Neil Lennon wrote:
For å starte med det positive: Pelu er en spiller som vi har behov for. Selv om han ble litt borte i deler av 2.omg var han KILs desidert beste. Ellers er det vel på tide at Lindau får starte igjen, han var bra da han kom inn. Det samme var Milie.
Men det var det som var bra og, foruten at denne kampen faktisk var bedre enn kampen mot Sparta.
Straffen vi får mot oss er grei. Den er det ikke noe å si på. Dommeren gjorde ingen dårlig jobb, og vi tapte kampen fult fortjent. Faktisk var Hødd nærmere å score et til, enn vi var en nettkjenning.
Jeg synes vi startet kampen bra, men så falt det sammen etter pause. På meg virker det ut som det er innsatsen det står på.
Nei, jeg skal ikke skrive mer nå. Kjenner det bobler i kroppen og at det tydeligvis er noen spillere som kan føle seg truffet om jeg skriver videre.
Men det blir spennende å lese kil.no i morgen og hvorfor Gundersen er forbanna på publikum.
Faktisk synes jeg publikum forsøkte å løfte laget.
Men gud; dette tapet var direkte FLAUT. Vi møtte et lag som før denne kampen hadde tatt kun 7 poeng i serien. Dette skal ikke gå an.
To ting her:
Hvordan kan en spiller som spiller brukbart i 1. omgang bli banens klart beste spiller? (Sier vel litt om de andre) Han har jo faen ikke kondis til å spille i mer enn 45min. I 2.omgang gikk han jo i angrep. Ja, GIKK! Ble nesten flau på hans veiene der jeg satt
Å det andre: Hvordan kan du si at Mile (eller Milie, som du kaller han) var bra etter at han kom inn!? Han hadde en ballberøring på de minuttene han var inne. Hvis det er å være bra, da har dere ikke store forventninger til han.....