KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:45

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 00:57 
Trener

Det hele ender vel med at Skogen får jobben som ny trener i SKAMMA.. men håper han tar en Reka og sier at han ikke kan møte KIL med en annen klubb.. Skal uansett bli deilig å denge SKAMMA neste år..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 19:18 

Som Skeid-supporter har jeg to primære ønsker for neste sesong :

1. Vi skal klare oss i 1.divisjon.
2. Vi skal banke gørra ut av Skamma i to kamper.

Tilleggsønsker :

- Flest mulig banker gørra ut av Skamma
- Skamma rykker ned

Det siste blir vel litt for mye å håpe på, men jeg kan jo benytte anledningen til å ønske alle fra Kongsvinger velkommen til Oslo og ei øl både før og etter kampen.
Ellers lykke til i 2007 og bank for all gørra ut av Skamma dere også.

Hilsen Burnley (Skeid-okse)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 20:47 
Grævling

......skeid og skeidsupportere har jeg alltid likt, fornuftig folk ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 13:39 
Klubbdirektør

Må innrømme at jeg syns det er morsomt at Skeid er tilbake i Addeco'n.
Syns det er vanskelig å mislike den klubben!

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 13:43 
Forumlegende

Alltid artig med en kamp på Voldsløkka!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 13:48 
Trener

Det er vel den bortekampen i året som drar mest KIL supportere.. Mange av oss som har emigrert til Oslo.. Husker kampen for to år siden da det var fler KIL supportere enn folk fra Skeid.. Blir moro med kamper mot dere i år også..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 16:54 
Klubbdirektør

Det er vell den kampen hvor kil supportere er mest spredd også.. "står heller 20 meter fra supporterne enn sidna" holdningen regjerer hos oss på voldsløkka og ullevaall..

så får vi håpe at det har endret seg.. liten stund siden vi har vært på løkka nå.. gleder meg.. voldsløkka er egentlig litt koselig ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 16:57 
Grævling

.....ja, bortsett fra mot Oslo Øst i køppkamper med bønder fra Biri som hoveddommere :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 18:52 

Hei, alle Vinger-folk.

Jeg er inne på Briskebybandens forum for tiden og har en diskusjon gående der.
Dere kan jo selv gjette hvor hyggelig tonen er der.

Noe av det jeg har som hovedpoeng der er at man skal ikke vise andre lags supportere finger'n uten videre. Heller ikke er det spesielt sporty å sparke den som ligger nede.

Der vil jeg berømme dere fra Kongsvinger for vårt siste møte på Voldsløkka. Så vidt jeg husker tapte vi 2-3 og hadde mildt sagt ikke marginene på vår side. Det var en vanlig melodi for oss i Skeid det året.

Uansett hørte vi INGEN fra dere som hånte oss etter kampen. Tvert imot fikk vi alle mulige lykkeønskninger, klapp på skulder og trøst. Flere av dere innrømmet en heldig seier og det var liksom ikke måte på.

Det var jævli gemt av dere. Det hjalp riktig nok svært lite, men uansett må jeg berømme dere for eksemplarisk sportsånd.

I Briskebybanden er man visst ikke så opptatt av akkurat det.

Når det gjelder Voldsløkka, så er det nok ikke særlig sannsynlig at vi får spille der i 2007. Det blir nok Bislett. Ikke fullt så koselig, men hva kan man forvente med dagens NFF på nakken.

Likevel finnes det diverse vannhull i nærheten uansett hvor vi skal møte dere. Der oppfordrer vi dere til å drekke øl og prate skit om Kamma sammen med oss før og etter kamp.

Burnley (Skeid-okse)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 19:11 
Trener

Bislett funker bra det og!! Bra akustikk der og gode minner!! (fra MS-kampen i år..)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 19:28 

Sigurd wrote:
Bislett funker bra det og!! Bra akustikk der og gode minner!! (fra MS-kampen i år..)

Jooo, men det er litt trist med så mange tomme seter. Blir litt sånn spøkelsesstadion.
Hvis vi en gang blir så store som vi en gang var, kan det gå an, men vi får ta det vi får.
Øl er i alle fall øl :)

Burnley

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 20:47 
Klubbdirektør

Jeg fikk en hel haug med private meldinger fra Briskebybandens sjef eller hva han er. Fikk beskjed om å holde meg til midt eget forum og ikke slenge dritt om Ham Kam. Eneste jeg sa at de måtte skaffe seg en ny trener og bedre spillere. :D Tålter hvist ingen ting der inne om dagen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 21:07 
Grævling

Burnley wrote:
Hei, alle Vinger-folk.

