KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 17:13

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 09:58 
Klubbdirektør

pokermoen wrote:
Syns vi skal slutte a spre ting her jeg, før enn KIL har offentlig gjort hva som skjer med hvem.. tror spellera sjøl hadde satt pris på å ikke bli utsatt for rykter på ett offentlig forum! :?

AMEN!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 10:03 
Klubbdirektør

Får KIL en ny spiller idag? Glåmdalen skriver i en liten notis idag at Malmø spilleren Johann Nilsson Guiomar må svare på tilbudet han har mottatt fra KIL idag! Han er høyreback og har fått tre innhopp for Malmø denne sesongen i Allsvenskan!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 10:10 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Får KIL en ny spiller idag? Glåmdalen skriver i en liten notis idag at Malmø spilleren Johann Nilsson Guiomar må svare på tilbudet han har mottatt fra KIL idag! Han er høyreback og har fått tre innhopp for Malmø denne sesongen i Allsvenskan!

http://www.mff.se/laget/spelare.asp?Id=116

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 11:21 
Forumlegende

ManUtd wrote:
ManUtd wrote:

http://www.mff.se/laget/spelare.asp?Id=116

Han hadde jo ikke spilt veldig mange kamper?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 12:41 
Klubbdirektør

Nei, det ser ikke ut til at han har spilt all verdens kamper.. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 14:23 
Klubbdirektør

Jada-jada wrote:
pokermoen wrote:
Syns vi skal slutte a spre ting her jeg, før enn KIL har offentlig gjort hva som skjer med hvem.. tror spellera sjøl hadde satt pris på å ikke bli utsatt for rykter på ett offentlig forum! :?

AMEN!!!

tja.. kan vell være enig i det.. sjøl om rykter og fotball går hånd i hånd..

etter å ha vært på en hel haug av supporterforumer så trur jeg at vi må være av de snilleste supporterne i adecco og tippeligaen.. makan til mye drittslenging det er på andres forum...så vell, trur dagens kil spillere skal være fornøyd med at det kun er rykter som noen av oss kan komme med som ikke nødvendigvis er sanne...spillere hos andre må tåle langt mer enn det lille som blir hostet opp her av og til..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 14:42 
Forumlegende

1892 wrote:
Jada-jada wrote:
pokermoen wrote:

AMEN!!!

tja.. kan vell være enig i det.. sjøl om rykter og fotball går hånd i hånd..

etter å ha vært på en hel haug av supporterforumer så trur jeg at vi må være av de snilleste supporterne i adecco og tippeligaen.. makan til mye drittslenging det er på andres forum...så vell, trur dagens kil spillere skal være fornøyd med at det kun er rykter som noen av oss kan komme med som ikke nødvendigvis er sanne...spillere hos andre må tåle langt mer enn det lille som blir hostet opp her av og til..

må vel være bra å være blant norges snilleste supportere for norges triveligste lag :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 14:50 
Klubbdirektør

Hehe.. ja.. sjøl om jeg savner "Bermen" på 90 åra.. ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 15:02 
Forumlegende

1892 wrote:
Hehe.. ja.. sjøl om jeg savner "Bermen" på 90 åra.. ;)

KIL supportere har vel stor sett altid vært "snille" og ikke funnet på så mye tull, har sikkert blitt en del alkohyler opp igjennom åra, men det verste jeg kan huske i farta var at en god del storma Melløs for noen år tilbake og en KIL supporter ble taua inn av onkel P.

Er vel ikke vært noen episoder a la causauls slåsskamper på T-banen eller Apeberget som rana gatekjøkkenet ved E6 Andelva etter å hvert på kamp på Hamar.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 15:16 
Kaptein

Ja, men da vi først blir bedt inn på fest, trenger vi ikke å bable om alt vi fikk med oss.. Trur ikke vi blir bedt neste gang for å si det sånn! En av spillera sa en ting til meg, og ba meg ikke legge det ut her, for han ville offentligjøre det sjøl.. seffølgelig skal han få gjøre det sjøl...........

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 15:29 
Forumlegende

pokermoen wrote:
Ja, men da vi først blir bedt inn på fest, trenger vi ikke å bable om alt vi fikk med oss.. Trur ikke vi blir bedt neste gang for å si det sånn! En av spillera sa en ting til meg, og ba meg ikke legge det ut her, for han ville offentligjøre det sjøl.. seffølgelig skal han få gjøre det sjøl...........

helt enig at dersom man skulle få vite noe i fortrolighet så holder man det for seg selv.
men i og med at rykter oppstår betyr det jo at noen har plapra om noe de ikke skulle ha sagt eller i noen tilfeller funnet på/snappet opp noe om noen. så rykter kommer man nok ikke til å bli kvitt med det første.

Profile  

Post subject: Så vidt jeg husker...
PostPosted: 09 Nov 2006, 17:09 
Spiller

... heter denne tråden nye spillere!
Så da skifter jeg ganske bevisst tema fra den diskusjonen som går på denne tråden nå, og over til, ja nettopp, nye spillere!

Sundets talent Håvard Storbæk var eb ganske "heit" spiller i fjor. Er det noen som vet hvordan han har utviklet seg, eventuellt stagnert. Og om han kan være noe for KIL, om han da har fortsatt utviklingen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 19:12 
Klubbdirektør

Storbæk har visst vært en god spiller for Sundet i år iallefall.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 19:44 
Trener

Hva med Nick Rios Haugen? Han er tatt ut på U-21 samlingen nå og har forhåpentligvis vokst siden i fjor..Og regner m at Berntsen har kontroll på han siden han har spilt 2.div i år.. Håper han kan få prøve seg, en lovende spiller!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Nov 2006, 19:59 
Klubbdirektør

Hvis disse spillerne fra Nybergsund hadde hvert så gode som vi tror hadde vel Åge tatt dem med hit for lenge siden. Så jeg tror nå att de ikke kan styrke laget-

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]