KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2025, 20:35

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2005, 14:34 
Klubbdirektør

Roller wrote:
Ja kunne vi enda stolt på det du sier der Korslundinho :wink: Men jeg trur det blir litt for tøft å legge så mye ansvar på våre kommende stjerner allerede neste år. dessverre. Men måtte jeg ta feil. Vi bør ha en spiss som kan garantere mål. ikke putte ett mål nå å da. det holder ikke.

Ja jeg vet det blir feil å lege ansvar på dem nå, men om det ikke kommer inn noen målscorer, så er det faktisk de som må ta steget opp og ta litt ansvar også. Men nå er de jo fortsatt unge og de skal ikke halshugges om de har en dårlig periode. Ellers har vi jo også Paul Olausson som i form nesten er bedre enn det Kalsæg var så. Han bidrar også til mange assist.
Vet ikke om Kim Roger er god nok. Tviler desverre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2005, 14:45 
Forumlegende

Om Kim Roger får tillit så kan han jo putte mål, det har han vist i 3. div. selv om nivået er litt annet der.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2005, 15:27 
Saftblander

Kim Roger er ikke god nok for første divisjon. I de kampene han har spilt eller kommet inn har han ikke forsvart en plass i stallen. Foday hadde etter min mening et mye større potensial og burde fått mer tillit.

Kim Roger har gjort en kjempejobb i 3. divisjon og kan helt sikkert gjøre det greit i 2. divisjon men i 1. divisjon er han dessverre ikke god nok. Det er faktisk veldig stor forskjell på å spille 3. divisjon til å spille 1 divisjon

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2005, 16:17 
Forumlegende

nå har spissene våre i år hatt problemer med å putte, de fleste mål har kommet fra kantspillerene, men om man legger om spillestilen til å passe bedre til en spisstype som Kim Roger så vet man aldri om ikke han klarer å omsette målene i sjanser

har ikke sett 3. div laget, men hva slags formasjon spiller de med?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2005, 16:50 
Klubbdirektør

*17* wrote:
Kim Roger er ikke god nok for første divisjon. I de kampene han har spilt eller kommet inn har han ikke forsvart en plass i stallen. Foday hadde etter min mening et mye større potensial og burde fått mer tillit.

Kim Roger har gjort en kjempejobb i 3. divisjon og kan helt sikkert gjøre det greit i 2. divisjon men i 1. divisjon er han dessverre ikke god nok. Det er faktisk veldig stor forskjell på å spille 3. divisjon til å spille 1 divisjon

Kunne ikke vært mer enig..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2005, 18:23 
Klubbdirektør

Ikke enig. Strand har spilt rundt 500 min. i år og har scora tre mål. En god spiss i 1.div bør etter min mening score mål i annenhver kamp, foutsatt at denne spilleren er på banen i stort sett alle kamper bør dette resultere i 12-15 mål pr. sesong.

Dersom Strand har en skadefri og god sesongoppkjøring bør dette målet være innenfor rekkevidde.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 04 Nov 2005, 20:52 
Saftblander

Strand scorer de aller fleste målene innenfor 16 metern. Problemet er at i 1. div er forsvarerne en dimensjon bedre enn forsvarerne i 3 divisjon, dermed har ikke Strand noe stort register å spille på. Det jeg forventer meg av en spiss i KIL er at han kan holde på ballen og skape noe selv. Kunne skape sjanser ut av ingenting. Dessverre har ikke Strand disse kvalitetene. Han har nå vært i KIL noen år (4-5 år??) og jeg har ikke sett noen stor utvikling de seneste årene. Dersom stallen bare skal bestå av 17-18 spillere synes jeg det er grunn til å stille spørsmål om Strand forsvarer en plass i stallen. Dette er ikke noe angrep på Strand men som Ystenes sa tidligere i år vi kan ikke ha 3 divisjonsspillere i stallen dersom vi har ambisjoner om å kjempe i toppen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]