Jeg er inne på Briskebybandens forum for tiden og har en diskusjon gående der.
Dere kan jo selv gjette hvor hyggelig tonen er der.

Noe av det jeg har som hovedpoeng der er at man skal ikke vise andre lags supportere finger'n uten videre. Heller ikke er det spesielt sporty å sparke den som ligger nede.

Der vil jeg berømme dere fra Kongsvinger for vårt siste møte på Voldsløkka. Så vidt jeg husker tapte vi 2-3 og hadde mildt sagt ikke marginene på vår side. Det var en vanlig melodi for oss i Skeid det året.

Uansett hørte vi INGEN fra dere som hånte oss etter kampen. Tvert imot fikk vi alle mulige lykkeønskninger, klapp på skulder og trøst. Flere av dere innrømmet en heldig seier og det var liksom ikke måte på.

Det var jævli gemt av dere. Det hjalp riktig nok svært lite, men uansett må jeg berømme dere for eksemplarisk sportsånd.

I Briskebybanden er man visst ikke så opptatt av akkurat det.

Når det gjelder Voldsløkka, så er det nok ikke særlig sannsynlig at vi får spille der i 2007. Det blir nok Bislett. Ikke fullt så koselig, men hva kan man forvente med dagens NFF på nakken.

Likevel finnes det diverse vannhull i nærheten uansett hvor vi skal møte dere. Der oppfordrer vi dere til å drekke øl og prate skit om Kamma sammen med oss før og etter kamp.

Burnley (Skeid-okse)

Forumet på flatbygda har vært noe helt for seg selv i alle år.....der klarer de ikke annet enn å slenge dritt. Enten mot egne spillere, ledere, trenere eller motstandere, men også mellom hverandre er det et jævla leven.....fatter ikke hvor all denne aggresjonen kommer fra....men de får da bare holde på....kler dem bra!

Ellers vet jeg egentlig ikke helt hva det er, men Skeid har vært en klubb jeg alltid har likt. Og de jeg "kjenner" av skeidsupportere via diverse forum er alle knallfine typer. Skeid er også en klubb som drives på litt den samme måten som vår egen klubb, opptatt av å få opp lokale talenter og har ikke all verden av cash og banke i bordet......kanskje vi kjenner oss litt igjen hos hverandre? I tillegg har vi jo o store Erik Noppi, som mer eller mindre er en legende hos dere......noe han kanskje også hadde vært hos oss, vis vi ikke hadde sluppet han.......faen som det var stas med frisparkene/cornerene til Sven Erik Sætre og skallen til Erik Noppi.....men, han klarte liksom ikke helt å spille seg til fast plass på laget, men da var det meget hyggelig at han ble et hit i Skeid.

Voldsløkka er jo en sjarmerende plass (så lenge vi slipper Oslo Øst og dommere fra Biri), men jeg må jo også si at jeg som supporter også trives meget bra på Bislet.......der har vi hatt mange fine resultater oppgjennom årene, så det skal bli hyggelig å møte dere der også ;-)

Lykke til neste år, i hvert fall i 28 av 30 kamper ;-)

......og velkommen tilbake!! Vi hører begge hjemme på dette nivået.....MINST!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 21:16 
Forumlegende

Raggen wrote:
Lykke til neste år, i hvert fall i 28 av 30 kamper ;-)

......og velkommen tilbake!! Vi hører begge hjemme på dette nivået.....MINST!!!

Tar Skeid poeng i 28 av 30 kamper så må vi ta poneg i 30 av 30 for å havne foran dem på tabellen, så jeg venter til jeg ser hvordan sessongen skrider frem med å gi Skeid slike lykkeønskninger, men alltid hyggelig å møte Skeid, har sett en del Skeid kamper mot andre lag også, var også på Nordre Åsen og så Skeid 2 på Eidsvoll I.F i år og det er et hektisk fotballliv på Grefsen/Kjelsås. Kanskje KIL og Skeid skulle innlede et nærmere samarbeid innen talentutvikling.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 21:25 
Grævling

Så lenge KIL blir nr 2 neste sesong så gjør det meg fint lite om vi blir slått av skeid ;-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]