KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:07

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 22 Sep 2006, 17:06 
Klubbdirektør

Tviler sterkt på at det blir noe problem å holde oss under den grensa! :) Vet ikke helt hvor store tufte er i kongsvinger, men at vi blir over 2000 mer enn det pleier å være på gjemselund kan jeg ikke tenke meg... Hvis vi får over 2000 til sammen får vi være storfornøyd med det!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Sep 2006, 17:14 
Materialforvalter

At det faktisk blir gjort noen tiltak for å bedre publikumstallet er selvfølgelig helt topp! Synes det bare er helt tragisk at vi har kommet så langt i samfunnet, at et forbannet reality-show skal være trekkplasteret på Gjemselund.

ok... de kan ikke spille fotball. Hvor langt er det mulig å mjølke noe som er moro i 10 minutter

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Sep 2006, 17:46 
Klubbdirektør

Quote:
de kan ikke spille fotball. Hvor langt er det mulig å mjølke noe som er moro i 10 minutter

Helt enig! Er heller ingen stor tufte fan, men jeg vet de er populære og at de garantert trekker folk. Og hvem tjener på det? KIL!

Derfor synes jeg dette er et glimrende tiltak. Kunne like så godt latt Gluntan stå for pauseunderholdning for min del. Så lenge jeg vet de trekker folk, og at det er KIL som tjener på det...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2006, 10:04 
Saftblander

Nå må enkelte her slutte å syte! Hvis dette kan dra flere tilskuere til Gjemselund, er da det bare bra, eller syns noen det er greit at det står fem tause, rødkledde på midten av ståtribuna? Svein Olav har fått til noe som kan vise seg å bli en publikumsmagnet, men likevel er det altså noen her som må komme med sure oppgulp. Det er mer tragisk enn at "samfunnet" synes Tufte er morsomt! :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2006, 11:10 
Reserve

Blir tøft med Tufte, når går den a? Noe jeg ikke må gå glipp av :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Sep 2006, 13:18 
Forumlegende

rubired wrote:
Nå må enkelte her slutte å syte! Hvis dette kan dra flere tilskuere til Gjemselund, er da det bare bra, eller syns noen det er greit at det står fem tause, rødkledde på midten av ståtribuna? Svein Olav har fått til noe som kan vise seg å bli en publikumsmagnet, men likevel er det altså noen her som må komme med sure oppgulp. Det er mer tragisk enn at "samfunnet" synes Tufte er morsomt! :evil:

Dette handler ikke om syting, det er vel ikke merkelig at kil supportere syns at KIL er mer severdige enn Tufte? Alle her på forumet har vært enige om at dette er et bra tiltak som kan være med på å dra folk til stadion som vanligvis ikke kommer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2006, 12:17 
Forumlegende

Siden det sikkert kommer en del Bodø Glimt fans til helga også så hadde det jo vært greit å lokke med noen gammle glimt helter på All stars laget også. Berstad er jo både gammel KIl helt og gammel Glimt helt, men man kan jo spørre Runar Berg om han vil spille show kampen også ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 16:23 
Kaptein

Skuffende KIL mannskap mot Tufte. Ingen av de store som Kaasa, Ollie, Berstad, Evensen, Frigård, Krogstad osv. er med. Per Bakli i mål som spilte for snart 100 år sia. Og hva med Myggen, Rekdal og de store spillerne som skulle være med? Greit nok at mange kanskje ikke kan stille, men Ollie, som er en stor publikumshelt ble ikke engang spørt (sikre kilder). Bra tiltak å få Tufte hit, men et skuffende KIL X lag. Heia Tufte!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 16:50 
Reserve

Med fare for å være negativ, synes jeg egentlig Tufte-greia er noe stort tull. Ikke misforstå, jeg håper virkelig at Tufte trekker endel ekstra tilskuere, som igjen kan gi KIL et løft mot Glimt. Og kanskje blir endel av de ekstra tilskuerne lystne på å se KIL spille oftere.

