KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 13:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 18:17 
Klubbdirektør

Champagnebrusen er klar om Birkeland skulle ta over Skamma! :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 18:23 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Rød Jævel wrote:
Sitter han på benken til Skamma når han kommer til Gjemselund neste år får han i alle fall ingen applaus fra meg. Vet det høres brutalt ut, men jeg tviler på at jeg klarer å få meg selv til å applaudere noe som har med kamma å gjøre. Stikker i hjertet når jeg ser for meg en jublende Skogheim etter et kammamål... Men hvis han har sagt han skal bestemme seg i løpet av dagen og ikke har fått noe tilbud fra ham-kam bør det jo være grunnlag for optimisme!

Skogheim får i hvertfall applaus fra meg til og med om han skulle overta Lillestrøm. Litt mer tvilsom til om jeg hadde klappa dersom han kom som United trener, men hadde nok det. ;) Applausen og støtten til Skogheim (og andre som kommer tilbake til Gjemselund av ex-kilere) er jo til ham som person og det han oppnådde for KIL, ikke som representant for hans nye klubb.

Ok. Vi får se da den tid kommer! Ble jo veldig glad i Skogheim og han har alltid vært veldig ærlig på at hjertet hans er i ham-kam. Omstendighetene rundt hans kil-avgang gjør jo også situasjonen litt greiere. Men jeg får frysninger i kroppen bare av å tenke på at den mannen skal ta over kamma. Håper i alle fall han har såpass respekt for oss at han ikke slår hæla i taket dersom kamma skulle få scoring på gjemselund. Veldig hypotetisk tanke men det dukker opp forferdelige bilder i hodet mitt da jeg tenker på den saken her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 18:27 
Reserve

mikeb wrote:
Rød Jævel wrote:
Sitter han på benken til Skamma når han kommer til Gjemselund neste år får han i alle fall ingen applaus fra meg. Vet det høres brutalt ut, men jeg tviler på at jeg klarer å få meg selv til å applaudere noe som har med kamma å gjøre. Stikker i hjertet når jeg ser for meg en jublende Skogheim etter et kammamål... Men hvis han har sagt han skal bestemme seg i løpet av dagen og ikke har fått noe tilbud fra ham-kam bør det jo være grunnlag for optimisme!

Skogheim får i hvertfall applaus fra meg til og med om han skulle overta Lillestrøm. Litt mer tvilsom til om jeg hadde klappa dersom han kom som United trener, men hadde nok det. ;) Applausen og støtten til Skogheim (og andre som kommer tilbake til Gjemselund av ex-kilere) er jo til ham som person og det han oppnådde for KIL, ikke som representant for hans nye klubb.

Her er jeg helt enig med mikeb. Glemmer ikke hva han har gjort for oss selv om han skulle trene skamma. Dessuten er det jo naturlig at både han og klubben vil samarbeide. At han har gjort så mye bra for KIL vil allid bli husket uansett.

Da det gjelder Birkelands kanditatur som trener er jo det fantastiske nyheter. Selv om jeg hade aplaudert skogen så er det ingen tvil om at jeg ønsker at han skal trene et annet lag, ingen tvil om det. Birken som hovedtrener hadde vært perfekt. En upopulær mann i et upopulært lag, kan det bli bedre??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 18:46 
Grævling

Rød Jævel wrote:
Sitter han på benken til Skamma når han kommer til Gjemselund neste år får han i alle fall ingen applaus fra meg.......

HM!!!

...jeg skulle til å putte ei pakke i posten i kveld, men nå er jeg faen meg ikke like sikker på om det blir noe av ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 18:48 
Grævling

Rød Jævel wrote:
Ok. Vi får se da den tid kommer! Ble jo veldig glad i Skogheim og han har alltid vært veldig ærlig på at hjertet hans er i ham-kam. Omstendighetene rundt hans kil-avgang gjør jo også situasjonen litt greiere. Men jeg får frysninger i kroppen bare av å tenke på at den mannen skal ta over kamma. Håper i alle fall han har såpass respekt for oss at han ikke slår hæla i taket dersom kamma skulle få scoring på gjemselund. Veldig hypotetisk tanke men det dukker opp forferdelige bilder i hodet mitt da jeg tenker på den saken her.

OK!!

....du ror deg inn litt der.....så da får jeg vel sende pakka....under tvil ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 21:49 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Rød Jævel wrote:
Sitter han på benken til Skamma når han kommer til Gjemselund neste år får han i alle fall ingen applaus fra meg.......

HM!!!

...jeg skulle til å putte ei pakke i posten i kveld, men nå er jeg faen meg ikke like sikker på om det blir noe av ;-)

hehe.. trekker tilbake uttalelsen. Skrev litt i forferdelse rett etter å ha lest omtrent alt jeg fant om Skogheims kobling til trenerjobben i kamma. Er en så forferdelig tanke at en så jordnær og fantastisk trener skal ta over et så destruktivt og kjedelig lag som skamma. Selvfølgelig skal Skogheim få den applausen han fortjener, men det må også komme frem at jeg ønsker all mulig ulykke med bakgårdslaget han har valgt å ta over!.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 22:16 
Klubbdirektør

Kanskje han havner i Molde... Nei jeg tror nok det er duket for Skogheim i Hamkam gitt noe som ikke er en overaskelse...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Nov 2006, 22:43 
Forumlegende

Tror at Skogen eventuelt skal få en tøff jobb med å lære de der oppe på Hamar å spille fotball i stedet for å sparke. Ikke helt sikker på at det er mulig med omveltninger over natta der gitt. Ny formasjon, ny spillestil..spørs om ikke Skamma trenger et tilpassingsår. Samma faen egentlig så lenge vi kommer foran dem på tabellen :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 09:54 
Klubbdirektør

http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dl ... /111090015

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 12:13 
Forumlegende

Ser ut til at det kan bli rift om Skogheim

http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dl ... T/61109003

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 12:15 
Forumlegende

Ser ut til at andre er mer ivrige enn Hamkam. Så det må jo være lov å håpe at han ikke havner i Kamma nå.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 13:08 
Grævling

Ja for faen.......Skogheim passer nok knallbra inn i en rolle i trenerteamet i RBK. Selvfølgelig ønsker han sikkert selv å ha hovedansvaret selv, men i RBK bruker de jo skifte trener i fellesferien....så et halvt år som assistent og så få ansvaret alene....gode greier!!

Skogheim......glem nå dette laget på flatbygda, de er på vei ned for godt ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 13:26 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Skogheim......glem nå dette laget på flatbygda, de er på vei ned for godt ;-)

Måtte du enda få rett i den spådommen!

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 17:00 
Kaptein

Å nå har Skogen blitt oppringt av RBK, for å bli med i trenerteamet der... Håper inderlig han takker ja til dette tilbudet!!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 17:36 
Spiller

Står i dagbladet at hamskam har vært i kontakt me skogheim! Men at erlandsen er en hetere kandidat fordi hans system passer skamma best!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]