KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:27

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 16:49 
Trener

Haraball wrote:
Huff for en uke. Jeg skjønner like lite av dette som alle andre her inne, men det må jo som noen nevner ligge noe annet enn sportslige resultater bak. Og da MÅ styret ut å fortelle hva grunnen er!

Noen her inne burde kanskje også sjekke litt hva folk i en organisasjon har ansvaret for. Styret/daglig leder (Nøsen) har vel ikke ansvaret for alt det som folk klager på her. Feks kontrakter, nye spillere osv er det vel trener og sportslig ledelse som har ansvaret for? Man kan vel ikke skylde på styret fordi spillere ikke får ny kontrakt?
Og det er vel heller ikke styrets jobb å sende ut regninger? det må vel markedssjefen ta seg av.
Og det var vel styret som ansatte Skogen så da har de vel gjort noe bra.

Vet hvem noen av de i styret er og det er da vettu folk, så da regner jeg med at de har en god grunn. Og den bør vi få vite! NÅ!!!

Og nesten til slutt: SKogen kan vel ikke kreve kompensasjon fra KIL når han selv har bedt om å få slutte fordi han ikke får lang kontrakt.

Kom igjen styret: Nå bør det komme noen velvalgte ord som forklarer dette fra ende til annen. Spekulasjoner tjener ingen på!!

Hvilken begrunnelse styret har aner ikke jeg, men de har problemer med å forklare det til NRK:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedm ... /1.1043519

Skogen skal ikke ha kompensasjon, det strider mot hans prinsipper sier han i avisa i dag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 17:22 
Spiller

Du skjønner vel at han ikka kan få kompensasjon når han selv ber om få slutte et år tidligere? KIL har vel ikke nektet skogen å fullføre kontrakten?

Jens Njøsen sitter vel ikke i styret. det er jo hele poenget. Det er jo ikke han som har bestemt dette. Nå er det på tide at noen fra stytret komme rpå banen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 22:35 
Saftblander

Hørt rykter om at Skogheim er på vei til å ta over som ny hovedtrener for Hønefoss Ballklubb. Noen som vet??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2006, 22:58 
Klubbdirektør

Kula wrote:
Hørt rykter om at Skogheim er på vei til å ta over som ny hovedtrener for Hønefoss Ballklubb. Noen som vet??

Det eneste jeg vet er vel at Hønefoss skal ha hatt 3 kandidater en god stund, før det ble klart dette med skogen!

Men så har jeg også hørt rykter om at offentliggjøringen av ny trener for Hønefoss drøyer, enn det som var meningen.

Kanskje en grunn til det siste jeg skrev :wink:

Forøvrig håper jeg at Vegard Skogheim går til en større klubb. Han har vel bevist at han har et større potensiale :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 07:55 
Spiller

Slik det fremstilles i avisa i dag virker det nesten som om Skogheim har presset frem sin egen avgang. Kankje ikke uten grunn? Det er jo flere klubber i verden :-)

Hvis dette bunner ut i kommunikasjonssvikt mellom styret og treneren så er det for dumt!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Sep 2006, 09:12 
Reserve

Her viser styret sin inkompetanse. De har enda ikke klart å begrunne hvorfor Skogheim ikke fikk forlenga kontrakt.

Det kan umulig være sportslige grunner til ikke å ville ha Skogen utover fem år. Å sette en grense på antall år en god trener skal få være i KIL, virker ubegripelig dumt.
Når Skogheim sier han vil være med videre, skulle en tro styret hadde løpt for å finne fram penn og papir.

Hvis dette kom brått på dem, må de være både døve og blinde. Skogheim har tidligere sagt at han vil ha to års kontrakt og ikke sitte en hel sesong på oppsigelse. Er dette en nyhet for styret, har de ikke gjort en av sine enkleste og mest elementære oppgaver: lytte til trenerens planer for framtida.

At de nå ønsker en kopi av Skogheim, er bare et pinlig utspill.
Dette er utrolig trist. Håper styret tar til vettet og gir Skogheim ny kontrakt. Gjerne fem år til.

At Steen lover satsing til neste år, er vel og bra. Men hvordan har han tenkt at klubben skal få en bedre trener (?), bedre spillere og bedre resultater med dagens økonomi?

