KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Hvem vil du ha som trener ?
Sture Fladmark 39%  39%  [ 7 ]
Frode Birkeland 6%  6%  [ 1 ]
Arne Erlandsen 22%  22%  [ 4 ]
Tore Amundsen 17%  17%  [ 3 ]
Atle Finjord (Alta) 17%  17%  [ 3 ]
Total votes : 18
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2006, 09:46 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Sture Fladmark den ene. For vel høre mer på torsdag da jeg skal på Gjemslund på DUGNAD. Som vanlig. 3-4 stk av oss som jobber livet av oss der nede. Så da regner jeg med å få høre mere.[/quote]

dugnad?.. jeg får aldri med meg sånt og må dessverre være så ærlig at jeg ikke veit hva dere driver med der..fortell!:) sture ja..vell hadde det blitt han hadde jeg ikke blitt så skuffet..[/quote]Vi pusser opp vip seksjonen- kafeen må pusses opp-vinduer skal skiftes ut pluss litt mer. Men ikke enkelt med så lite folk. Men det forundrer meg ikke noe om de har helt andre navn en de som sto i avisa heller. Man er nok ikke helt enig der nede.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2006, 10:02 
Grævling

I all verden......det er faktisk en person som har svart Frode Birkeland på denne pollen.......er han fortsatt innom sidene tro?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2006, 10:11 
Klubbdirektør

1892 wrote:
Sture Fladmark den ene. For vel høre mer på torsdag da jeg skal på Gjemslund på DUGNAD. Som vanlig. 3-4 stk av oss som jobber livet av oss der nede. Så da regner jeg med å få høre mere.[/quote]

dugnad?.. jeg får aldri med meg sånt og må dessverre være så ærlig at jeg ikke veit hva dere driver med der..fortell!:) sture ja..vell hadde det blitt han hadde jeg ikke blitt så skuffet..[/quote] Dugnad ja. Dem skal ha ferdig vip seksjonen-kafeen skal males-gangene er ikke påbegynt en gang-skifte vinduer i gamle bygget pluss mye mer. Ikke enkelt med 4-5 stk alt dette her. Har sagt i fra til ledelsen att de må ordne fler folk, men det virker som om de ikke vil bry alle med dette her. Angående trener er det enkelt å vite hva ledelsen gjør. Forundrer meg ikke om de har en som ikke står oppført på lista.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2006, 16:22 
Forumlegende

OffTopic: Det er jo ikke værre enn at KIL Toppfotball kunne slenge inn en sak om dugnad i Glåmdalen, på kil.no og på forumet her. Da er det jo en viss mulighet for å få folk, da når det ut at det er dugnad ihvertfall.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]