KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:38

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Next
Author Message
 Post subject: Re: Til Torunn Elle
PostPosted: 23 Aug 2008, 19:15 
Materialforvalter

Jøss Jada-Jada. Jeg har da kun skrevet at jeg er glad for at jeg ikke har korsfestet noen. Jeg har heller ikke skrevet nedsettende om at andre har andre meninger. En gang til Jada-Jada jeg har IKKE korsfestet noen. Det er det andre som har gjort, uten at jeg har kommentert det!

Jeg er helt enig med deg Jada-Jada. Forumet trenger ingen nye engasjerte! Blir ikke det egentlig litt dumt – eller?

- og selv om Torunn Elle trekker seg i dag får det først virkning fra etter at ekstraordinært årsmøte er avhold. Jeg kjenner ikke vedtektene til KIL, men normalt kalles det til ekstraordinært årsmøte med 14 dager til 1 mnds frist.

Last edited by Ole Oskar Olsen on 23 Aug 2008, 23:02, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 19:37 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Å være helt fersk på dette forumet å gå så høyt ut syntes jeg bare blir flaut da man ikke har sett deg engasjert før nå noe som rett og slett er tåplig hvis du har så mye meninger om KIL....

Man kan ikke unngå å legge merke til dine relativt hyppige innlegg om

- hva man har lov til å skrive i hvilke tråder til hvilke tider og hva etter innleggsstigen...

Derfor bør forumets ledelse i en slags 'popup' redegjøre for at du har denne moralske overvåkningstjenesten.

Nei, det er ingen grunn til å nevne flauhet i forbindelse med trippel O's skriverier.
Au contraire!

Last edited by ivo on 23 Aug 2008, 19:39, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 19:44 
Klubbdirektør

Ole Oskar Olsen wrote:
Jøss Jada-Jada. Jeg har da kun skrevet at jeg er glad for at jeg ikke har korsfestet noen. Jeg har heller ikke skrevet nedsettende om at andre har andre meninger. En gang til Jada-Jada jeg har IKKE korsfestet noen. Det er det andre som har gjort, uten at jeg har kommentert det!

Jeg er helt enig med deg Jada-Jada. Forumet trenger ingen nye engasjerte! Blir ikke det egentlig litt dumt – eller?

- og selv om Torunn Elle trekker seg i dag får det først virkning fra etter at ekstraordinært årsmøte er avhold. Jeg kjenner ikke vedtektene til KIL fotball, men normalt kalles det til ekstraordinært årsmøte med 14 dager til 1 mnds frist.

Se på - tegnet foran "og" her...

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 19:48 
Forumlegende

Det er flere interessante, fra forskjellig vinkling, momenter i HMs åpne brev som avkrever kommentarer.
Henter fra:
http://www.glomdalen.no/sport/article3734739.ece.
Sitater fra artikkelen i ” ”.

1)” Hvis styret i KIL virkelig har følelser for KIL Toppfotball og vil klubbens beste, bør de stille sine plasser til disposisjon.”

Det er jo ikke gitt at man ikke vil klubbens beste fordi man velger et annet handlingsmønster enn seg selv med når og hvordan valg treffes.

2)” Dessverre evner ikke styreleder Torunn Elle å ta noen valg...”

Dette betyr at man nærmest må ha veldig klar oversikt over hva som foregår.
Det betyr faktisk at man må klar oversikt over de valgmuligheter, med alle innbakt elementer, som styret står ovenfor til enhver tid.

3)” Styret sparket Thomas Berntsen som trener, for alt jeg veit, kanskje en riktig beslutning. Men hvor var den videre planen? Et ressurs team!”

Ja vel.
Så tok man et klart og håndfast valg der.
Som teoretisk kunne og kanskje kostet noen kroner og negativ oppmerksomhet også.
Videre fikk man ordnet opp i forholdet til en investor i forbindelse med Pelu-salget.
Man handlet slik at den kom ut av verden og mediene.
At daglig leder trakk seg grunnet dette er også en indisium på at omstridte handlinger tas.

At man så innsetter E & K og oppretter et ressursteam er en klar handling.
Det ble åpnet for at de 2 kanskje kunne fortsette ut sesongen.
Klare handlinger.
Om man synes de er for dårlige er en annen sak.
Om man mener det feilvurderes er det også en annen sak i denne sammenhengen.

