KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2

KIL supporterklubb på sittetribunen?
Poll ended at 07 Sep 2006, 18:26
Ja 85%  85%  [ 22 ]
Nei 15%  15%  [ 4 ]
Total votes : 26
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2006, 13:14 
Grævling

....utrolig hvor mye du klarer å dra ut av en bitteliten slengbemerkning!!

Du får bli med bussen til Oslo på søndag, bli med og synge litt sammen med de som har planer om dette på søndag.....kanskje du får et nytt syn på tingenes tilstand?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2006, 13:30 
Forumlegende

raggen,

javel........synes du det? det var da synd, men av bekker små ble også Nilen dannet...men ok...jeg overser det, men kan jeg kan andre, ikke sant....

når man hele tiden snakker om lite folk på Gjemselund, så er det stort sett
folk det er noe "i veien med"..........må det være enoe "i veien" med folk om det er lite publikum der.......???? (bel dette en avsporing dette også)....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2006, 14:15 
Grævling

....i går var det trolig været som fikk 300-500 mennesker til å bli hjemme, neppe en slengbemerkning fra en supporter inne på forumet til KIL Supporterklubb.

Så kan du vel komme med dine egne oppriktige meninger om hva som er feil? Når vi kan trekke over 5.000 tilskuere til kamp i 2. divisjon så må jaggu noe være galt når det bare dukker opp litt over 400 i 1. divisjon!

....og slik ellers, for å spore det tilbake, hva mener du om forslaget om å flytte de få "sangfulene" fra supporterklubben over på sittetribunen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2006, 16:02 
Reserve

Et godt forslag å flytte supporterne. Uansett om det er 10 mann eller 200 som står og synger, forsterkes lyden under taket, mens den "forsvinner" under åpen himmel.

Tror dette vil merkes spesielt godt når det er få som synger. Da trenger en all den hjelpen fra akustikken en kan få.

Selvfølgelig litt rart å skulle ha fast tilholdssted på sittetribuna, men tror det kan dra med seg flere.
Pleier selv å stå litt til bortafor supporterne på ståtribuna og være med på sanger/kamprop derfra. Men flytter de til sittetribunen, følger jeg med på lasset.
Bare pass på at ikke et av feltene lengst fra midten blir fast plass. Er nok mange som er opptatt av å ha en grei utsikt til begge målene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2006, 20:38 
Saftblander

[quote="1892"]Ja, det var liv på felt f men forhåpentligvis vil vi ikke være av den typen supportere som de var... ikke at det var noe galt med det, men KIL supporterklubb og Felt F var veldig forskjellige..

Ja det er det vel ingen tvil om at det var forskjell. Jeg var selv blandt de 30 som hadde sessong kort på felt f i flere år. Skal vel være en av de første som innrømmer at alkehol inntaket nok var i overkant til noen kamper, men vi var aldri i bråk hverken på hjemme eller borte kamper. Ja vi var faktisk på bortekamper også, leide oss egen buss om det ikke gikk suporterbuss flere ganger. Jeg bodde den gang på vinger og har hatt med supportere fra de fleste lag som Kil møtte hjemme på fest etter kampene. Vi åpnet faktisk kjeften også mens kampen var i gang, det burde kanskje dagens supportere også prøvd.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Sep 2006, 21:06 
Kaptein

du gjorde en kjempejobb på søndan EB med å dra igang de andre.. hørte deg helt til are sia, så fortsett å avslutte med en vodkashot før match på grafen... :P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Sep 2006, 20:27 
Klubbdirektør

foppal wrote:
1892 wrote:
Ja, det var liv på felt f men forhåpentligvis vil vi ikke være av den typen supportere som de var... ikke at det var noe galt med det, men KIL supporterklubb og Felt F var veldig forskjellige..

Ja det er det vel ingen tvil om at det var forskjell. Jeg var selv blandt de 30 som hadde sessong kort på felt f i flere år. Skal vel være en av de første som innrømmer at alkehol inntaket nok var i overkant til noen kamper, men vi var aldri i bråk hverken på hjemme eller borte kamper. Ja vi var faktisk på bortekamper også, leide oss egen buss om det ikke gikk suporterbuss flere ganger. Jeg bodde den gang på vinger og har hatt med supportere fra de fleste lag som Kil møtte hjemme på fest etter kampene. Vi åpnet faktisk kjeften også mens kampen var i gang, det burde kanskje dagens supportere også prøvd.

For all del.. ikke noe vondt men med mtt innlegg om felt-f.. jeg sier bare at det var forskjell og at jeg heller mer til KIL SK sin greie enn felt f.. syntes på den tiden av det var synd med forskjellige klikker.. sammen hadde vi vært en kjempe gjeng...

Uansett.. debatten begynner å spore litt av her.. jeg mener det er sunt hvis vi flytter oss.. kanskje de gode gamle felt f suporterne får lyst til å bli med igjen også? eller hva trur du foppal?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Sep 2006, 22:15 
Grævling

Det er jo i "vinden" å nekte folk å stå på sittetribuner om dagen.....lurer på hvordan KIL vil stille seg til dette.

Kanskje det kunne vært mulig å lagd til et lite "stå-felt" under taket? Tja....det spørs vel.....men de har i hvert fall fiksa det greit på Åråsen....og sittetribunen er jo aldri full for tiden.

Ja ja...vi får se hva vi får til. Men skulle det bli flytting, så håper jeg at flere av de rundt midten blir med på lasset......10-12 gubb oppunder taket blir for spett, her må folk bli med skal det ha hensikt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Sep 2006, 00:02 
Kaptein

Redd dette ikke vil føre noen steds henn.

KIL vil ikke trolig bli den klubben som fronter supporterenes ønske om å stå på kamp..
Men når sant skal sies er ikke jeg rett person til og kritisere noen valg suporterne gjør.Da jeg ikke er veldig aktiv om dagen. Men en ting skal være sagt.Jeg vil aldrig SITTE på sitte tribunen men supporterne. For meg er fotball STÅ tribune. De som har lært noe annet har blitt feil utdannet innen fotball..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Sep 2006, 01:29 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
KIL-SK vil vel heller aldri bli en sittende supportergjeng vil jeg tro. Den dagen håper jeg aldri vil komme.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Sep 2006, 03:26 
Kaptein

Brandt wrote:
Redd dette ikke vil føre noen steds henn.

KIL vil ikke trolig bli den klubben som fronter supporterenes ønske om å stå på kamp..
Men når sant skal sies er ikke jeg rett person til og kritisere noen valg suporterne gjør.Da jeg ikke er veldig aktiv om dagen. Men en ting skal være sagt.Jeg vil aldrig SITTE på sitte tribunen men supporterne. For meg er fotball STÅ tribune. De som har lært noe annet har blitt feil utdannet innen fotball..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]