Frykter det aldri vil komme noen god begrunnelse fra styret, og at vi ender opp med en middelmådig trener.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 08:42 
Saftblander

skogheim wrote:
– Jeg er ledig for nye oppgaver etter denne sesongen, og vurderer gjerne et tilbud fra Hønefoss, sier Skogheim til Ringerikes Blad.

http://www.ringblad.no/sport/article2314809.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 14:48 
Klubbdirektør

I en pressemelding gjengitt på KIL.no i dag beit jeg merke i følgende setning:

Quote:
Ansettelsen er et ledd i klubbens langsiktige arbeid med å styrke klubbens sportslige ressurser

Hvilken langsiktige tenkning? 1 år frem i tid? Hvis klubben tenker langt frem i tid, hvorfor ikke tilby suksesstreneren en fornyet kontrakt når han har 1 år igjen av sin nåværende? Dette er selvmotsigende og en lite troverdig uttalelse, og i stedet for å dekke over det hele med godord og tomme setninger bør nå noen snakke ut om hva som virkelig har skjedd og hva som kommer til å skje fremover!!!

edit: Uttalelsen er forøvrig hentet fra pressemeldingen som tar for seg ansettelsen av Åge Steen som sportslig leder...

Last edited by Rød Jævel on 29 Sep 2006, 15:37, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 15:15 
Reserve

Quote:
Hvilken langsiktige tenkning? 1 år frem i tid? Hvis klubben tenker lang frem i tid, hvorfor ikke tilby suksesstreneren en fornyet kontrakt når han har 1 år igjen av sin nåværende? Dette er selvmotsigende og en lite troverdig uttalelse, og i stedet for å dekke over det hele med godord og tomme setninger bør nå noen snakke ut om hva som virkelig har skjedd og hva som kommer til å skje fremover!!!

Helt enig. Kan virke som om styret har vært sinnsyke i gjerningsøyeblikket. Det har i hvert fall ikke kommet fram annet som kan forklare ugjerningen.

Håper uansett at det dukker opp mange på søndag. Her må vi virkelig hylle Skogheim. Det fortjener han!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 16:14 
Materialforvalter

Jeg har et håp om at styret følger fjellvettreglene; Det er ikke for seint å snu!! :evil: ... eller "Snu i tide" er det vel egentlig, og det er muligens allerede for sent.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 18:13 
Klubbdirektør

Pulverheksa wrote:
Jeg har et håp om at styret følger fjellvettreglene; Det er ikke for seint å snu!! :evil: ... eller "Snu i tide" er det vel egentlig, og det er muligens allerede for sent.
Helt enig. Håper dem tar til fornuft i denne saken. Rart at ingen fra styret kommer med en begrunnelse snart, Kanskje dem venter å tror at vi skal glemme hele saken.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Sep 2006, 19:50 
Forumlegende

Janko wrote:
Pulverheksa wrote:
Helt enig. Håper dem tar til fornuft i denne saken. Rart at ingen fra styret kommer med en begrunnelse snart, Kanskje dem venter å tror at vi skal glemme hele saken.

Kommer neppe noe mer info i denne saken enn det som allerede har kommet frem i media

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 14:38 
Klubbdirektør

Neste år kutter jeg min støtte til Kil. Blir ikke og se på lunden hele neste år. Det, er kun i ren protest mot det styret har gjort.

Hvem er ansvarlig i dette styret om dagen..Julius?? I såfall, make sure to send some bananas!!
Monkey Business!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 17:02 
Kaptein

ThMini_0 wrote:
Neste år kutter jeg min støtte til Kil. Blir ikke og se på lunden hele neste år. Det, er kun i ren protest mot det styret har gjort.

Hvem er ansvarlig i dette styret om dagen..Julius?? I såfall, make sure to send some bananas!!
Monkey Business!

Er det for de i styret eller fordi utpå bana du vanligvis går på Gjemselund?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2006, 15:29 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Janko wrote:
Pulverheksa wrote:

Kommer neppe noe mer info i denne saken enn det som allerede har kommet frem i media
Vi kommer ikke til å få høre noe mer fra styret. Prata med noen på Gjemslund i går, og det ligger mer bak at bare styret hadde bestemt dette alene. Har noe å si med de nye folka som har fått jobb der nede. Skal ikke nevne navn, men det måtte ryddes opp i diverse ledd for at vedkommende skulle begynne.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]