Da er altså avtalen om Rødfoss i boks, godt at folk blir enige, gleder meg til å se hva gutten kan få til i den røde drakta, at han har potensial er det ingen tvil om.
Men.....jeg vil også å ønske Kim Roger lykke til i ny klubb. Nå ender han vel opp med å bli spisspartner med Geir Frigård, og for å være helt ærlig...jeg tror Kim Roger kommer til å bøtte på med mye mer mål en Frigård i Eidsvold Turn....STÅ PÅ!!!
Gutten skal også ha en stor takk for sitt bidrag på KIL de siste årene. For meg er han en stor lag-spiller som det skulle vært flere av i denne verden. Aldri hørt noe klaging eller syting, selv om han til tider faktisk burde fått mere spilletid på vårt A-Lag. Etter hva jeg har hørt så starta han vel 2003 sesongen med å stå i billettluka på Gjemselund, ganske utrolig.......noen mnd senere så hadde han vært med på å spille oss tilbake til 1.divisjon. Og han skal faktisk ha en stor del av æren for opprykket denne sesongen. 9 mål ble det, flere av dem var direkte avgjørende, så igjen......sender en STOOOOOOR TAKK
Håper du får masse spilletid i Eidsvold Turn slik at du utvikler deg videre..... Så får vi håpe du kommer tilbake til KIL og bøtter inn mål for oss om noen år!!