Når det er sagt, tilbake til saken. Dette arrangementet er skapt for å få folk tilbake på Gjemselund, men tror vi det skjer? Det minner om tiden for fotball-ledere dro på studietur til USA, trodde at mere non-fotball-underholdning skulle trekke tilskuere, og kjørte ivei med fallskjermhopping, karaoke og underholdning av fandens oldemor. Virket det? Nei. Det norsk toppfotball har funnet ut er at folk som går på fotballkamper går dit for å se fotball. Ikke noe annet. I tillegg så vil man ha et bra og tiltalende anlegg (dvs så langt unna Gjemselund man kan komme), faste tidspunkter, kvalitetsmessig god fotball, oppdateringer fra andre stadioner og spenning.

Så jeg tror effekten av dette blir mager. Trekker vi 1000 ekstra tilskuere? Da blir det muligens butikk hvis KIL har betalt mindre enn 100.000 for Tufte. Jeg har ikke peiling. Kunne man brukt de eventuelt 100.000 annerledes for å få flere - og flere faste tilskuere? Kanskje. Noe som også gjør meg litt skeptisk er at jeg synes det virker hastverksbetont. KIL line-up'en hadde blitt bedre og tilskuermessig mer attraktiv dersom man hadde fått tid til å hente inn de største navnene.

(Dessuten er min skepsis muligens litt preget av at jeg synes hele Tufte-greia er noe stort jallashow, som ikke har noe med fotball å gjøre... :evil: )

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 17:44 
Forumlegende

Tufte tiltaket i seg selv er jo greit nok. Det vil gi flere penger i kassa og KIL spillerne får endelig føle å ha mange folk på stadion igjen.

Jeg personlig kan ikke si jeg går rundt og gleder meg til Tufte, jeg er opptatt av KIL kampen. Tilsuerkapasiteten er visst 2750. Vil dette da si at en supporter som ikke akkurat stresser livet av seg for å rekke Tufte faktisk ikke kommer inn på selve kampen om man kommer etter avspark for Tufte?? Og kommer man rett før Tufte kampen kan det ratt ikke være billetter igjen i tillegg til lange køer??

Må jaggu meg dra meg ned på stadion et par timer før avspark da ser det ut til...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 18:32 
www.kilsk.com

Har heldigvis sesongkort på sittetribunen, så jeg skal nok komme meg inn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 19:49 
Forumlegende

frykter også at det kan bli litt rift bilettene som vanligvis er lett å få tak i,
så jeg skal ha med meg tufte kampen, sysn det er morsomt å se gammel helter som Karlsrud og Riisnes og det er store nok navn for meg

Moss hadde tufte kamp forrige sessong og de dro mer folk enn MFK til Meløs så det har nok en viss effekt på publikumstallet og det er positivt for klubben, så selv om jeg også ikke skjønner at folk heller vil se Tufte enn KILs A-lags gutter så ser jeg bare positivt på at de drar igang tiltak som dette

syns det er helt greit at man ikke drar inn myggen og andre drillos helter for de har jo ingen kobling til Kongsvinger, sysn det er morsomt at man får til et KIL allstar lag som kan spille en og annen showkamp iblant

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 22:47 
Trener

Karlsen wrote:
Tufte tiltaket i seg selv er jo greit nok. Det vil gi flere penger i kassa og KIL spillerne får endelig føle å ha mange folk på stadion igjen.

Jeg personlig kan ikke si jeg går rundt og gleder meg til Tufte, jeg er opptatt av KIL kampen. Tilsuerkapasiteten er visst 2750. Vil dette da si at en supporter som ikke akkurat stresser livet av seg for å rekke Tufte faktisk ikke kommer inn på selve kampen om man kommer etter avspark for Tufte?? Og kommer man rett før Tufte kampen kan det ratt ikke være billetter igjen i tillegg til lange køer??

Må jaggu meg dra meg ned på stadion et par timer før avspark da ser det ut til...

Er vist solgt ovet 1000 biletter alt Kalsen, trur du må ut i morgen å finne tufte bilen. :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 22:52 
Forumlegende

Berntsen wrote:
Karlsen wrote:

Er vist solgt ovet 1000 biletter alt Kalsen, trur du må ut i morgen å finne tufte bilen. :lol:

Det må da være mulig å kjøpe en ståbillett i porten om man er tidlig ute?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 09:36 
Trener

Er så enig med Mikeb. Kun KIL "pensjonister" i en slik kamp. Gleder meg.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]