Skulle egentlig ikke på kamp i dag, men sto opp uvanlig tidlig og fikk levert familien hjemme før jeg satt meg i bilen og dura oppover til Vinger. Kan bare takke en gammel dame i en blå Toyota for at dagen ikke ble helsvart, for når jeg passerer Nes Golfklubb så står onkel der med laserpistolen og vinker inn bilen som var litt hissigere enn meg på gasspedalen. (På 15 år som jeg har kjørt til Kongsvinger er dette andre gang det er kontroll så jeg ble en smule overrasket og kjørte pent resten av veien). Etter kampen idag angret jeg på at jeg ikke hadde blitt hjemme, en del på KIL jobber ok, men blir løpende altfor mye mellom og vi får aldri etablert noe spill. Ingen tvil om hvem som vil mest på Gjemselund i dag og Haugesund vinner fortjent, selv om vi ikke fikk noe hjelp fra dommern, men som Korslund sier vi hadde ikke vunnet selv med en dommer som hadde blåst vår vei.
Greit nok, Haugesund viser at de vil kjempe for plassen i adecco, KIL viser at de ikke er særlig lystne på å spille kvallik. Skjønner jo godt det, det er surt og kaldt i November når kvalliken spilles og det er jo nesten aldri sånn at 1. div laget rykker opp så hva skal man kjempe om kvalliken for???
Men hvis det er innstillinga til gutta så kunne de ha sagt ifra på forhånd så jeg hadde spart meg denne bilturen. Tydeligvis ca. 2000 pers som hadde fått den beskjeden
Flere på Haugesund som var gode, la merke til nr. 25 som jobba iherdig både fremover å bakover på banen. Men sysn faktisk Kjetil gjorde en ok kamp, var ihvertfall en av få som ville noe fremover. Ellers syns jeg Lindau, Ryen og Eriksen var bedre enn snittet av KIL spillerne. Pelu kom aldri inn i kampen i dag, og heller ikke Gundersen, men han forsøkte da ihvertfall delvis. Dette holder ikke gutter og når prestasjonene svinger så til de grader så kan vi ikke regne med å være annet enn ett middels bra 1. div lag, og jeg som trodde dere kunne overgå forventninger