KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 23:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 13:01 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
http://www.glomdalen.no/sport/article2507923.ece

Viking byr mer for stoppere enn målscorende spisser ser det ut til...

Ja og det resulterer nok at dem heller ikke får kjøpt Gundersen i denne omgang :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 17:26 
Kaptein

Jeg er skråsikker på at Gundersen spiller for Viking neste år. Han vil jo ikke spille for KIL, dessuten kan han gå gratis neste år. Det er nok dette Viking vet i og med at de ikke byr mer!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 17:30 
Forumlegende

KIL4ever wrote:
Jeg er skråsikker på at Gundersen spiller for Viking neste år. Han vil jo ikke spille for KIL, dessuten kan han gå gratis neste år. Det er nok dette Viking vet i og med at de ikke byr mer!

nå skrev han jo i spillerbloggen at det at han ikke ville spille i kil var media som hadde feiltolket ham

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 18:07 
Kaptein

KIL4ever wrote:

Så var jo du skråsikker på at Amundsen var ny hovedtrener og... :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 20:38 
Klubbdirektør

Bergkamp wrote:
KIL4ever wrote:

Så var jo du skråsikker på at Amundsen var ny hovedtrener og... :wink:

Sikkerheten til KIL4ever hadde jeg ikke betalt 50 øre for :lol: :lol:

Kil har avslått Viking 3 ganger og saken har neppe blitt enklere da dem nettopp dro opp 6 mil for han Songdal kroken....

Blir uansett dyrt for Kil å finne en spiss av god kaliber denne sesongen så regnestykket er kanskje så enkelt at man ser bruksverdien på Gundersen langt høyere en skammbudet fra Viking.... "noen som har tenkt den tanken"

At Gundersen ikke vil spille for sin moderklubb er en patetisk utalelse som ikke er verdt å komentere en gang :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 20:46 
Kaptein

Hehe, ok, jeg skjønner at jeg får tyn for min skråsikkerhet, spesielt ettersom jeg var 100% sikker på at Trond Amundsen ble ny KIL-trener.

Men denne gangen er jeg villig til å inngå et veddemål om at Gundersen forlater KIL før sesongstart.

Det han skriver i spillerbloggen er i hver fall ikke verdt 50 øre! Å skylde på journalister i Stavanger er rein og skjær tåkelegging. Jeg har faktisk vært i kontakt med noen som har snakket med han, og der legger han ikke noe i mellom når det gjelder KIL.

Men, er det noen som tar utfordringen og vedder i mot at Gundersen forlater KIL før sesongstart? Jeg legger 100 kr i potten!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 21:19 
Trener

Jeg blir med på det veddemålet jeg!.. Ikke lenge igjen til 31.mars!!

Dessuten har Gundersen en kontrakt med KIL i to år til, så den må han bare forholde seg til, uansett om han vil bort eller ikke.. Da burde han ikke skrevet så lang kontrakt i utgangspunktet!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 21:28 
Klubbdirektør

Jeg blir med på det veddemålet :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 21:56 
Grævling

Sigurd wrote:

Dessuten har Gundersen en kontrakt med KIL i to år til, så den må han bare forholde seg til, uansett om han vil bort eller ikke..

Ja, normalt så ville det vel vært slik. Men nå er det nå en gang slik at det er flere enn KIL som er inne i bildet her. Det var jo "Investorer" som var med når han signerte for KIL sist. Disse/denne skal vel også si sitt....og hvem er så det/de?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 21:59 
Klubbdirektør

KIL4ever wrote:
Jeg har faktisk vært i kontakt med noen som har snakket med han, og der legger han ikke noe i mellom når det gjelder KIL.

Ja, det er vel den vanlige regla nok engang..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 22:11 
Klubbdirektør

Sigurd wrote:

Dessuten har Gundersen en kontrakt med KIL i to år til, så den må han bare forholde seg til, uansett om han vil bort eller ikke.. Da burde han ikke skrevet så lang kontrakt i utgangspunktet!
Enig der ja. men når han sier dette i avisa: Jeg gjør så godt jeg kan som KIL-spiller, men overgangsvinduet stenger ikke før 31. mars. tyder det på at han vil bort ja.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 22:17 
Saftblander

Jeg har heller ikke noe tro på at Gundersen spiller for Kil neste år. Det har vel ikke så mye med Viking å gjøre, men da det er 2 -3 dager til overgangsvinduet stenger tror jeg noen av eliteklubbene får panikk.
Tror Gundersen hadde hatt godt av minst 1 år til i Kil og frykter at han bare blir stallfyll i eliten

Kil begynte kjøpene veldig bra i høst, og jeg synes vi er foran mange klubber i høst med tanke på neste år. Håper Age holder hodet kaldt og skaffer oss de 4-5 spillerne vi fortsatt mangler.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 23:17 
Klubbdirektør

Børre Steenslid til Viking for 6 mill. Da er jeg nødt til å stille spørsmålet, hvor mye er det egentlig viking driver å byr for Gundersen? Er ikke han like mye verdt som denne Børre? Kan ikke skjønner at KIL skal forkaste bud i den størrelsesordenen, men dersom budet er vesentlig lavere enn dette har vi jo nå vår fulle rett til å fortsette å avslå...

edit: Overgangssummen var visst ikke mer enn 4 mill. Farlig å ta alle rykter for god fisk før jeg har lest fakta, slik jeg gjorde nå! :)

Uansett ikke noe lavere enn det vi bør kunne kreve for Gundersen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 23:24 
Saftblander

Ja men er virkelig Gundersen verdt så mye?? Hvor mange av målene hans var på straffe? Kunne ikke kanskje Kim ha gjort det like bra om han får like mange sjansjer og tillitt som Gundersen. Jeg er slett ikke overbevist om at Gundersen er så uerstattelig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 23:36 
Klubbdirektør

foppal wrote:
Ja men er virkelig Gundersen verdt så mye?? Hvor mange av målene hans var på straffe? Kunne ikke kanskje Kim ha gjort det like bra om han får like mange sjansjer og tillitt som Gundersen. Jeg er slett ikke overbevist om at Gundersen er så uerstattelig.
Halvparten har vel kommet på straffe spark. Kim har trent med kil hele høsten og har ikke overbevist. Kim har fått like mange sjanser han også, men adecco ligaen blir et hakk for stort. Da Rødfoss kom tilbake til Eidsvoll ble det ikke så mange min på Kim Roger. Nei få tak i en spiss til.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]