KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:21

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 20:09 
Forumlegende

Jeg har lite eder og galle å spy ut her nå. Er resignert.

Fatter ingenting. Problemet stikker MYE dypere enn mangel på en spiss som scorer mål. Fortsetter vi slik rykker vi faen meg ned :evil:

Avventer med interesse neste innlegg i trenerens forum.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 20:14 
Trener

Årets dårligste sett over to omganger. Jeg gremmes :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 20:21 
Reserve

Det er helt skandalødt RÆVA av de fleste KIL-spillerne idag. Hørte ikke, så ikke og la ikke merke til Skogheim eller noen andre på benken heller.... Nå syntes jeg gutta skal ta ett spillermøte og finne ut hva som må gjøres får å få tak i flere poeng....
Veldig forbanna nå!
Pelu banens beste. Han prøvde.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 20:26 
Spiller

Detta kan bli veldig skremmende.. nå som vi taper mot 1 divisjons dårligste lag, hva vil skje når vi møter bodø-glimt,strømsgodset,bryne,ålesund, da:S.. hvis det ikke blir skjerpings nå kan det faktisk hende at det blir nedrykk.. er ikke så mange kamper igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 20:37 
Klubbdirektør

Vil ikke si at straffen var billig akkurat.. fra mitt ståsted så virket den rimelig grei...

Straffe eller ikke.. at vi taper mot Hødd er faen meg ikke overraskende..

med det spillet som ble vist utpå i dag hadde vi tapt mot hvert enkelt aldersbestemt jentelag.. og hvorfor? Jo.. vi har mista gløden, gleden, trua, sjøltilitten og viljen.. for meg er det nesten litt humoristisk at spillerne depper etter dagens kamp!

Tapte vi ufortjent?nei!
Tapte vi på dommeravgjørelser? nei!
Vi tapte på hjemmebane mot adeccoligaens dårligste lag..på hjemmebane!

Vi har ikke penger å slå i bordet med.. men de har vist oss og ikke minst hele jævla fotball-Norge at kamper kan vinnes med glede, engasjement og ikke minst vilje.. så hvorfor skjer dette??

Er ikke lei meg etter dagens kamp.. jeg er sint og skuffet.
Hvis meg at dere vil ! 8-0 mot Godset på Marrer`n var faen meg himmelen iforhold til i dag!

1892- som har fotballsko som passer, kil drakt fra i fjor og hjertet formet som klubblogoen.. ønsker å debutere snarest!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 21:09 
Klubbdirektør

Fra kil.no:

Quote:
Sist KIL opptrådde på hjemmebane ble det et pinlig tap mot Sparta. Vi spurte Vegard Skogheim om KIL hadde lært noe av den kampen.

- Det får vi se på søndag, var det korte og presise svaret vi fikk.

Konklusjon må vel bli..?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 22:03 
Materialforvalter

Å der er beviset på at vi ikke er gode nok for 1.div for øyeblikket. Noe jeg prøvde å fortelle forige helg! Hødd var ett lag som kun hadde 1 seier på de første 18 seriekampene hittil i år før de kom på besøk på gjemselund i dag!! Merkelig at over 700 tilskuere gidder å betale over 100 spenn for å se det vi så i dag (igjen).. Tipper på 560 tilskuere mot Follo neste kamp

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 22:08 
Trener

Er så jævla skuffa , hva er feil???? Skogheim satt stille og rolig på benken under hele kampen. (det har vel aldri skjedd før) Virket ikke som han hadde interesse for det som skjedde ute på bana i det hele tatt. Noe må gjøres, og det fort :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 22:17 
Forumlegende

