mikeb wrote:
Østlendingen kjører sak på Kula i dag.
Sjogheim sier at det er usikkert om han får ny kontrakt, og Kula selv vil ikke s så mye om neste sessong men innrømmer å ha vært i kontakt med noen klubber.
Kula har jo fått mindre spilletid i år enn i fjor og ble ikke tatt ut i helga fordi han ikke var i form. Nå kjenner jeg ikke formen hans, men likte absolutt det jeg så av Kula i fjor. Kan manglen på spilletid skyldes at han tok en "Eriksen" etter Hønefoss kampen?
Trenger vi Kula i klubben eller har vi nok spillere som kan dekke den rollen?
Jeg synes selv at vi har litt mange like midtbanespillere i Kula, Fremming og Nystuen. Delvis også Stormoen og Lindau. Og av denne gjengen er Kula nok den svakeste spilleren. Men han imponerte i fjor og står på som en terrier på midtbanen, desverre virker det som om han spiller best når det går bra og da er det nok bedre å satse på andre som kan gi opp mot 100% også i motgangstider.
Om det skulle bli slik at Kula ikke får fortsette så ønsker jeg ham lykke til i andre klubber og takker ham for den innsatsen han har gjort for KIL.
Ikke enig med det i at Kula, Fremming og Nystuen er like spillertyper. Faktisk synes jeg de tre er ganske så forskjellige. Mest like er Kula og Turbo.