KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2025, 21:04

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Kula
PostPosted: 24 Oct 2005, 15:43 
Forumlegende

Østlendingen kjører sak på Kula i dag.

Sjogheim sier at det er usikkert om han får ny kontrakt, og Kula selv vil ikke s så mye om neste sessong men innrømmer å ha vært i kontakt med noen klubber.

Kula har jo fått mindre spilletid i år enn i fjor og ble ikke tatt ut i helga fordi han ikke var i form. Nå kjenner jeg ikke formen hans, men likte absolutt det jeg så av Kula i fjor. Kan manglen på spilletid skyldes at han tok en "Eriksen" etter Hønefoss kampen?

Trenger vi Kula i klubben eller har vi nok spillere som kan dekke den rollen?

Jeg synes selv at vi har litt mange like midtbanespillere i Kula, Fremming og Nystuen. Delvis også Stormoen og Lindau. Og av denne gjengen er Kula nok den svakeste spilleren. Men han imponerte i fjor og står på som en terrier på midtbanen, desverre virker det som om han spiller best når det går bra og da er det nok bedre å satse på andre som kan gi opp mot 100% også i motgangstider.

Om det skulle bli slik at Kula ikke får fortsette så ønsker jeg ham lykke til i andre klubber og takker ham for den innsatsen han har gjort for KIL.

Profile  

Post subject: Re: Kula
PostPosted: 24 Oct 2005, 16:59 
Kaptein

mikeb wrote:
Østlendingen kjører sak på Kula i dag.

Sjogheim sier at det er usikkert om han får ny kontrakt, og Kula selv vil ikke s så mye om neste sessong men innrømmer å ha vært i kontakt med noen klubber.

Kula har jo fått mindre spilletid i år enn i fjor og ble ikke tatt ut i helga fordi han ikke var i form. Nå kjenner jeg ikke formen hans, men likte absolutt det jeg så av Kula i fjor. Kan manglen på spilletid skyldes at han tok en "Eriksen" etter Hønefoss kampen?

Trenger vi Kula i klubben eller har vi nok spillere som kan dekke den rollen?

Jeg synes selv at vi har litt mange like midtbanespillere i Kula, Fremming og Nystuen. Delvis også Stormoen og Lindau. Og av denne gjengen er Kula nok den svakeste spilleren. Men han imponerte i fjor og står på som en terrier på midtbanen, desverre virker det som om han spiller best når det går bra og da er det nok bedre å satse på andre som kan gi opp mot 100% også i motgangstider.

Om det skulle bli slik at Kula ikke får fortsette så ønsker jeg ham lykke til i andre klubber og takker ham for den innsatsen han har gjort for KIL.

Ikke enig med det i at Kula, Fremming og Nystuen er like spillertyper. Faktisk synes jeg de tre er ganske så forskjellige. Mest like er Kula og Turbo.

Profile  

PostPosted: 24 Oct 2005, 21:08 
Forumlegende

Quote:
Ikke enig med det i at Kula, Fremming og Nystuen er like spillertyper. Faktisk synes jeg de tre er ganske så forskjellige. Mest like er Kula og Turbo.

Jeg trodde Fremming var Turbo jeg ;)

Profile  

PostPosted: 24 Oct 2005, 22:43 
Kaptein

mikeb wrote:
Quote:

Jeg trodde Fremming var Turbo jeg ;)

Trodde jeg og det. Og jeg mener fortsatt at Fremming (Turbo) og Kula er de av midtbanespillerne som er mest like - men jeg synes heller ikke de er veldig like spillertyper. Turbo er langt mer aggresiv i spillestilen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]