Hvis kampen mot Sparta var dårligere enn den i dag så skjønner jeg godt hvorfor tonen var dyster på forumet etter den kampen. 1. omgang var jevn, men KIL fikk overtaket de siste 15 minuttene. I 2. omgang ble det vel knapt spillt fotball.
Kampen i dag viser tydelig det som er kjerneproblemet for KIL og det er at mål vinner fotball kamper, tidligere i sessongen har vi ihvertfall skapt godt med sjanser, men i dag telte jeg knapt mer enn 2-3 brukbare sjanser. De kom stor sett når Pelu ble innvolvert i spillet, men han blir usynelig i store dele av kampen, det er ikke først og fremt han skyld, men mangel på fremspill og presisjon når de først kommer. La merke til flere ganger i første omgang hvor Skjervold og Stormoen hadde mulighet til å spille gjennom Pelu, men valgte å vende innover på banen i stedet og tråklet seg fast i ett relativt kompakt Hødd forsvar.
La merke til at Nystuen var å så på gammle lagkammerater i dag, men jeg skulle veldig gjerne sett Nystuen på bana istedet for på tribuna. Vi har mistet en dimensjon i spillet når Nystuen forsvatm som jeg ikke helt klarer å sette ord på, men han hadde en evne til å gjøre medspillere gode.
I dag var midtbanen relativt fraværende, med unntak av Fremming som helt korrekt blir kåret til banens beste. Skjervold var helt fraværenede, Stormoen er ok, men forsøk å spiller gjennom kantene oftere for det var da de få sjansene vi fikk kom.
Forsvaret gjør vel en OK jobb og har jo ikke heller allverden å gjøre, Kamark blir veldig sliten i 2. omg og orker ikke så mye, men hadde noen ok initativ fremover i 1. omg. Gundersen blir for liten og alene mot de store midstopperne til Hødd. Laget må løfte seg fra dette nivået, for vi står med en fot i nedrykssstriden, selv om de lagene som lå nærmest oss tapte i dag så vant bunnlagene og nedrykksstriden kryper nærmere.
Virker som om gutta har mista trua på at de har noe å spille for, men det er ikke mer enn tre uker siden vi hadde kvallikplassen innen rekkevidde og spillte jevnt med Sogndal. Hønefoss er i slag nå og vi skal få slite voldsomt med dem om vi ikke hever oss i forhold til det vi viser i dag, men så har også gutta en tendens til å spille bedre mot god motstand. ???

Så et par lyspunkt i dag til tross for mye elendighet, mottaket og rykket til Pelu er av en sånn klasse at når han har tilpasset seg spillestilen kan vi få mye morro.
Innsatsen til Fremming gjennom hele kampen er meget bra og burde smitte over på lagkameratene, Fremming fortjener egentlig kapteinsbindet, men blir feil å ta fra Stormoen det midt i sessongen, men noe å tenke på foran neste sessong.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 22:24 
Klubbdirektør

Ser at bl.a Gundersen var skuffet over publikum.. får vel vite mer om det på mandag..

Skuffet over tilskuerne? Skuffet over meg? vell.. jeg er faen meg skuffet over dere!

Jeg kan med hånden på hjertet si at de årene som jeg har vært trofast KIL supporter har tatt avstand fra å slenge kommentarer til spillerne..
Men i dag hadde selv JEG lyst til å slenge ut en del kommentarer... gjorde det ikke, men har forståelse for de som gjorde det... Negative bemerkninger gjør ikke spillere bedre.. snarere tvert imot.. men, noe dårligere enn det KIL spilte i dag går det ikke ann å spille før vi snart må reise til Westernsletta og lignende fotball lag man trudde tilhørte på fotballkartet i Andeby for å kjempe om tre poeng.

Fotball er følelser.. og når 700 tilskuere ser en slik forestilling, ja da kommer det selvfølgelig reaksjoner!! Venter med spenning til morgendagens oppsummering av kampen.. hva som er så fryktelig skuffende av publikum...

Trøsten må vell være at neste kamp er det garantert ikke så mange som 700 tilskuere å være skuffet over!

Nå skal ikke jeg kappe hoder fordi jeg leste at enkelte var skuffet over publikum.. men hvis det viser seg at det er pga reaksjoner over elendig spill som dere er ansvarlig for.. så skal jeg personlig invistere i 11 koster.. så kan dere koste foran egen dør før dere kaster dem over til tribunen!

1892- Fortsatt forbanna!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 22:29 
Klubbdirektør

Bjønnern wrote:
Det er helt skandalødt RÆVA av de fleste KIL-spillerne idag. Hørte ikke, så ikke og la ikke merke til Skogheim eller noen andre på benken heller.... Nå syntes jeg gutta skal ta ett spillermøte og finne ut hva som må gjøres får å få tak i flere poeng....
Veldig forbanna nå!
Hvor mange ganger har du sett Skogheim rope på laget? 2 ganger i år, ikke mer. Han virker helt bortreist. Stormoen som kaptein sier jo heller ikke noe. Savner en som Birkeland som kjefter og skriker litt. Men det virker som om Kil ikke vil ha noen slik spiller. Kommer det 500 på neste kamp skal vi være fornøyd.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 22:37 
Forumlegende

Janko wrote:
Bjønnern wrote:
Veldig forbanna nå!
Hvor mange ganger har du sett Skogheim rope på laget? 2 ganger i år, ikke mer. Han virker helt bortreist. Stormoen som kaptein sier jo heller ikke noe. Savner en som Birkeland som kjefter og skriker litt. Men det virker som om Kil ikke vil ha noen slik spiller. Kommer det 500 på neste kamp skal vi være fornøyd.

