Raggen wrote:
Men...... jeg drømmer fortsatt om at Åge Steen labber ut på Gjemselund i pausa på søndag og sier noe slik som dette:
"Når det gjelder saken om at vi har gitt Skogheim sparken.........KØDDA"

Jeg håpet i det lengste jeg også, men det skjedde naturligvis ikke. Dermed kan vi allerede nå få et kort glimt av hva som vil skje i neste års Adeccoliga (hvis den fortsatt heter det da):
KIL har nå prestert å gjøre samme tabbe som Sandefjord gjorde da de sparket Nordlie - Keiko gikk til Start og tok sørlendingene rett opp i Tippeligaen, mens "guttane" måtte finne seg i å bli i 1. divisjon enda ett år.
I år rykket altså HamKam ned men har nå alle muligheter til å bli kvitt Grodan og hente inn sin egen store sønn .. og hvorfor i alle dager skulle ikke Skogen si ja til det? Når det verste skulle skje kom jo dette utrolig beleilig både for Skogheim og for HamKam.
Vi får vel en eller annen middelmådig trener uten karisma og fortsetter å kave rundt på midten av tabellen med stadig lavere publikumsoppmøte, HamKam rykker rett opp igjen med Skogheim, og styret i KIL Toppfotball piller buser mens de lurer på om de kanskje muligens valgte feil? ...
Jeg håper inderlig jeg tar feil!