KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 00:10

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 30 Jul 2012, 11:12 
Klubbdirektør

pnord wrote:
David Justice wrote:
Viktig seier, men et vanvittig sjansesløseri. Fortsatt komplett uforståelig at Moen fremdeles får tusle rundt på banen. Latterlig.

Jeg har ikke vært innom så ofte i det siste, men jeg har lagt merke til at det er piping og negativ omtale av Moen fra denne kanten nesten hver gang. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg begynner å bli lei av dette. Konstruktiv kritikk når noen spiller dårlig er bra og har aldri skadet noen. Negative kommentarer med usaklig undertone mot enkeltpersoner derimot, er bare unødvendig. Jeg håper vi heller kan bidra til å støtte KIL, både enkeltspillere og som lag, på en best mulig måte.

Mvh,
Petter Nord

Helt enig! Dette er noe jeg har sett meg veldig lei på. Det er de samme usaklige, negative kommentarene hver gang, og forekommer også i kommentarfeltene i Glåmdalen. Hva vil man oppnå med slike kommentarer? Det har jeg lurt på lenge.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2012, 17:05 
Forumlegende

Libra wrote:
pnord wrote:
David Justice wrote:
Viktig seier, men et vanvittig sjansesløseri. Fortsatt komplett uforståelig at Moen fremdeles får tusle rundt på banen. Latterlig.

Jeg har ikke vært innom så ofte i det siste, men jeg har lagt merke til at det er piping og negativ omtale av Moen fra denne kanten nesten hver gang. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg begynner å bli lei av dette. Konstruktiv kritikk når noen spiller dårlig er bra og har aldri skadet noen. Negative kommentarer med usaklig undertone mot enkeltpersoner derimot, er bare unødvendig. Jeg håper vi heller kan bidra til å støtte KIL, både enkeltspillere og som lag, på en best mulig måte.

Mvh,
Petter Nord

Helt enig! Dette er noe jeg har sett meg veldig lei på. Det er de samme usaklige, negative kommentarene hver gang, og forekommer også i kommentarfeltene i Glåmdalen. Hva vil man oppnå med slike kommentarer? Det har jeg lurt på lenge.

Enig! Moen er en typisk goalgetter med nese for mål. Det er derfor han er i midten. Han kan score når som helst i løpet av en kamp, også helt ut av det blå. La hans antall scoringer for Strømmen samt denne sesongen så langt tale for seg selv.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2012, 17:44 
Klubbdirektør

Glåmdalen ga han en 6-er i dag, og det var ikke alle som fikk det. Dette minner meg litt om hvordan Kim Holmen ble behandlet i fjor :?

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2012, 21:45 
Forumlegende

Tiller var god, og har også evnen til å trekke seg fri ved å skape rom for seg selv.
Og - også en evne til å få frispark på sine raid.
Derfor ønskes mer av raid inn i boksen til motstanderen.

En annen fin ting var at han spilte ut ballen da en UK-spiller lå nede.
Selv om UK-laget var tafatte med å få ut ballen.
Spilleren hadde jo fått en hard smell i bryst-/mageparti, og det kan være farlig, og det var bra han ble fort sjekket.
At Nordlie kjeftet ham huden full fra tribunen får bli hans sak.

Ok - spilleren kom relativt raskt til hektene etter sjekken.
Men det er jo heller ikke uvanlig når det gis klarsignal om intet skummelt.
Antar at han også litt redd der han lå, helt normalt.

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2012, 21:54 
Forumlegende

Som et lite forsvar for David Justice kan vi si at han må få mene at en spiller burde erstattes av en annen.
uttrykket "latterlig" oppfatter jeg gjelder minst like mye at trenerne ikke tar grep, og at det ikke går på spilleren.

Hans 3 skåringer mot Sarpsborg og det ene mot Alta har direkte gitt KIL 4 poeng.
Samt at hans 1-0 mot Tromsdalen ga 3 poeng og ikke 1 poeng.
(2-0 situasjonen ville jo aldri oppstått om 1-0 ikke hadde kommet, så det jeg sier er godt mulig korrekt).

Jeg har i en annen tråd ment at han brukes feil...

Profile  

PostPosted: 30 Jul 2012, 21:58 
Forumlegende

Pireau klarte seg også bra.
Et par litt skumle, men ryddet også opp noen ganger med bestemte inngripener.
Med mer kamptrening vil han også våge mer forover.
Han hadde et bra skudd (dog over), men det skuddet i 2.omgang kom fra et klokkerent treff og ville gått inn om det hadde gått under tverrliggeren.

