KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:51

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 13:42 
Klubbdirektør

Berntsen wrote:
Takker for de mange tilbakemeldingene på radiosendinga. Det er av slike tilbakemeldinger man kan bli bedre. Vi har selv insett at vi gjorde mye som vi ikke burde gjøre og vil nok bli mye bedre etter hvert. Som sagt er dette et veldig nytt prosjekt for oss i RK og det vil nok ta litt tid før vi er "veldig gode" på dette. Den ene av kommentatorne var helt fersk, den andre har kommentert to kamper før og det var forrige gang KIL var i adeccoligaen.

Kom gjerne med innspill til andre ting vi kan ta med i sendinga vår også, vi starter jo klokken 17. Burde vel kanske hatt en egen tråd der vi fikk tilbakemeldinger?

Syntes det er helt strålende at vi har fått et sånt tilbud selv om kvaliteten var så som så ved "første" sending.
Jeg etterlyste dette tilbudet i vinter da de fleste Adecco lag har nærradio som dekker kampene, men en litt for kjapp "Raggen" hadde lite tro på at dette vil skje på Kongsvinger.... så blæ Raggen der tok du skammelig feil :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 13:58 
Trener

Vi blir bedre, det lover jeg. :D

Desverre er det så som så med interessen for å gjøre slike ting gratis, derfor har det tatt tid å få på plass noen fra vinger som er villige til å gjøre dette.

Måtte dette bli et varig tilbud. Vi har i hvertfall mål om å være på alle kampene i år. Men vi har desverre ingen avtale for cupfinalen da... :D Men det får vi ta når den tiden nærmer seg. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 14:16 
Grævling

Jada-jada wrote:
......Jeg etterlyste dette tilbudet i vinter da de fleste Adecco lag har nærradio som dekker kampene, men en litt for kjapp "Raggen" hadde lite tro på at dette vil skje på Kongsvinger.... så blæ Raggen der tok du skammelig feil :wink:

Tar "aldrig" FEIL" ;-)

Vår diskusjon gikk på at KIL eller KILSK skulle ta seg av radiosendingene, og jeg argumenterte vel med at det er unormalt med klubber som tar seg av slike sendiger, samt at supporterklubben vår mangler både folk og penger. Men som jeg skrev den gang:

"Det hadde kanskje vært mer normalt om en av byens alle nærradio-kanaler på eget initiativ hadde vurdert dette."

....noe som nå har skjedd, og bra er det!!

Tror jeg sier "BLÆÆÆÆ" tilbake ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 17:23 
Klubbdirektør

Berntsen wrote:
Takker for de mange tilbakemeldingene på radiosendinga. Det er av slike tilbakemeldinger man kan bli bedre. Vi har selv insett at vi gjorde mye som vi ikke burde gjøre og vil nok bli mye bedre etter hvert. Som sagt er dette et veldig nytt prosjekt for oss i RK og det vil nok ta litt tid før vi er "veldig gode" på dette. Den ene av kommentatorne var helt fersk, den andre har kommentert to kamper før og det var forrige gang KIL var i adeccoligaen.

Kom gjerne med innspill til andre ting vi kan ta med i sendinga vår også, vi starter jo klokken 17. Burde vel kanske hatt en egen tråd der vi fikk tilbakemeldinger?

Jeg hørte kampen på radioen. Var herlig å høre en kil kamp på radio med riktig dialekt, og engasjement for riktig lag for en gangs skyld!

Uten å høres misfornøyd ut kan jeg gjerne komme med litt konstruktiv kritikk ettersom jeg har tenkt til å følge med på de fleste matchene frem mot slutten av mai på radioen! :)

Er helt sikkert ting du har hørt før. Lyden var ikke helt topp, men det som var mer vanskelig var at reporterne ofte snakket samtidig. Litt problematisk å få med seg hva som ble sagt. I tillegg ble kampen avbrutt i alle fall en veldig lang periode med resultatoppdateringer. Dette kan kanskje gjøres av reporterne etter hvert som de blir lest opp på høytaleranlegget? Engelske matcher er ikke interessant nok når kil spiller. Da er det de som teller! Oppdateringer i pause og kampslutt på disse sier nå jeg!

Før kampen er det vel viktig å ha folk i studio med inngående kunnskap om klubben. Vet dette sikkert er vanskelig å fikse, dersom det er noe som skal gjøres gratis, men å kunne navnet på kil spillerne bør være et minstekrav! ;) Moro med resultattips og konkurranser, men dette tok kanskje vel mye fokus før kampen.

