KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 13:28

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2006, 00:07 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
solstråla wrote:
jaja, greeeiiit :) da kanskje man skulle meldt seg på da...

se der ja. :wink: flotters!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2006, 00:09 
Reserve

hmm.. skal innrømme at det er få KIL-supportere rundt her, men hvor stor mangel på folk snakker vi?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2006, 00:10 
Grævling

Kula wrote:
Kommer jo ikke til å komme en kjeft fra Kongsvinger når begge supporterne ( les; Raggen og Karlsen ) blir hjemme. Minibussen kan avbestilles og referatet kan leses her etter kampen:

http://www.fosseberget.net/pages

Noe av årsaken til at Kongsvingerfolk er skeptiske med å dra til Hønefoss har kanskje noe å gjøre med dette:

http://www.fosseberget.net/pages/module ... tit&lid=72

Hvem av dem er du forresten?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2006, 00:15 
Grævling

solstråla wrote:
hmm.. skal innrømme at det er få KIL-supportere rundt her, men hvor stor mangel på folk snakker vi?

Nei......det er litt uvisst pr dags dato.....bør jo være mulig i det minste få med 20 stk for at vi skal klare å kjøre uten alt for stort underskudd....men vi får ta en diskusjon på fredag når påmeldingsfristen går ut.

Meld deg på du....så får vi se hva det blir til!!

Det gjelder også resten av dere som sitter og nøler!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Aug 2006, 21:58 
Grævling

Ja ja.......da er det vel bare å legge opp planene om busstur for denne sesongen!

7 stk påmeldt, 4 fra Vinger og 3 fra Oslo.....fantastisk!!!

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2006, 12:33 
Forumlegende

Er jo fortsatt noen småskader og en del endringer bør vel gjøres etter forrige helgs fadese.

Dette er laget jeg skulle likt å se på Søndag. (Tror ikke jeg kommer meg til Hønefoss da men :( )

Eriksen

Kamark Ryen Rønning Byfugllien

Berg Hansen Stormoen Fremming

Gundersen Pelu Holtet

Siden Wibe er skada har vi kun Kamark på hørebekk, selv om jeg mener han spillte under pari i store deler av forrige helg, med unntak av noen ok raid fremover i 1. omgang.

Venstrebakk er også et sted vi ikke har noe alternativ, syns heller ikke Byfugllien har spillt seg ut av laget, men må heve seg noen hakk i forhold til forrige helg.

På midten mener jeg Berg Hansen som har vært sessongens beste midtbanespiller bør komme inn igjen etter skade, Stormoen må med selv om han fortsatt ikke har vist frem alt som bor i ham, mn ehsuker at de kampene han satt ble satt ut så sleit vi voldsomt. Fremming bør med fordi han er en av få som viser vilje og guts til å ville vinne kamper. Lindau må nok komme inn på midten etterhvert, men jeg mener disse 3 bør starte.

Fremme hadde det vært spennende å se hva Pelu kan utrette som spiss, men det avhenger av at han får pallen i beina eller på gjennomløp da han neppe kommer til å vinne særlig mange hodedueller. En mulighet er at Gundersen og Pelu bytter om å spille kant og spiss i forskjellige faser av kampen.

Ellers så kan det jo bli spennende å se om Mile får flere minutter på A-laget i løpet av helga. Skjervold blir nok med på benken, men var så svak mot Hødd at han ikke fortjener en plass i startoppstillinga.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2006, 18:00 
Forumlegende

Dessverre er det kun på sentral midtbane og løpere vi har reell konkurranse om plassene. Forsvarfirern kan gjøre "hva den vil" for vi har ingan andre. De på topp trenger ikke å tenke altfor mye på å bli satt ut av laget heller.

Det er direkte usunt at man ikke har større konkurranse om plassene.

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2006, 18:26 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Er jo fortsatt noen småskader og en del endringer bør vel gjøres etter forrige helgs fadese.

Dette er laget jeg skulle likt å se på Søndag. (Tror ikke jeg kommer meg til Hønefoss da men :( )

Eriksen

Kamark Ryen Rønning Byfugllien

Berg Hansen Stormoen Fremming

Gundersen Pelu Holtet

Siden Wibe er skada har vi kun Kamark på hørebekk, selv om jeg mener han spillte under pari i store deler av forrige helg, med unntak av noen ok raid fremover i 1. omgang.

Venstrebakk er også et sted vi ikke har noe alternativ, syns heller ikke Byfugllien har spillt seg ut av laget, men må heve seg noen hakk i forhold til forrige helg.

På midten mener jeg Berg Hansen som har vært sessongens beste midtbanespiller bør komme inn igjen etter skade, Stormoen må med selv om han fortsatt ikke har vist frem alt som bor i ham, mn ehsuker at de kampene han satt ble satt ut så sleit vi voldsomt. Fremming bør med fordi han er en av få som viser vilje og guts til å ville vinne kamper. Lindau må nok komme inn på midten etterhvert, men jeg mener disse 3 bør starte.

Fremme hadde det vært spennende å se hva Pelu kan utrette som spiss, men det avhenger av at han får pallen i beina eller på gjennomløp da han neppe kommer til å vinne særlig mange hodedueller. En mulighet er at Gundersen og Pelu bytter om å spille kant og spiss i forskjellige faser av kampen.

Ellers så kan det jo bli spennende å se om Mile får flere minutter på A-laget i løpet av helga. Skjervold blir nok med på benken, men var så svak mot Hødd at han ikke fortjener en plass i startoppstillinga.
Ryen er usikker. Skadet

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2006, 19:39 
Klubbdirektør

mikeb wrote:

Hørebekk ja, den var ny :wink:

Men hvis Ryen er skadet, hvem hopper inn da? Odden er vel kanskje ikke 100% heller?? Hmm.. :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2006, 20:33 
Klubbdirektør

Kil er da gode til å lage forssvar spillere av angrepsrekka. :D ingen problem da.

Profile  

PostPosted: 25 Aug 2006, 22:07 
Forumlegende

ManUtd wrote:

Hørebekk ja, den var ny :wink:

Hørebekk er en sånn spiller som har tid til å høre etter hva som blir ropt fra tribuna ;)
Forrige helg spilte Gunderen i denne uvante posisjonen, men nå er Kamark på plass :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Aug 2006, 23:46 
www.kilsk.com

Skulle gjerne vært med jeg, men ser litt dårlig ut ettersom bussen ble avlyst. Noen som skal?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 00:41 
www.kilsk.com

ring meg på 93844451 eller haakon på 93281344 hvis noen skal ta turen innover, for jeg VIL på bortekamp nå!!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 11:29 
www.kilsk.com

Eller skriv et inlegg her

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Aug 2006, 13:10 
www.kilsk.com

Noen som reiser fra Kongsvinger til Hønefoss og tilbake idag??
Vi er tre stk som jobber for kilsk.com og skulle gjerne vært der borte!
Ring telefonnr. over!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 93 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]