Burnley wrote:
Hei, alle Vinger-folk.
Jeg er inne på Briskebybandens forum for tiden og har en diskusjon gående der.
Dere kan jo selv gjette hvor hyggelig tonen er der.
Noe av det jeg har som hovedpoeng der er at man skal ikke vise andre lags supportere finger'n uten videre. Heller ikke er det spesielt sporty å sparke den som ligger nede.
Der vil jeg berømme dere fra Kongsvinger for vårt siste møte på Voldsløkka. Så vidt jeg husker tapte vi 2-3 og hadde mildt sagt ikke marginene på vår side. Det var en vanlig melodi for oss i Skeid det året.
Uansett hørte vi INGEN fra dere som hånte oss etter kampen. Tvert imot fikk vi alle mulige lykkeønskninger, klapp på skulder og trøst. Flere av dere innrømmet en heldig seier og det var liksom ikke måte på.
Det var jævli gemt av dere. Det hjalp riktig nok svært lite, men uansett må jeg berømme dere for eksemplarisk sportsånd.
I Briskebybanden er man visst ikke så opptatt av akkurat det.
Når det gjelder Voldsløkka, så er det nok ikke særlig sannsynlig at vi får spille der i 2007. Det blir nok Bislett. Ikke fullt så koselig, men hva kan man forvente med dagens NFF på nakken.
Likevel finnes det diverse vannhull i nærheten uansett hvor vi skal møte dere. Der oppfordrer vi dere til å drekke øl og prate skit om Kamma sammen med oss før og etter kamp.
Burnley (Skeid-okse)
Forumet på flatbygda har vært noe helt for seg selv i alle år.....der klarer de ikke annet enn å slenge dritt. Enten mot egne spillere, ledere, trenere eller motstandere, men også mellom hverandre er det et jævla leven.....fatter ikke hvor all denne aggresjonen kommer fra....men de får da bare holde på....kler dem bra!
Ellers vet jeg egentlig ikke helt hva det er, men Skeid har vært en klubb jeg alltid har likt. Og de jeg "kjenner" av skeidsupportere via diverse forum er alle knallfine typer. Skeid er også en klubb som drives på litt den samme måten som vår egen klubb, opptatt av å få opp lokale talenter og har ikke all verden av cash og banke i bordet......kanskje vi kjenner oss litt igjen hos hverandre? I tillegg har vi jo o store Erik Noppi, som mer eller mindre er en legende hos dere......noe han kanskje også hadde vært hos oss, vis vi ikke hadde sluppet han.......faen som det var stas med frisparkene/cornerene til Sven Erik Sætre og skallen til Erik Noppi.....men, han klarte liksom ikke helt å spille seg til fast plass på laget, men da var det meget hyggelig at han ble et hit i Skeid.
Voldsløkka er jo en sjarmerende plass (så lenge vi slipper Oslo Øst og dommere fra Biri), men jeg må jo også si at jeg som supporter også trives meget bra på Bislet.......der har vi hatt mange fine resultater oppgjennom årene, så det skal bli hyggelig å møte dere der også
Lykke til neste år, i hvert fall i 28 av 30 kamper
......og velkommen tilbake!! Vi hører begge hjemme på dette nivået.....MINST!!!