Ellers moro å høre masse kil sanger mellom all praten. Gjestene i studio var også interessante å høre på.

Håper dette tilbudet blir noe som vi får også videre i sesongen. Kommer til å høre på hver uke, dersom jeg ikke har mulighet til å reise på stadion.

Lykke til videre med programmet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 18:22 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Jada-jada wrote:
......Jeg etterlyste dette tilbudet i vinter da de fleste Adecco lag har nærradio som dekker kampene, men en litt for kjapp "Raggen" hadde lite tro på at dette vil skje på Kongsvinger.... så blæ Raggen der tok du skammelig feil :wink:

Tar "aldrig" FEIL" ;-)

Vår diskusjon gikk på at KIL eller KILSK skulle ta seg av radiosendingene, og jeg argumenterte vel med at det er unormalt med klubber som tar seg av slike sendiger, samt at supporterklubben vår mangler både folk og penger. Men som jeg skrev den gang:

"Det hadde kanskje vært mer normalt om en av byens alle nærradio-kanaler på eget initiativ hadde vurdert dette."

....noe som nå har skjedd, og bra er det!!

Tror jeg sier "BLÆÆÆÆ" tilbake ;-)

Vel hovedsaken var at ingen i Kongsvinger kunne klare dette, og det var både suportergruppen samt våre nær radioer.... Jeg husker dine ord veldig godt da du trodde at verken suportere/KiL/og radio var int i dette....

Vel Raggen BLÆÆÆÆÆÆ tilbake da dette nå er et faktum :lol: :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 19:15 
Trener

Rød Jævel wrote:
Berntsen wrote:

Jeg hørte kampen på radioen. Var herlig å høre en kil kamp på radio med riktig dialekt, og engasjement for riktig lag for en gangs skyld!

Uten å høres misfornøyd ut kan jeg gjerne komme med litt konstruktiv kritikk ettersom jeg har tenkt til å følge med på de fleste matchene frem mot slutten av mai på radioen! :)

Er helt sikkert ting du har hørt før. Lyden var ikke helt topp, men det som var mer vanskelig var at reporterne ofte snakket samtidig. Litt problematisk å få med seg hva som ble sagt. I tillegg ble kampen avbrutt i alle fall en veldig lang periode med resultatoppdateringer. Dette kan kanskje gjøres av reporterne etter hvert som de blir lest opp på høytaleranlegget? Engelske matcher er ikke interessant nok når kil spiller. Da er det de som teller! Oppdateringer i pause og kampslutt på disse sier nå jeg!

Før kampen er det vel viktig å ha folk i studio med inngående kunnskap om klubben. Vet dette sikkert er vanskelig å fikse, dersom det er noe som skal gjøres gratis, men å kunne navnet på kil spillerne bør være et minstekrav! ;) Moro med resultattips og konkurranser, men dette tok kanskje vel mye fokus før kampen.

Ellers moro å høre masse kil sanger mellom all praten. Gjestene i studio var også interessante å høre på.

Håper dette tilbudet blir noe som vi får også videre i sesongen. Kommer til å høre på hver uke, dersom jeg ikke har mulighet til å reise på stadion.

Lykke til videre med programmet.

Tar med meg den konstuktive kritikken inn i morgendagens redaksjonsmøte.

Kommentar til lydkvalliteten: Det er ikke alt som er klart i den nye delen på sittetribunen, deribant mangler vi en skikkelig linje. Derfor ble det referert med mobiltelefoner og det er ikke noen optimal løsning. Vi er klar over problemer og drøfter dette med sponsorer/aksjonærer. Men det er besluttet at vi legger opp en skikkelig linje til Gjemselund så snart det er mulighet for det.

At vi snakket i munnen på hverandre er vi klar over selv og lover å skjerpe oss.

Vi pugger navn og draktnummer på harde livet slik at begge skal kunne alle navn til søndag.

Vi lover å bli litt bedre hvar gang, men husk at fotball er best på stadion.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 21:57 

Veldig bra og konstruktiv debatt rundt kommentatorbiten, er på sin plass med ros til alle parter for gode tilbakemeldinger og ydmyke kommentatorer som er veldig åpne for innspill og tilbakemeldinger. Vi har fått gode svar på våre innspill syns j, så dette blir bra utover i sesongen. Det er jeg sikker på. Fortsetter spillet som på søndag kommer målene også, vi satser på minst kvalikkplass til TL i år ! Er jo lov å håpe :shock:

Vil ønske alle en fantastisk helg og en enda bedre søndag, skål :!:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

All times are UTC + 1 hour [ DST ]