KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 10:48 
Grævling

ivo wrote:
Raggen da,

kan du ikke nevne 3 grunner til at man burde gå å se KIL, så er det stusselig........det er ikke noe å rope KIL som et mantra......

nå er du litt stusselig. du støtter Skogheims utsagn om folk her, men klarer ikke å nevne 3 grunner for hvorfor folk skulle komme.......

Jeg gidder faktisk ikke bruke mer tid på denne diskusjonen med deg, du har din mening, jeg har min.....og strengt tatt så er det vel ingen andre enn deg som surver noe mer om denne saken nå!

I tillegg har du jo hatt dine "problemer" med Skogheims uttalelser også tidligere........jeg foreslår at du benytter deg av sjansen han tidligere ga alle her i byen, ta deg en tur ned på KIL-kontoret og diskuter dette med gutten face to face og bli ferdig med det.....

Mvh

Raggen, bare en stusselig kar som støtter KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 11:00 
Forumlegende

OK Raggen,

med den innstillingen din er det ikke rart det går som det går! må være pinlig å ikke ha noe å bidra med, men bare å leke ekko.............

håper du er representativt kor KIL SK. det ville være temmelig flaut!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Sep 2006, 11:50 
Grævling

Kan godt bli usaklig jeg også da.

Du har nok rett i at jeg er ganske representativ som KOR for KIL SK.... Er stort sett på de fleste kamper og bidrar som oftest i koret av de som synger. Sjelden jeg er den som drar igang "livet" på tribuna...men på koring...ja der er jeg rå!!

Jeg bryr meg faktisk fint lite om hvilket syn du har på meg i denne saken. Jeg gidder rett og slett ikke kverulere noe mer med deg. Jeg har fått frem mit poeng opptill flere ganger uten at det ser ut til å nå inn. I stedet ber jeg deg ta opp dine problemer med Skogheim med gutten personlig....som han selv har invitert til....da er jeg plutselig "pinlig", et "ekko" og en flau representant "KOR" KIL SK....greit nok!

Dine meninger om meg personlig skal jeg fint klare å leve med......mine meninger om deg skal du få slippe å få smurt utover forumet!

Ellers når det gjelder meg og mitt "bidrag"........ hovedsaklig konsentrerer jeg meg om å bidra med å støtte klubben og gutta på laget, økonomisk på flere plan, men først og fremst psykoligisk (i den grad det når frem), ved å støtte dem på tribuna både på Gjemselund og ellers rundt omkring i landet. I tillegg "bidrar" jeg til å prøve å få KIL SK til å bli en "best mulig" støtte for KIL.....dette arbeidet kan sikkert bli bedre, men tid, penger og mennesklige ressurser setter sine begrensninger....dessverre!

Når det kommer til denne diskusjonen og dine problemer med "mitt bidrag" .......plager meg minimalt!

Jeg har stillt deg noen spørsmål her tidligere uten å få svar, men jeg kan jo prøve en gang til......... hva er ditt "bidrag"?

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]