mikeb wrote:
Rød Jævel wrote:
Sitter han på benken til Skamma når han kommer til Gjemselund neste år får han i alle fall ingen applaus fra meg. Vet det høres brutalt ut, men jeg tviler på at jeg klarer å få meg selv til å applaudere noe som har med kamma å gjøre. Stikker i hjertet når jeg ser for meg en jublende Skogheim etter et kammamål... Men hvis han har sagt han skal bestemme seg i løpet av dagen og ikke har fått noe tilbud fra ham-kam bør det jo være grunnlag for optimisme!
Skogheim får i hvertfall applaus fra meg til og med om han skulle overta Lillestrøm. Litt mer tvilsom til om jeg hadde klappa dersom han kom som United trener, men hadde nok det.

Applausen og støtten til Skogheim (og andre som kommer tilbake til Gjemselund av ex-kilere) er jo til ham som person og det han oppnådde for KIL, ikke som representant for hans nye klubb.
Her er jeg helt enig med mikeb. Glemmer ikke hva han har gjort for oss selv om han skulle trene skamma. Dessuten er det jo naturlig at både han og klubben vil samarbeide. At han har gjort så mye bra for KIL vil allid bli husket uansett.
Da det gjelder Birkelands kanditatur som trener er jo det fantastiske nyheter. Selv om jeg hade aplaudert skogen så er det ingen tvil om at jeg ønsker at han skal trene et annet lag, ingen tvil om det. Birken som hovedtrener hadde vært perfekt. En upopulær mann i et upopulært lag, kan det bli bedre??