KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2025, 20:41

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 11:21 
Forumlegende

trofast wrote:
mikeb wrote:
Ikke like mye som vi har i Football Manager hvertfall.
Skal jeg sparke Ystnes som trener tro?

Du trenger jo ikke sparke'n ... men du kan jo gi han tilbud om å være en del av det frivillige støtteapparatet .. fra 1.mars! :wink:

:lol:
jeg har faktisk litt bede økonomi på FM enn i virkligheten

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 11:38 
Klubbdirektør

Latterlig.

Leikvin var etter min mening den som hadde likest spillestil som Kalsæg. Han bare kaster vi på hue og rævva ut... Synes det er på tide at vi snart får høre noe fra Skogheim. Skulle jo tro han ikke hadde noen som helst peiling på hvem som er på vei inn og ut.

Dette er trist. Nesten som å se ett KIL-lag falle fra hverandre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 12:21 
Klubbdirektør

Haraball wrote:
Dette er vel noe de blir enige om sammen vil jeg tro. Dave og Tov Vidar er fine fyrer det, men laget blir jo ikke særlig mye bedre hvis alle skal få være med videre. Det ser ut som om enkelte her inne vil det, men da blir det ikke plass til noen nye.

Åssen i alle dager skal en klubb som ikke greer å gi lønn til materialforvalteren sin, ha råd til å få seg nye spillere? Dette ser desverre jævlig mørkt ut!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 12:44 
Klubbdirektør

hallo
alle sammen. Ingen av dere kan med hånden på hjerte si at David eller Tor Vidar hevet laget? Hvis dere har sett dem spille for b-laget til kil i våres kan dere si det eller di innhoppa de hadde på a-laget. Kan ikke la dem sitte på benken forde dere liker dem privat heller. Dem har heller ikke heva di laga dem har spilt for i høst heller. Ta dere sammen nå. Ystenes og Skogheim hvet nok hva dem gjør.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 13:44 
Forumlegende

Det er klart at støtteapparatet som følger spillerene jevnlig har bedre innblikk i hvem som passer på laget og ikke, men det virker som om de gambler litt om dagen og satser på å kvitte seg med spillere som ikke har innfridd helt, men som har holdt ett rimelig bra nivå når de har fått sjansen . Og det virker ikke som om Ystnes og co har noen helt klare alternativer. (Nå vet ikke jeg hva de jobber med av alternative spillere da).
Men det å hente inn 5-6 nye spillere uten mulighet til å tilby dem særlig bra betingelser virker for meg som vel optimistisk.

David har ihvertfall vært med å heve Eidsvoll Turn, han har hatt tilnærmet fast plass på laget og også scora noen mål.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 13:59 
Spiller

Sitat: "Og det virker ikke som om Ystnes og co har noen helt klare alternativer. (Nå vet ikke jeg hva de jobber med av alternative spillere da)" Går det an å motsi seg selv mer enn dette. Så lenge man ikke vet hva som foregår, og klubben ikke vil ut i media med navn (forståelig nok), så er det vel kanskje en ide å ikke uttale seg så skråsikkert? :shock:

Det er noen her som svartmaler så fælt at jeg vurderer å ringe dem da jeg skal male huset.....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 14:03 
Klubbdirektør

Haraball wrote:
Sitat: "Og det virker ikke som om Ystnes og co har noen helt klare alternativer. (Nå vet ikke jeg hva de jobber med av alternative spillere da)" Går det an å motsi seg selv mer enn dette. Så lenge man ikke vet hva som foregår, og klubben ikke vil ut i media med navn (forståelig nok), så er det vel kanskje en ide å ikke uttale seg så skråsikkert? :shock:

Det er noen her som svartmaler så fælt at jeg vurderer å ringe dem da jeg skal male huset.....

Skal du ha svart hus :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 14:10 
Forumlegende

Haraball wrote:

Nå er vel ikke det skråsikkert akkurat? Jeg bare tolker de meldingene som kommer via kil.no og avisene, og dette er min personlige oppfatning. (kun derfor jeg "motsier" meg selv).

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 14:14 
Spiller

De som kan male svart kan vel også male hvitt eller rødt :?:

Nei, enig i at det ikke var så fryktelig skråsikkert akkurat det du skrev, men det gjelder for mange her inne at de uttaler seg rimelig krasst uten egentlkig å ha spess grundig bakgrunn for det. Hva med en litt mer nyansert debatt, slik som noen her klarer å føre. :shock: Det blir gjerne mer konstruktivt, og langt mer interessant.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 14:18 
Forumlegende

Er helt enig i det, men det er ikke alltid like lett å holde sg konstruktiv når det kan se ut som om klubben ribbes for både spillere og midler. Håper dog på det beste og måtte Nystuen, Jakko og de andre som har fått kontraktsforslag skrive under samtidig som at Skogen/Ystnes drar noen uslipte juveler/kaniner opp av hatten slik at vi har ett lag som kan kjempe i toppen neste år. Men jeg tviler fortsatt på hvor realistisk det er.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 14:18 
Grævling

Haraball wrote:

ROCK & ROLL :D

Send dem over til meg når de er ferdig hos deg Haraball ;-)

....ellers er jeg enig i at det ofte kommer litt "svart/hvite" meninger her inne. Trolig ender det opp ett eller annet sted midt i mellom.

Nå er jo målet for neste års stall opplest og vedtatt....17-18 etablerte spillere og resten jr-gutter.....da får lista legges deretter... Også jeg er veldig spennt på hvem de egentlig har i kikkerten....disse trønder-gutta vet vi jo alle om. I tillegg var det jo også en tidligere toppskårer i klubben som heller valgte å spille med bror sin i Turn. De har nok flere på blokka.... vi vil nok få høre navnene etterhvert. Og det er jo greit å slippe å ende opp i samme situasjon som Lyn gjorde i sommer......når LSK kom å snappa spillerne de skulle signere rett fremfor nesa deres!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2005, 14:27 
Spiller

...all night....

ALt går tydeligvis ikke på skinner økonomisk om dagen, men ikke glem at vi har mista et par "dyre" spillere (jeg gråter bare over Einar). Det frigjør midler som kan gå til å lønne bedre spillere, som vil heve laget. Da er det greit at noe av, med all respekt, "stallfyllet" får gå. Tror feks ikke at om Jensen, Wibe eller denne Strindheimkaren spiller back i 2006 har all verdens å si. Men det er viktig at vi ikke har ørten jevngode til hver plass, men noen som kan være med de best etablerte å dra lasset.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]