Karlsen wrote:
Sånn, humøret er noe bedre nå. Utrolig åssen effekt litt mat har på humøret
Har det sunket igjen nå kanskje?
Uansett, herlig kamp av KIL. Veldig ufortjent at godset får med seg poeng til Drammen. Mest underholdende kampen jeg har sett på Gjemselund siden Kalsæg (

) Herjet med Sogndølinger på Gjemsen i sommer i fjor.
Synd at Kalsæg skulle score, men fy så art det var da han aldri kom seg forbi Wibe omtrent. Synes Wibe skal ha stor applaus for å ha greid seg meget godt i forsvaret i dag, på uvant plass. Gundersen var stor, men sliter litt med første-touchen fortsatt, får han dreisen på den har han potensiale til å bli en skikkelig goalgetter neste sesong. Og Lindau er nok en slags midtspiss KIL kan trenge når det ikke kommer så mye mål fra den kanten. Vet ikke om det finnes en spiller i Adecco ligaen som er flinkere til å holde på ballen med mann i rygg enn han. Snytt for 2 straffer og ett mål som vart feilaktig (?) avblåst for noe jeg ikke vet hvorfor. Ikke dårlig. Kampen i dag minnet meg littegrann om 2004. Det var en periode i andre omgang hvor midtbana jobbet så hardt at Godset måtte slå fra forsvaret til Eriksen for å ha ballen på vår banehalvdel. Stormoen, Fremming og Berg Hansen kan legge seg med god selvtillitt i dag, KJEMPEKAMP av alle de 3. Utrolig arbeid og gjør mye for å holde midtbanen til godset usynlig.
Synes også vi var gode på tribuna.