KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 05:32

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject: Re: KIL - Notodden
PostPosted: 30 May 2012, 12:28 
Klubbdirektør

Fra mitt ståsted høyt oppe på felt J var ballen inne, særdeles vanskelig avgjørelse, men det som er sikkert var at linjemannen var veldig sikker i sin sak, nøla ikke et sekund! ;)

Det som ihvertfall var feil var det annulerte målet etterpå, for den var så til de grader onside. Så summa sumarum!

Litt stille på felt J til tider ja, resultatet av at de engasjerte var spredd på felt J. Jeg kommer til å plassere meg på øvre del, for det funket dårlig mot Kamma hvor vi var samlet på nedre.

Uansett, cred for kom igjen vinger etter 1-1 målet, den var det trøkk i lenge!

Ellers må vi være litt mer kreative på sangene, Tobias klapp klapp klapp? Vi er ikke fosseberget!

Deilig seier, enda mer deilig å se at det var vilje i alle sammen, spesielt etter 1-1 målet, fantastisk! Hæstad, Samir og Alex var virkelig solide, men håper at Myklebust snart får ballen, han har mange smarte løp og er ofte alene, men får dessverre ballen alt for sjeldent.

Moen får endelig vist at han er farlig da han får ballen "riktig". Mange som mener at han har spilt dårlig, jeg mener at problemet tidligere er at han har blitt spilt dårlig av de andre.

Håper dette var kampen hvor vi får trua på oss sjøl og ikke minst at man skjønner at man må skyte hvis det skal bli mål ;)

Profile  

Post subject: Re: KIL - Notodden
PostPosted: 30 May 2012, 15:44 
Klubbdirektør

Jeg er 110% sikker på at ballen var inne.
Meeeen....uansett, linjemannen gjorde det rette og vi vant og fikk 3 poeng. Det er det viktigste. Vi fikk jo at på til to annulerte mål også.

Når det gjelder stemninga så er jeg egentlig litt usikker. På en måte følte jeg at det funka at vi delte oss på søndag. Så lenge vi ikke deler oss så altfor mye. Nå hadde vi en gjeng oppe og en gjeng nede og da MÅ liksom de i midten også være med å synge. Men for all del. Er gjerne med på å prøve å samle alle øverst neste gang :)

Ellers er jeg enig i at vi må være flinkere til å variere. Kongsvinger klapp-klapp-klapp kommer alt for ofte. Dessuten synes jeg vi synger "i hjæl" sangene i.l.a de første 5 minuttene. Vi synger de i ett sett uten pauser til vi ikke orker mer, for deretter å være stille i 20 minutter. Bedre å spre sangene litt utover

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]