Saturnus wrote:
Forferdelig skuffet over at vi ikke lenger har dette i egne hender, men skitt au! Man kan ikke bestille poeng mot "bunnlag", og spesielt ikke bunnlag som har alt å kjempe for..
Husk at det kun er Sogndal og Hønefoss som har vunnet i Tromsdalen i år! Og begge var veldig heldige. TUIL hjemme har vist seg å være en av de vanskligste kampene i årets Adeccoliga.
Dere skuffa meg idag, jeg frykta et tent KIL lag som skulle sikre seg 3 meget viktige poeng! Kanskje det var minst like viktig for KIL at HamKam rykket ned?
Forøvrig veldig imponert over supportergjengen deres, bortsett fra Alta har det ikke vært noen av deres størrelse og kaliber her oppe. Husker jeg ikke helt feil var jeg imponert over dere sist gang dere var på besøk også!
Takk for poengene ihvertfall, veldig greit at vi ikke trenger ta poeng på bortebane. Av en eller annen grunn har vi vært helt håpløse på bortebane i år. Hjemme er det vel 10-3-2, mens borte 1-3-11 sålangt. Nå kan vi forberede oss på stadionåpning i Adeccoligaen (mulig tv-kamp!) og nok en sesong med trygge økonomiske rammer for TUIL!
Lykke til i opprykkskampen! Dere fortjener en sesong i eliten (selv om jeg tror det blir en kort tur)