foppal wrote:
1892 wrote:
Ja, det var liv på felt f men forhåpentligvis vil vi ikke være av den typen supportere som de var... ikke at det var noe galt med det, men KIL supporterklubb og Felt F var veldig forskjellige..
Ja det er det vel ingen tvil om at det var forskjell. Jeg var selv blandt de 30 som hadde sessong kort på felt f i flere år. Skal vel være en av de første som innrømmer at alkehol inntaket nok var i overkant til noen kamper, men vi var aldri i bråk hverken på hjemme eller borte kamper. Ja vi var faktisk på bortekamper også, leide oss egen buss om det ikke gikk suporterbuss flere ganger. Jeg bodde den gang på vinger og har hatt med supportere fra de fleste lag som Kil møtte hjemme på fest etter kampene. Vi åpnet faktisk kjeften også mens kampen var i gang, det burde kanskje dagens supportere også prøvd.
For all del.. ikke noe vondt men med mtt innlegg om felt-f.. jeg sier bare at det var forskjell og at jeg heller mer til KIL SK sin greie enn felt f.. syntes på den tiden av det var synd med forskjellige klikker.. sammen hadde vi vært en kjempe gjeng...
Uansett.. debatten begynner å spore litt av her.. jeg mener det er sunt hvis vi flytter oss.. kanskje de gode gamle felt f suporterne får lyst til å bli med igjen også? eller hva trur du foppal?