Profile  

PostPosted: 31 Jul 2012, 09:09 
Spiller

Flere skuddforsøk enn før også...fortsatt ikke mange, men dog. Litt skuddtrening så havner kanskje skuddene under tverrliggeren også :P

Profile  

PostPosted: 31 Jul 2012, 17:57 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Som et lite forsvar for David Justice kan vi si at han må få mene at en spiller burde erstattes av en annen.
uttrykket "latterlig" oppfatter jeg gjelder minst like mye at trenerne ikke tar grep, og at det ikke går på spilleren.

Hans 3 skåringer mot Sarpsborg og det ene mot Alta har direkte gitt KIL 4 poeng.
Samt at hans 1-0 mot Tromsdalen ga 3 poeng og ikke 1 poeng.
(2-0 situasjonen ville jo aldri oppstått om 1-0 ikke hadde kommet, så det jeg sier er godt mulig korrekt).

Jeg har i en annen tråd ment at han brukes feil...

Jeg synes ikke det er en god nok grunn til denne uthengingen av en enkelt spiller, om igjen og om igjen. Det har jo blitt et fast omkved etter hver eneste kamp. Og han får kallenavn som ikke akkurat er smigrende. Mest sannsynlig så har Andreas M. evnen til og lese det som skrives om han.

Profile  

PostPosted: 31 Jul 2012, 21:44 
Forumlegende

Libra wrote:
Jeg synes ikke det er en god nok grunn til denne uthengingen av en enkelt spiller, om igjen og om igjen. Det har jo blitt et fast omkved etter hver eneste kamp. Og han får kallenavn som ikke akkurat er smigrende. Mest sannsynlig så har Andreas M. evnen til og lese det som skrives om han.

Han fikk jo gjennomgå en del i sin forrige periode også, men uttalte at han ikke lot det gå inn på seg.
Leser han så leser han også all den støtte han får.
Jeg har selv ofte forsvart ham og pekt på hans styrker og egenskaper.

Han har ikke duellspillet som sin styrke og virker da kanskje noe puslete.
Men mange store spillere har hatt det slik.
Et godt lag trenger flere typer spillere.
Nordlie hadde ikke bedt KIL signere ham om han ikke er en god fotballspiller.

På den annen side bør vi ikke "angripe" debattanter for deres utsagn heller.
Vi er forskjellige.

ps: alle likes ikke av alle.
heller ikke jeg er likt av alle :shock:

Profile  

PostPosted: 31 Jul 2012, 22:34 
Klubbdirektør

Jeg hadde ikke reagert sånn hvis det ikke gjentok seg hver gang det har vært spilt kamp. Og det kommer jo ingen saklig og konstruktiv kritikk, men det samme mantraet hver gang.... :shock:

Jeg liker ikke den slags angrep på enkeltspillere. At han (eller andre) ikke lar det gå inn på seg, det tror jeg nok dessverre ikke på. Det er jo det det er naturlig og si, men så lettlurt er ikke jeg :wink:

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2012, 19:34 
Forumlegende

Libra wrote:
1. Jeg hadde ikke reagert sånn hvis det ikke gjentok seg hver gang det har vært spilt kamp. Og det kommer jo ingen saklig og konstruktiv kritikk, men det samme mantraet hver gang.... :shock:

2. Jeg liker ikke den slags angrep på enkeltspillere. At han (eller andre) ikke lar det gå inn på seg, det tror jeg nok dessverre ikke på. Det er jo det det er naturlig og si, men så lettlurt er ikke jeg :wink:

1. ok
2. a man knows when he's beaten, så du blir uimotsagt.

Profile  

PostPosted: 03 Aug 2012, 20:24 
Klubbdirektør

ivo wrote:
Libra wrote:
1. Jeg hadde ikke reagert sånn hvis det ikke gjentok seg hver gang det har vært spilt kamp. Og det kommer jo ingen saklig og konstruktiv kritikk, men det samme mantraet hver gang.... :shock:

2. Jeg liker ikke den slags angrep på enkeltspillere. At han (eller andre) ikke lar det gå inn på seg, det tror jeg nok dessverre ikke på. Det er jo det det er naturlig og si, men så lettlurt er ikke jeg :wink:

1. ok
2. a man knows when he's beaten, så du blir uimotsagt.

He...he...vi må ha lov til og ha forskjellige meninger, men vi kvinner er vel generelt litt mer ivaretagende overfor andres følelser enn dere menn, kanskje :wink: Hyggelig og hilse på deg, forresten :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]