KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:48

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Next
Author Message
PostPosted: 29 Jul 2010, 20:56 
Klubbdirektør

Jeg er helt enig med Pulverheksa. På samme måte synes jeg også at det må bli slutt på drittslenging om de spillerene som spiller for KIL. De spillerene vi faktisk har pr. d.d. og som vi bør sette pris på og oppmuntre. Og det gjelder både her, i Glåmdalen og på Facebook. Jeg gremmes....med tanke på at de faktisk kan lese de også :shock:

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 21:06 
Kaptein

Libra wrote:
Jeg er helt enig med Pulverheksa. På samme måte synes jeg også at det må bli slutt på drittslenging om de spillerene som spiller for KIL. De spillerene vi faktisk har pr. d.d. og som vi bør sette pris på og oppmuntre. Og det gjelder både her, i Glåmdalen og på Facebook. Jeg gremmes....med tanke på at de faktisk kan lese de også :shock:

enig

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 21:48 
Spiller

Pulverheksa wrote:
SPURS wrote:
Libra wrote:
mikeb wrote:
Overrasket over at Tamndi ikke er aktuell lenger, greit nok at en stopper en første prioritet, men vi er rimelig tynne i forsvaret med tanke på skader og karantener så en bra spiller som fungerer både på høyere og venstre back må da være nyttig?

Det står da i Glåmdalen i dag ar alle de formelle tingene er i orden, også fra bobestyrers side, og at de skal gå en runde med seg selv for og finne ut om de vil satse på han.

men nå har jo MK endelig funnet ut at han ikke spiller midtstopper. Da er jo ikke han aktuell lenger. jeg har tvilt lenge på MK sin "kontroll" på overgangsmarkedet, og nå tviler jeg enda mer. Blir egentlig mer og mer skuffa hver gang han uttaler seg om overganger. Bedre om han holder kjeft!

Og det hadde ikke gjort noe om en og annen her på forumet også hadde holdt kjeft, eller i alle fall latt kommentarene ta runden om hovedkvarteret (les: hjernen) før de havnet på trykk heller. Maken til lavpannet drittkjeft som Morten Kristiansen utsettes for her. Tror dere tullinger at han sier alt han vet eller tenker til Glåmdalen?? - Kongsvingers svar på Pravda! (Jeg overlater til de uvitende å google Pravda - det skal ikke være for enkelt for dere heller). Tror dere Morten Kristiansen er alene om å sirkle inn talentene og spillerne som kan være aktuelle for klubben? Tror dere ikke at det foregår en viss kommunikasjon mellom trenere og MK?? Og hvor attraktivt er KIL for spillerne som blir kontaktet med tanke på tabellsituasjonen?

Neste gang du har planer om å skjelle ut jobben MK gjør eller be han om å ta hatten å gå eller å foreslå at han skal få sparken og erstattes av en konsulent som "vi" skal leie inn (hvem vi?) - kanskje du kan ta en runde med deg selv og finne ut om du istedet har noe positivt å si eller i alle fall om du kan formulere deg på en tilnærmet saklig måte. Det får være måte på drittkjeft han skal utsettes for den mannen som faktisk skaffet oss Tony Gustavsson! :evil:

Bra du er den eneste som nevner navnet Morten Kristiansen da. Såvidt jeg kan lese er det vel ingen andre som har nevnt det navnet. Uansett er vel et diskusjonsforum et sted det skal være mulig og diskutere ting som har med klubben og gjøre....
Viss folk skal få kritikk for det, kan jo forumet legges ned.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 22:41 
Materialforvalter

SPURS wrote:
men nå har jo MK endelig funnet ut at han ikke spiller midtstopper. Da er jo ikke han aktuell lenger. jeg har tvilt lenge på MK sin "kontroll" på overgangsmarkedet, og nå tviler jeg enda mer. Blir egentlig mer og mer skuffa hver gang han uttaler seg om overganger. Bedre om han holder kjeft!

SPURS wrote:
Bra du er den eneste som nevner navnet Morten Kristiansen da. Såvidt jeg kan lese er det vel ingen andre som har nevnt det navnet. Uansett er vel et diskusjonsforum et sted det skal være mulig og diskutere ting som har med klubben og gjøre....
Viss folk skal få kritikk for det, kan jo forumet legges ned.

