Ørjan wrote:
Karlsen wrote:
Tina wrote:
Ruben Nilsen du har faktisk klart å bli godkjent, velkommen,beskyttet og jeg heiser flagget for deg som er "Tromsdalen patriot" og får KIL patrioter til å knele.....
Vel Ruben har ikke blitt kastet ut, og da venter jeg i spenning om det skjer meg
Huff så tragisk
Ruben fikk advarsel og skjerpa seg. Du har nettopp fått advarsel og da forventer jeg at du gjør det samme. Vikitig å gi folk en sjanse til å bedre seg.
Case closed.
Dette blir jo fryktelig urettferdig da Ruben fra Tromsø har 29 innlegg før han får sin første advarsel mens Tina har 3 stk. Tror egentlig dere trenger litt klokskap på dette forumet ærlig talt og lære tålmodighet mot Deres egne suportere som bør ha sin fulle rett til å reagere på en slik tråd.
Helt greit. Ruben fikk advarsel veldig tidlig. Reaksjoner tas gjerne imot, helst på mail til supporterklubben eventuelt pm til rette vedkommende.
Men dersom denne debatten om lover og regler her inne skal fortsette forslår jeg at det åpnes egen tråd om dette på "supporterklubben" forumet. Det ville slett ikke vært meg imot om det kom egen tråd om dette.
Dersom talentutvikling og trådstarters hovedinnlegg ikke diskuteres noe særlig mer her inn nå tror ejg denne tråden har gjort sitt. Men holder den åpen litt til. Talentutvikling kan ikke diskuteres nok!