KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 13:42

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 167 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
 Post subject: Re: Medlemskap for 2011
PostPosted: 15 Nov 2010, 18:36 
Grævling

Klipp & lim og litt småjusteringer på fjorårets tekst, nok en gang:

Som de siste år kommer det også i år et lite ønske fra styret:

Det vil som vanlig bli sendt ut fakturaer til tidligere medlemmer på nyåret. Men for å spare litt penger på papir, porto og annet pjatt, så håper vi at flest mulig vil følge vår oppfordring om å betale direkte til vår konto. Nå som vi har blitt nesten 800 medlemmer er det faktisk en del kroner å spare når det tross alt er snakk om over 8 kr i porto bare for å få sendt ut en stk faktura. Derfor er det utrolig fint om folk setter pengene for innmelding i 2011 rett inn til oss

Og bare så det er nevnt, som medlem i Supporterklubben vil du også neste år få rabatt på alle bussturer vi arrangerer, supporterutstyr og "hurra-brus" på Telegrafen før kamper. Alle medlemmer vil også få sesongkort til supporterfeltet på sittetribunen for 1.600 kr (Felt-J, samme plassering som de siste årene). Mer info om dette her:

http://www.kil.no/no/billetter

....så gi meg EN god grunn til hvorfor dere ikke bør melde dere inn?

Prisene er som tidligere år:

150 kr for voksne (16 år eller eldre), 100 kr for 15 år og yngre!

Betal til:

Kongsvinger Supporterklubb
PB 125
2201 KONGSVINGER

Kontonummer: 1840.09.06722

Tidligere medlemmer merker innbetalingen med sitt medlemsnummer.

NB! Nye medlemmer bør i tillegg til å betale inn kontingenten sende oss en mail slik at vi får registrert navn og adresse, følg instruksjonen på denne siden:

http://www.kilsk.com/popup/viskontakt.php

Hvis du som nytt medlem betaler inn direkte på vår konto, gi beskjed om dette i mailen du sender oss, om merk gjerne selve innbetalingen med "NYTT MEDLEM" som betalingsinformasjon i nettbanken!

Håper alle gamle og mange nye blir med oss videre i 2011, viktig at vi trykker på videre selv om vi er tilbake i Adeccoligaen, gutta trenger fortsatt all den støtten de kan få. I 2010 endte vi opp på smått fantastiske 771 medlemmer. Takker alle for bidraget, og håper vi blir enda flere i år.

Håper mange hjelper til med å betale direkte til vår konto, så sparer vi både tid og penger i administrasjon.

Bare å betale, kontoen vår er døgnåpen :-)

Når det gjelder selve medlemskortene blir det samme opplegg som før regner jeg med. De vil bli trykket rett før seriestart. Etter dette vil kortene bli utdelt i supportersjappa vår nede på Gjemselund på de 2 første hjemmekampene. Deretter blir kort som ikke er hentet etter dette sendt ut i posten.

Last edited by Raggen on 17 Nov 2010, 11:12, edited 2 times in total.

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2010, 19:20 
Forumlegende

Husker ikke medlemsnr. og kortet fra i år har gjemt seg. Har dere oversikt slik at det holder å oppgi navn på innbetalingen eller bør medlemsnr. oppgis?
I såfall klarer dere å finne ut hva mitt medlemsnr. er?

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2010, 19:28 
Grævling

mikeb wrote:
Husker ikke medlemsnr. og kortet fra i år har gjemt seg. Har dere oversikt slik at det holder å oppgi navn på innbetalingen eller bør medlemsnr. oppgis?
I såfall klarer dere å finne ut hva mitt medlemsnr. er?

299 ;-)

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2010, 19:28 
Klubbdirektør

Da er medlemskapet fornyet :D . Føles godt å være i rute til en ny sesong. Hadde vært kult om vi kunne opprettholde antall medlemmer, ja kanskje til og med fortsette å øke :wink: Ser ikke noen grunn til at det skal bli mindre spennende i Adecco. Og medlemsskapet er rasende billig i forhold til alt du får igjen.

Forza vinger

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2010, 19:39 
Klubbdirektør

Skjønner ikke hvor jeg finner det medlemsnummeret. På kortet står det bare navnet mitt :shock:

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2010, 20:10 
Spiller

Libra wrote:
Skjønner ikke hvor jeg finner det medlemsnummeret. På kortet står det bare navnet mitt :shock:

Hvis du har betalt medlemskapet feks i supporterbua vil det nok bare stå et håndskrevet navn. De som betaler før sesongstart får navn og medlemsnr trykt på kortet.
Hvis du vil kan du sende meg en PM med navnet ditt, så kan jeg finne ditt nr i medlemsregisteret vårt

Profile  

PostPosted: 15 Nov 2010, 23:47 
Reserve

Prøve å fikse det i morgen :)

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 08:53 
Grævling

Antall medlemmer betalt til nå for 2011:

9! :-)

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 12:13 
Klubbdirektør

Raggen wrote:

Bra det :) Jeg synes det er merkelig hvis ikke de aller fleste blir med neste sesong. Jeg synes medlemsavgiften er veldig lav, og dere kunne godt ha økt den til minst 200. Den 50-lappen betyr mer for supporterklubben samlet fra alle medlemmene, enn den betyr for hvert enkelt medlem i utgift. Synes jeg da :wink:

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 17:51 
Trener

Libra wrote:
Raggen wrote:

Bra det :) Jeg synes det er merkelig hvis ikke de aller fleste blir med neste sesong. Jeg synes medlemsavgiften er veldig lav, og dere kunne godt ha økt den til minst 200. Den 50-lappen betyr mer for supporterklubben samlet fra alle medlemmene, enn den betyr for hvert enkelt medlem i utgift. Synes jeg da :wink:

Ta det opp på neste årsmøte:

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 19:56 
Klubbdirektør

KIL-SMURF wrote:
Libra wrote:
Raggen wrote:

Ta det opp på neste årsmøte:

På den annen side er det ikke så dumt å holde prisen lav heller. Det er vel en del barn og yngre som syns det er dyrt nok. Poenget må være å få flest mulig medlemmer som støtter klubben i tykt og tynt. De fleste supporterne legger vel igjen endel tusen i KIL-sirkuset ila året læll :)

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 20:23 
Klubbdirektør

Roll wrote:
På den annen side er det ikke så dumt å holde prisen lav heller. Det er vel en del barn og yngre som syns det er dyrt nok. Poenget må være å få flest mulig medlemmer som støtter klubben i tykt og tynt. De fleste supporterne legger vel igjen endel tusen i KIL-sirkuset ila året læll :)

Enig!

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 20:44 
Kaptein

Hvordan vil det nye medlemskortet? :)

Profile  

PostPosted: 17 Nov 2010, 21:53 
Saftblander

Quote:

Enig :)

Profile  

PostPosted: 18 Nov 2010, 00:20 
Grævling

Syns prisen er grei som den er jeg.... økes den vil noen falle fra selv om 50 kr ekstra er lite for folk flest. Er ikke her vi skal dra inn de "store" pengene. Viktigere at folk støtter opp med å bli med på bussturer, her går vi dundrende underskudd år etter år, men så må vi jo holde prisene nede her også, for å få med flest mulig. Egentlig merkelig hvordan dette året utviklet seg, selv med alvorlig mange fler medlemmer så går vi underskudd så det dundrer.... men men, det har da vært gøy, og vi har vel til salt på sukkeret også i 2011 :-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 167 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]