Rød Jævel wrote:
Når du nevner at du "savner" syterne så har jeg lyst til om ikke å syte, men i alle fall komme med et kritisk spørsmål. Så ikke kampen selv, men har sett på forskjellige avisers rapporter av kampen og karakterer til spillerne. Kamark, fremming og lindau er de som går igjen med heller dårlige karakterer. Helt nede på 2 og 3. 3 kan kanskje kalles en dårlig dag på jobb men å få 2 på børsen er jo bare tragisk? Var de virkelig så dårlige?
Fotball ses ofte med forskjellige øyne, men jeg syns ikke noen på KIL fortjente dårligere enn en 4er i går. Syns 2x Kjetil var de som lå lavest på poengskalen, men også de viste bra innsats, men kom litt kort i enkelte dueller.
Fremming syns jeg var blant banens beste, men 2. omgangen kan ha trukket noe ned. Fremming hadde fler glimrende fremspill til Gundersen og Pelu.
Lindau var viktig som oppspills punkt, men tapte de gangene ballen kom høyt. Når han fikk ballen i beina var han konge og MS hadde ikke en sjanse til å ta fra ham ballen uten at det ble frispark eller at det ble spilt fri en KIL spiller / avsluttning.
Tror avisens anmeldelser er preget at det ikke ble skapt så mange klare sjanser og avsluttninger i går, men at det ble en del kriging på midten og også en del dueller på kantene. Men alle gutta viste tæl og innsats som lå langt over det jeg har sett av KIL i år, på nivå med det de viste i Drammen. Regner med at Hønefoss kampen var bedre, men den så jeg ikke.