Skogheim har jo vært reneste Nils Arne Eggen tidligere i år og hoppa og fekta verre, i dag var han oppe fra benken noen ganger i 1. omgang, ropte mest på Gundersen for å forklare han forskjellen på venste og høyre

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 23:17 
Klubbdirektør

For å starte med det positive: Pelu er en spiller som vi har behov for. Selv om han ble litt borte i deler av 2.omg var han KILs desidert beste. Ellers er det vel på tide at Lindau får starte igjen, han var bra da han kom inn. Det samme var Milie.

Men det var det som var bra og, foruten at denne kampen faktisk var bedre enn kampen mot Sparta.

Straffen vi får mot oss er grei. Den er det ikke noe å si på. Dommeren gjorde ingen dårlig jobb, og vi tapte kampen fult fortjent. Faktisk var Hødd nærmere å score et til, enn vi var en nettkjenning.

Jeg synes vi startet kampen bra, men så falt det sammen etter pause. På meg virker det ut som det er innsatsen det står på.

Nei, jeg skal ikke skrive mer nå. Kjenner det bobler i kroppen og at det tydeligvis er noen spillere som kan føle seg truffet om jeg skriver videre.

Men det blir spennende å lese kil.no i morgen og hvorfor Gundersen er forbanna på publikum.

Faktisk synes jeg publikum forsøkte å løfte laget.

Men gud; dette tapet var direkte FLAUT. Vi møtte et lag som før denne kampen hadde tatt kun 7 poeng i serien. Dette skal ikke gå an.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 23:24 
Materialforvalter

Neil Lennon wrote:
For å starte med det positive: Pelu er en spiller som vi har behov for. Selv om han ble litt borte i deler av 2.omg var han KILs desidert beste. Ellers er det vel på tide at Lindau får starte igjen, han var bra da han kom inn. Det samme var Milie.

Men det var det som var bra og, foruten at denne kampen faktisk var bedre enn kampen mot Sparta.

Straffen vi får mot oss er grei. Den er det ikke noe å si på. Dommeren gjorde ingen dårlig jobb, og vi tapte kampen fult fortjent. Faktisk var Hødd nærmere å score et til, enn vi var en nettkjenning.

Jeg synes vi startet kampen bra, men så falt det sammen etter pause. På meg virker det ut som det er innsatsen det står på.

Nei, jeg skal ikke skrive mer nå. Kjenner det bobler i kroppen og at det tydeligvis er noen spillere som kan føle seg truffet om jeg skriver videre.

Men det blir spennende å lese kil.no i morgen og hvorfor Gundersen er forbanna på publikum.

Men gud; dette tapet var direkte FLAUT. Vi møtte et lag som før denne kampen hadde tatt kun 7 poeng i serien. Dette skal ikke gå an.

To ting her:

Hvordan kan en spiller som spiller brukbart i 1. omgang bli banens klart beste spiller? (Sier vel litt om de andre) Han har jo faen ikke kondis til å spille i mer enn 45min. I 2.omgang gikk han jo i angrep. Ja, GIKK! Ble nesten flau på hans veiene der jeg satt :oops:

Å det andre: Hvordan kan du si at Mile (eller Milie, som du kaller han) var bra etter at han kom inn!? Han hadde en ballberøring på de minuttene han var inne. Hvis det er å være bra, da har dere ikke store forventninger til han.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Aug 2006, 23:27 
Materialforvalter

Neil Lennon wrote:

Å Gundersen lever i skyene. Han forventer vel sikkert mer av publikum, ala sånn det er på Old Trafford. Gutten som forventer at vi skal gidde å støtte ett lag som knapt nok spiller fotball!!! (Gutten som ble ødelagt da han ble tatt opp på U-19...)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]