KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 22:56 
Klubbdirektør

Tragisk kommentar fra Gundersen. Men også tragisk av supportere å slenge dritt. Alt er relativt..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 23:36 
www.kilsk.com

tragisk med tap
tragisk av oss supportere
tragisk av spillerne

ja huff alt er tragedie.. men herregud. vi må jo regne med noen smeller, selv mot dårlige lag.. ok, vi har hatt noen grove tap mot gode lag, men å si at hver hjemmekamp vi taper er den dårligste kampen vi har sett av KIL, føler jeg blir feil å si.. KIL har sine drømmekamper, men også sine ultrasvake kamper.. det er ikke til å unngå, og det snur alltid en eller annen gang.

vi må bare tenke fremover, å bare innse at vi er ikke i form akkurat nå.. det kan føre til undervurdering, og dermed har vi hvertfall en liten fordel.. Aalesund spilte jo uavgjort mot tromsdalen, og hødd har vist form i det siste.. så selv om det har vært noen forjævelige tap nå i det siste, er det bare å tenke fremover å glemme det som har skjedd...

gundersen sa vel sitt, vi har gjort vårt, så glemmer vi alt sammen og ser frem mot at kyllingene fra romerike skal få den :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Aug 2006, 23:58 
Trener

Det er vel ikke første gangen det blir tatt opp at supporterne er så dårlige.. Husker en episode med Nystuen i fjor, der han kjeftet på supporterne på banen, fordi noen buet og kom med ukvemsord om Birken..

Det blir allikevel litt for lett å si at det er supporterne og deres negative innstilling som gjør at vi taper.. Det burde heller ha motsatt effekt, at man fikk en liten "faen" i seg som sa at nå skal jeg bevise at de tar feil!

Men Gundersen sikrer i alle fall at enda færre kommer på neste hjemmekamp, med slike uttalelser.. Når spillerne hever seg over supporterne, som de lever av, er det å skyte seg selv i foten.. De burde være takknemlige for at disse folkene har BETALT for å se de spille!! Da blir det umodent og smålig med slike kommentarer!! Kanskje på tide å gi litt medietrening til spillerne?

PS! Likte Fremmings uttalelser.. Ærlig og jordnært..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 02:40 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Tusen Takk for innlegget i spillerbloggen på KIL.no Gundersen. Står respekt av den. Å selvfølgelig skal vi være der neste gang du å Gutta entrer bana å dytte dere fremover i riktig retning. Målene kommer de. Garantert. allerede mot HBK til søndag håper jeg. Vi gir oss ikke Vi må bare heie å støtte på. Å dere Gutta får bare klemme til. Flere innlegg, krig i boksen å scoringene kommer. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 06:25 
Forumlegende

Sterkt innlegg det står respekt av.

I kampens hete kan det nok gå ei kule hett både for spillere og supportere ja. Å stå oppe der som supporter er en følelsesmessig berg og dalbane mellom å være verdens mest happy til at verden går under. Alt avhengig av åssen det går på bana.

Jeg kan ikke si jeg registrerte noen tilrop, bare en del uff og usj og huffamæ. Men nå står man heller ikke å registrerer hva som skjer rundt en når sjela er ute på bana.

Gundersen var skuffa, vi var skuffa. Thats it. I dag er alle like fornøyde og klare til ny kamp.

Ellers sterkt å se at Gundersen beskriver en hendelse som man heldigvis har unngått å oppleve selv. Bra det gikk så bra både for han og hu dama. Det minner oss på at vi er mennesker om må leve med opp og nedturer her i livet også utenfor bana.

For min del er ikke denne tråden noe mer å diskutere, jeg legger ihvertfall den ballen død.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 07:44 
Klubbdirektør

keepern wrote:
gundersen sa vel sitt, vi har gjort vårt, så glemmer vi alt sammen og ser frem mot at kyllingene fra romerike skal få den :twisted:

Kyllingene fra romerike???? Skal vi møte LSK ? :wink:

Trodde det var Hønsa fra Ringerike som stod for tur

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 09:14 
Materialforvalter

Bra innlegg av Gundersen! Viktig for alle, enten de er fotballspillere, supportere eller hva det skulle være: det finnes viktigere ting i livet enn fotball.. er bare så jævlig synd at det engasjerer så jævlig :wink:

Ville vært fint om flere av gutta kunne legge inn litt på Spillerbloggen, vi er jo nysgjerrige på hva som foregår og hvordan de tenker om ting og tang.