4) ” Jeg er heller ikke imponert over en sportslig ledelse som henter spillere uten å ha sett dem i aksjon.”

Ifølge Berntsen hadde man faktisk en viss kontroll på dette.
Men hva legges i begrepet sportslig ledelse?

Olav N sa at han selv aldri hadde sett ham spille.
I tråden ”Hvordan henter KIL spillere” forklares dette sånn rimelig bra.
Det er jo heller ikke slik i større virksomheter at ”sjefen” nødvendigvis deltar aktivt i en ansettelsesprosess. Noen har fått dette delegert.

5)” Det er allerede stor intern uro, samt at et gryende supporteropprør er under emning.”
” Etter hva jeg har hørt, så gikk dere til klubbledelsen og stilte deres plasser til disposisjon.”
(siste om E & K).

Man avkrefter at det er stor intern uro, eller stridigheter som man sier.
Og så det som er hørt om trenere, sitert ovenfor, avkreftes.

Jeg vil ikke si om a eller b beskriver situasjonen best, men det synes som om man snakker om 2 forskjellige ting.
Men noe sier meg at man i et åpent brev med klare konklusjoner om dugelighet og morgendagen ikke bør inneholde argumenter man bare har ”hørt” og ikke undersøkt gehalten i.
Jeg har hørt mye rart og ditt og datt i dag jeg…

6)” Ledelsen sine egenskaper, vil til syvende og sist gi seg utslag i prestasjonsgruppa sine resultater. Med tabellen i hånda ser vi at her har det meste gått galt!”
(se hele avsnittet om Ambisjoner og opprykk).

Det er mye sant i dette.
Likevel kan ikke argumentet brukes generelt.
Da kan man si at for alle lag som gjør det dårlig, så er det Styrets skyld…
Det er ikke riktig.

Slike argumenter har ikke lenger gyldighet enn til å være incitament for best mulig utnyttelse av egen kapasitet, ikke nødvendigvis versus andre.
Teoretisk skal alle fotballkamper ende uavgjort, i så fall.

For eksempel vil ikke en topp tunet masseprodusert Peugeot uansett matche en Koeningsegg i akselerasjonen.

7)” Jeg ble sjokkert da jeg leste styrelederens uttalelser i Glåmdalen, hvor hun blant annet skyldte på ferieavvikling for at det ikke er skjedd noe med trenersaken.”

Her har jeg ingen problemer med å være enig.

Hvis ledere ikke ofrer har man ikke moralsk rett til å forvente offer fra andre.
Men akkurat utsagnet ”grunnet ferieavvikling” ser man i så mange situasjoner hvor man fint kunne desavuere det.
Kanskje vurderte man situasjonen som ikke-kritisk.
Å kalle det total ansvarsfraskrivelse vil jeg ikke støtte uten å ha alle sakens fakta og vurderinger tilgjengelig.

Last edited by ivo on 23 Aug 2008, 20:24, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 19:49 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Jada-jada wrote:
Å være helt fersk på dette forumet å gå så høyt ut syntes jeg bare blir flaut da man ikke har sett deg engasjert før nå noe som rett og slett er tåplig hvis du har så mye meninger om KIL....

- hva man har lov til å skrive i hvilke tråder til hvilke tider og hva etter innleggsstigen...

Derfor bør forumets ledelse i en slags 'popup' redegjøre for at du har denne moralske overvåkningstjenesten.

Nei, det er ingen grunn til å nevne flauhet i forbindelse med trippel O's skriverier.
Au contraire!

Se på det samme ved "hva" her

Det er kun ivo som skriver på denne måten og jeg gidder ikke å krangle med en tulling som han lenger og spesielt ikke etter han har fått advarsel fra forumstyret på meg før. Hvor mange advarsler kan man få her før man blir utestengt?????? "i hvertfall for en periode".......

Jeg er bare flau over deg ivo og spesielt etter du oppretter en ny person som kan forsvare deg selv :( "styret dette er faktisk ikke lov"...............................

Last edited by Jada-jada on 23 Aug 2008, 19:55, edited 4 times in total.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 19:56 
www.kilsk.com

Slutt med pisspreiket nå.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 20:12 
Reserve

Jada-jada wrote:
ivo wrote:
Jada-jada wrote:

Au contraire!