.. og det er ikke han du refererer til når du bruker initialene MK? ... :?:

Diskusjon er bra - drittslenging om egne spillere, trenere, støtteapparat er aldri annet enn destruktivt. Så får du selv avgjøre om du føler deg truffet.

Last edited by Pulverheksa on 29 Jul 2010, 22:42, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 23:07 
Reserve

KIL hadde tidligere en talentspeider under Tom Nordlie som jobbet i KIL. Da fikk vi inn noen gode spillere. Det er det jeg mener med konsulent. Kan være lurt å ansette en speider, eller tilknytte en speider til KIL. Tror vi trenger noen som vet hvordan man tilknytter seg spillere og som har et internasjonalt nettverk.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 23:42 
Klubbdirektør

Dem hadde det på 80 og begynnelsen på 90 tallet. Da hadde kil noen gode spillere fra england. Har ikke kil bra kontakter i Tanzania da? Er sikkert mange spillere der nede som kunne kommet rett inn på kil slik dem spiller nå om dagen.

Profile  

PostPosted: 29 Jul 2010, 23:48 
Spiller

Pulverheksa wrote:

... :?:Diskusjon er bra - drittslenging om egne spillere, trenere, støtteapparat er aldri annet enn destruktivt. Så får du selv avgjøre om du føler deg truffet.

Drittslenging er ikke greit, men det og stille spørsmål om jobben som enkelte gjør, synes jeg er helt greit!
Og det er det som blir gjort når det gjelder MK.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 01:06 
Klubbdirektør

SPURS wrote:
Pulverheksa wrote:

... :?:Diskusjon er bra - drittslenging om egne spillere, trenere, støtteapparat er aldri annet enn destruktivt. Så får du selv avgjøre om du føler deg truffet.

Drittslenging er ikke greit, men det og stille spørsmål om jobben som enkelte gjør, synes jeg er helt greit!
Og det er det som blir gjort når det gjelder MK.

Jeg synes ikke vi vet nok om jobben han gjør, og hvordan han gjør den, til å uttale oss om det. Vi vet bare hva Glåmdalen og kil.no skriver.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 02:48 
Kaptein

sannheten kommer nok frem en dag frk positiv ;) og da må både du å pulverheksa bite i dere ordene! og før dere går til motangrep på debattanter som kritiserer negativt! engasjer dere på treninger, kom inn i miljøet, vit åssen grunnlag de debatterer på.. for de har helt rett! ting er ikke som det skal nede på brakka... :( desverre

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 07:09 
Forumlegende

WTFimNasreen wrote:
for de har helt rett! ting er ikke som det skal nede på brakka... :( desverre

Nå igjen...???

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 11:01 
Spiller

http://www.glomdalen.no/kil/article5206980.ece

Med mindre Glåmdalen har gått på en ny Myklebustsmell, er Kjell Rune Sellin klar for KIl på utlån for resten av sesongen!

Good news!!! :)

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 11:01 
Spiller

Nåja, de har da ikke sittet og tvinnet tommeltotter heller. Dette var flotte nyheter!
http://www.glomdalen.no/kil/article5206980.ece

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 11:03 
Trener

HERLIG!
Håper gutten liker seg så godt at han spiller i riktige farger neste sesong også!

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 11:03 
Spiller

http://www.rbk.no/incoming/article175459.ece

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2010, 11:12 
Materialforvalter

WTFimNasreen wrote:
sannheten kommer nok frem en dag frk positiv ;) og da må både du å pulverheksa bite i dere ordene! og før dere går til motangrep på debattanter som kritiserer negativt! engasjer dere på treninger, kom inn i miljøet, vit åssen grunnlag de debatterer på.. for de har helt rett! ting er ikke som det skal nede på brakka... :( desverre

Bedre å være "frk. positiv" enn Krøsa-Maja :wink: Uansett vil det aldri være behov for å bite i seg at konstruktiv debatt er bra, mens drittslenging er destruktivt. Det er en prinsipiell oppfatning jeg har.

Enda en link til de gode nyhetene: http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2704

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]