KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 16 May 2025, 01:12

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Next
Author Message
PostPosted: 13 Sep 2012, 10:41 
Klubbdirektør

aaandreas wrote:
http://www.glomdalen.no/kil/article6233478.ece

Og radarparet er på plass med sine spydige, utdritende og ekle kommentarer :evil: Uansett hva KIL gjør og ikke gjør, så er det feil. Fatter ikke at ingen tar tak i dette, for det har ingenting med saklig diskusjon og gjøre :?

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 11:44 
Trener

Ja orker ikke mer av denne dritt avisa. Og denne Engasjert, er det mulig det er samme fyr som drev for noen år siden? Mener han kalte seg noe "Per" eller "Jan Jansen" elns. For meg så virker det som en som er ansatt for å fyre opp diskusjoner.
Og denne "helene" som mest sannsynlig ble valgt sist i gymmen hver eneste uke og det er derfor hun "hater" fotball dulter bare etter.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 15:17 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Ja orker ikke mer av denne dritt avisa. Og denne Engasjert, er det mulig det er samme fyr som drev for noen år siden? Mener han kalte seg noe "Per" eller "Jan Jansen" elns. For meg så virker det som en som er ansatt for å fyre opp diskusjoner.
Og denne "helene" som mest sannsynlig ble valgt sist i gymmen hver eneste uke og det er derfor hun "hater" fotball dulter bare etter.

Engasjert er dame, har jeg skjønt. Du tenker sikkert på Jan Johansen som herjet under den forrige redaktøren av Glåmdalen. Han ble borte vekk med han :roll: Helene er ikke en dame jeg tar seriøst, men blir irritert allikevel.

Nå må flere KIL-supportere ta til motmæle mot den ondskapsfulle kjerringkjeften der inne!!

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 15:30 
Trener

Libra wrote:
Jan Johansen

Stemmer! Skal jeg tippe er dette samme person. Ansatt for å fyre opp i diskusjonene til Gladalen.
Det er jo slik de får overskrifter som "Alle ønsker klubben konkurs" og "Tom Nordlie må gå"

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 15:37 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Libra wrote:
Jan Johansen

Stemmer! Skal jeg tippe er dette samme person. Ansatt for å fyre opp i diskusjonene til Gladalen.
Det er jo slik de får overskrifter som "Alle ønsker klubben konkurs" og "Tom Nordlie må gå"

Nei, det er ikke samme person. Engasjert diskuterte mye da Jan Johansen herjet også.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 15:41 
Trener

Libra wrote:
Drublic wrote:
Libra wrote:
Jan Johansen

Nei, det er ikke samme person. Engasjert diskuterte mye da Jan Johansen herjet også.

Ugh, nei... dobbelkonto hos Glomdalen? Var det ingen som svarte Jan svarte han selv som Engasjert.
Nekter å tru det finnes 2 så store idioter

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 15:45 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Libra wrote:
Drublic wrote:
Libra wrote:
Jan Johansen

Ugh, nei... dobbelkonto hos Glomdalen? Var det ingen som svarte Jan svarte han selv som Engasjert.
Nekter å tru det finnes 2 så store idioter

Slik jeg oppfatter det så er Engasjert i dame som bor i Kongsvinger. Ungene hennes driver ikke med fotball, og hun er bitter og sur fordi idretten til ungene hennes ikke får like mye økonomisk støtte som KIL. Jan Johansen - det lurer jeg på om var redaktøren sjøl, den gangen. Han var jo helt besatt av og så flest mulig debattinnlegg i Glåmdalen. Vant jo pris også :shock:

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 15:47 
Trener

Libra wrote:
Jan Johansen - det lurer jeg på om var redaktøren sjøl, den gangen. Han var jo helt besatt av og så flest mulig debattinnlegg i Glåmdalen. Vant jo pris også :shock:

LOL! Skal ikke forundre meg..

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 15:49 
Klubbdirektør

Drublic wrote:
Libra wrote:
Jan Johansen - det lurer jeg på om var redaktøren sjøl, den gangen. Han var jo helt besatt av og så flest mulig debattinnlegg i Glåmdalen. Vant jo pris også :shock:

LOL! Skal ikke forundre meg..

Det har vært spekulert mye rundt det. Han herjet jo ikke bare i Glåmdalen, men i andre aviser i A-pressen også.

http://kongstankerbyiren.blogspot.no/20 ... sunne.html

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 16:17 
Reserve

Libra wrote:
Nå må flere KIL-supportere ta til motmæle mot den ondskapsfulle kjerringkjeften der inne!!

Jeg oppfordrer heller til å drite i å svare den ondskapsfulle kjerringkjeften og hennes likesinnede, og heller pepre kommentarfeltene med positive innlegg om KIL. Da slipper vi kanskje flere håpløse "Glåmdalen-lesere vil legge ned KIL"-artikler fra glomdalen.no og man slipper unna en meningsløs diskusjon med folk som uansett ser at KIL ikke eksisterer.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 16:23 
Klubbdirektør

Daggers wrote:
Libra wrote:

Jeg oppfordrer heller til å drite i å svare den ondskapsfulle kjerringkjeften og hennes likesinnede, og heller pepre kommentarfeltene med positive innlegg om KIL. Da slipper vi kanskje flere håpløse "Glåmdalen-lesere vil legge ned KIL"-artikler fra glomdalen.no og man slipper unna en meningsløs diskusjon med folk som uansett ser at KIL ikke eksisterer.

Har ikke den taktikken blitt brukt før? De sitter jo der inne og tror nesten alle er enige med dem. Jeg svarer innimellom, men det ender jo bare med utdriting og usakligheter.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 16:37 
Reserve

Libra wrote:
Har ikke den taktikken blitt brukt før? De sitter jo der inne og tror nesten alle er enige med dem. Jeg svarer innimellom, men det ender jo bare med utdriting og usakligheter.

Tenkte i det store og hele ikke å svare dem. Det er meningsløst. Men hvis mange nok KIL-supportere skrev enkeltinnlegg som roser KIL (gjerne usaklig rosende) så vil de negative drukne i mengden - og kanskje Glåmdalen tilogmed gikk lei og la ned hele kommentarfeltet.

Men sikkert vanskelig å få gjennomført.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 16:50 
www.kilsk.com

Dette går rett vest har jeg et inntrykk av! :twisted:

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 17:02 
Klubbdirektør

Daggers wrote:
Libra wrote:

Tenkte i det store og hele ikke å svare dem. Det er meningsløst. Men hvis mange nok KIL-supportere skrev enkeltinnlegg som roser KIL (gjerne usaklig rosende) så vil de negative drukne i mengden - og kanskje Glåmdalen tilogmed gikk lei og la ned hele kommentarfeltet.

Men sikkert vanskelig å få gjennomført.

Ja, de fleste velger og overse hele Glåmdalen....Og etter min mening er det litt farlig, for de får herje og regjere som de vil med sitt KIL-hat, og har gjort i årevis nå. Det ser ut som Drublic fikk stoppa kjeften på den ene i dag :D I hvert fall inntil videre.

Profile  

PostPosted: 14 Sep 2012, 17:10 
Trener

Jellyfish wrote:
Dette går rett vest har jeg et inntrykk av! :twisted:

Jeg å sitter med en ekkel følelse av at nå går det faktisk til helvete.
Anbefaler alle å komme seg på kamp neste søndag, ikke for å redde klubben, men for å oppleve de røde og hvite før det kanskje blir for sent

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 487 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 33  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]