Se på det samme ved "hva" her

Det er kun ivo som skriver på denne måten og jeg gidder ikke å krangle med en tulling som han lenger og spesielt ikke etter han har fått advarsel fra forumstyret på meg før. Hvor mange advarsler kan man få her før man blir utestengt?????? "i hvertfall for en periode".......

Jeg er bare flau over deg ivo og spesielt etter du oppretter en ny person som kan forsvare deg selv :( "styret dette er faktisk ikke lov"...............................

Er det dette man kaller å gå i fella :D

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 20:23 
Reserve

Jeg støtter mye av hva Raggen står for og utaler i sitt intervju men syntes det er på tide at ting skjer på trenersiden.
Har man ikke en tydelig leder så tror jeg gutta faller i en negativ tankegang og dette vil selvfølgelig vise seg på banen.
Hvis det er som skrevet her at vår styreleder ikke er særlig flink i jobben så bør man mulig tenke på å reagere fort.
Jeg håper gutta klarer å ta hjem 3 poeng fra Songdal :D

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 21:25 
Klubbdirektør

Det at Eide og Kristiansen ble ansatt som trenere var bare en nødløsning. Dem hadde eller har ingen andre på blokka heller. Hvis dem plutselig har en trener til uka er det bare pga, all skriveriene her inne og i media. Jeg for min del tror at det blir vanskelig å finne en trener som kan komme hit på dagen. Det tar vel kanskje 2 uker og da kan det være for seint. Dette skulle styret ha klart før man sparket TB. Det er der styret har driti seg ut.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 21:43 
Materialforvalter

Parhestene Eide og Kristiansen ble presentert som en nød løsning, mens ledelsen skulle lete etter ny trener.
Det står også å lese at TA har takket nei til å trene KIL neste sesong. Konklusjonen må bli at det ikke er/var planlagt inn andre trenere denne sesongen.

Jeg trur både Nordlie og Thodesen er klar på kort varsel, men ingen av disse kommer om de ikke blir kontaktet. Ring da vel!

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 21:53 
Materialforvalter

Jada-Jada – du ser spøkelser på høylys dag! Jeg kan bekrefte at 3XO ikke har andre identiteter her på forumet. Dette kan sikkert også Administratorer bekrefte, IP-adressene blir logget. Så detektivarbeidet var bortkastet, håper du hygget deg med det.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 22:08 
Klubbdirektør

Ole Oskar Olsen wrote:
Jada-Jada – du ser spøkelser på høylys dag! Jeg kan bekrefte at 3XO ikke har andre identiteter her på forumet. Dette kan sikkert også Administratorer bekrefte, IP-adressene blir logget. Så detektivarbeidet var bortkastet, håper du hygget deg med det.

Du ble tatt i verdens eldste knep ivo/Ole "unik skrivemåte"... Foresten hvor i landet bor du Ole? Sømna, Sperrebotn eller Mandal.. IP adresse kan man forandre på et sek hvis man kan litt om data så den var god :D

Last edited by Jada-jada on 23 Aug 2008, 22:13, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 23 Aug 2008, 22:29 
Kaptein

nå prates det bare tull på denne tråden..... så jeg foreslår at Administratorene/moderatorene gjør jobben sin..... litt seriøsitet må det da være her????? :twisted: :twisted:

Profile  

PostPosted: 24 Aug 2008, 02:37 
Forumlegende

Elles tilsvar til kritikken er fornuftig og innhar flere gode poenger, Mohn har også gode poenger i sin kritikk, men sett dere sammen og diskuter KILs fremetid fremfor å ta det i Glåmdalen.

Nå er jeg full og da bør jeg holde meg unna slike forum...

Profile  

PostPosted: 24 Aug 2008, 03:24 
www.kilsk.com

Jada-jada wrote:
Ole Oskar Olsen wrote:

Du ble tatt i verdens eldste knep ivo/Ole "unik skrivemåte"... Foresten hvor i landet bor du Ole? Sømna, Sperrebotn eller Mandal.. IP adresse kan man forandre på et sek hvis man kan litt om data så den var god :D

Selvfølgelig er det lett, men det er heller vanskelig å faktisk bytte den TILBAKE til den gamle ip'en din.

Så vær vennlig og slutt med dette tullet og hold dere til trådens tema

Last edited by Haewk on 24 Aug 2008, 03:29, edited 1 time in total.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]