Stå på gutta.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 09:31 
Materialforvalter

Bloggen til Gundersen setter utvilsomt kommentaren hans etter kampen i et nytt lys!

Uansett er det helt uhørt at supporterne slenger dritt til spillerne, enten det nå er unge Gundersen eller det var gamle Birken som fikk gjennomgå. Jeg var ikke på ståtribunen forrige søndag, men min erfaring er at enkelte av de som befinner seg der kan prestere å forholde seg tause temmelig lenge av gangen - selv når KIL spiller bra - for så å vrenge ut av seg edder og galle hvis de ikke er fornøyd. (Det gjelder ikke de på rødt felt, men i umiddelbar nærhet.) Det samme gjelder forøvrig en del av de som befinner seg på sittetribunen. De er ikke istand til uttrykke begeistring når det er grunn til det, men paddene sitter løst når det kladder for KIL.

Min oppfordring er; har du ikke noe motiverende tilrop er det bedre å (fortsette å) holde kjeft!

Jeg er glad det gikk bra både med Gundersen og jenta som ble påkjørt, og jeg har stor forståelse for en ung manns frustrasjon over egen prestasjon og mangel på support fra supporterne. Stå på Gundersen - du er en mann for fremtiden. Vi andre må skjerpe oss!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 09:42 
Grævling

Hau....ble en drøy natt for Gundersen det gitt. Sterkt i det hele tatt å stille opp til kamp!!!

Stå på....... Spillet blir garantert bedre, både for Gundersen og resten av gutta. Vi har alle sett hva dere kan, så det er ingen grunn til å grave seg ned!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 10:50 
Forumlegende

All ære til Gundersen, står respekt av både måten han opptredde tter ulykken og innlegget i spillerbloggen.

Til de som kommer med negative tilrop mot egne spiller på kamp, ta budskapet til Gundersen om at har du ikke noe positivt og oppmuntrende å komme med så er det bedre å holde kjeft.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 13:58 
Spiller

han får konsentrere seg om nettpokeren, der sitter`n vel oftest alene, og da hører han ingenting fra noen om det går dårlig:)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 14:36 
Klubbdirektør

Han har vunnet en god del også. Klarer seg fint uten fotball lønna. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 14:51 
www.kilsk.com

gonzo99:

selvfølgelig;)

gikk litt fort i svinga da jeg skreiv:P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 17:32 
Reserve

Kongsvinger er full av medgangsupportere! ikke misforstå, jeg elsker byen med alt jeg er, men supporterne er stusselige. Alle som er ekte KIL supportere veit det med dem sjøl, og dette gjelder ikke dere. Det er faktisk ikke vi som spiller! Om man slenger en stygg bemerkning til, i dette tilfellet, Gundersen, så er det lite sannsynlig at det hjelper, han blir jo bare irritert! Han vil jo like gjerne som oss at det skal gå rette veien og at man skal vinne. Jeg støtter Gundersen, det er tydelig at han sliter med selvtilliten, og enkelte supportere bryter den ned enda mer. Er dette måten dere tror hjelper KIL til å vinne får dere finne dere et annet lag å holde med som liker å tape. Har man ikke noe hyggelig å si kan man la være å si noe i det hele tatt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 18:09 
Klubbdirektør

Han har sliti med selvtilliten i mange kamper nå. Synd vi ikke har noen andre å putte inn som spiss. Tror han trenger noen kamper på benken, det hjelper ikke på selvtilliten å spille kamp etter kamp uten å få det til. Hvis alle skulle ha vært så såre hver gang en supporter hoier hadde det ikke hvert mange igjen på banen. Hvis det er noen som har hvert på Ullevål eller Åråsen og hørt hva de hoier der, så er det de hoier på vinger bare barnematen i forhold.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]