ManUtd wrote:
Altså, Kjetil Kamark er ingen dårlig spiller, er jo ikke krise om vi sitter igjen med "bare Kamark". Enig at det er litt greit med litt å velge mellom, men tviler på at Berntsen ser denne 18-åringen som bedre enn Kjetil, så han er nok på bana om dere vil det eller ikke.
Noen krise blir det vel ikke, men utfordringer kan det bli hvis Kamark i det tilfelle skulle bli skadet. Jeg har ikke sagt at Kamark er en dårlig spiller eller at jeg ikke vil se han på banen. Tvert imot mener jeg at han i mine øyne er den beste høyrebacken i KIL (og da forholder jeg meg til at jeg selvsagt ikke har sett den nye svensken). Poenget mitt er at hvis Guiomar blir flyttet inn i midtforsvaret og Kamark skulle bli skadet.. Da sitter vi igjen med den unge backen ifra Ull/Kisa. Vi har vært utrolig heldige når vi har unngått svært lite skader i forsvaret i år.. Er ikke sikkert at vi er like heldige i den kommende sesongen!
Da jeg sier "kun Kamark" så er det selvsagt ikke fordi han er en dårlig spiller, men det jeg mener (i dette tilfelle) er at han er det eneste som da er igjen hvis tilfelle ovenfor skulle skje.
I samme slengen vil jeg ønske Guiomar Velkommen til Kongsvinger!

Konklusjonen får bli at det ikke er noen krise at KIL foreløpig har 3 høyrebacker