KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 19:33

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Author Message
PostPosted: 31 Aug 2010, 22:47 
Trener

Vi kan jo omskolere en av de 4 keeper'ne våre til midtbane så har vi jo en reserve der i tilfelle det kommer en karantene eller skade.
Ja, jeg veit Sturød er oppe og går igjen, men regner med han knekker noe i løpet av uka så han teller ikke.

Roger takk for i fjor!

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 22:55 
Reserve

Takk for innsatsen, Roger! KJETT!

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2010, 23:25 
Trener

Veldig skuffende at ingen av pengefolka på Vinger gidder å bidra. Virker som om det kun var morsomt de 2-3 ukene som Jensby dro i gang. Etter at IT factory sprakk og Bagger stakk av med pengene var det ikke så morro for de andre likevel. Skjønner fortsatt ikke noe at dette at investorer sto klare til nye spillerkjøp både før sesongen og nå, og så plutselig er de ikke der lenger eller hva?

Kunne vært fornuftig å selge Roger Risholt hvis vi hadde fått inn en ny mann inn, men slik det ble nå føles det bare som nok en nedtur.

Uansett takk for innsatsen Roger.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2010, 01:14 
Klubbdirektør

Bobby Mimms wrote:
Fornuftig av KIL. De kvitter seg med en stor utgiftspost, som heller ikke har levert til forventningene på banen. Både Torp og Berg-Hansen har etter min mening vært bedre. Nå får forhåpentligvis Krogh Gerson tillit og nyttig matching på høyt nivå. En fremtidig nøkkelspiller for KIL.

Roger var uansett over the hill.
Kunne ikke vært mer enig. Selv om det selvsagt er en farse at vi havner i en slik situasjon hver eneste sesong.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2010, 11:43 
Reserve

Ja det er pinlig men dette er jo også et veldig klart svar på at Kongsvinger generelt ikke ønsker et topplag lenger og må nok nøye seg med Adecco/2 div fremover. Vidar Riseth gikk ut og sa til folket at (vis at dere vil ha et topplag her i Kongsvinger) 2400 stk kom på kamp så da kom svaret også fra folket.

Last edited by Camilla on 01 Sep 2010, 11:44, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2010, 11:52 
Klubbdirektør

Camilla wrote:
Vidar Riseth gikk ut og sa til folket at (vis at dere vil ha et topplag her i Kongsvinger) 2400 stk kom på kamp så da kom svaret også fra folket.

Ja, det var i grunnen svar nok på hva folk i Kongsvinger ønsker. Så da er det vel greit at det blir som det blir, håper jeg.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2010, 12:58 
Klubbdirektør

Libra wrote:
Camilla wrote:
Vidar Riseth gikk ut og sa til folket at (vis at dere vil ha et topplag her i Kongsvinger) 2400 stk kom på kamp så da kom svaret også fra folket.

Ja, det var i grunnen svar nok på hva folk i Kongsvinger ønsker. Så da er det vel greit at det blir som det blir, håper jeg.

Mens det i toppkamp i 2. divisjon kom over 5000 for noen år tilbake. Vingersfolket er merkelige dyr :wink:

Men med litt mobilisering til neste kamp så kan det jo hende at det blir litt stas å gå på kamp igjen. Jeg tar i hvert fall med gutta mine og betaler sitteplass selv om de fortsatt kommer inn gratis på stå.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2010, 13:33 
Klubbdirektør

Jeg har en følelse av at det er greiere med lavere divisjoner fordi det er "mer middelmådig", slik som alt skal være i Kongsvinger. Ellers kommer misunnelsen og janteloven fort i sving. Og så skulle laget ha bestått av lokale spillere.

Ellers har du en fin innstilling til billettkjøp :wink: Jeg kjøer 5 billetter gjennom firmaet vårt :)

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2010, 17:26 
Klubbdirektør

Nå har vi jo 2-3 lokale spillere på a laget, men det hjelper ingen ting. Kommer ikke fler om vi stiller med 11 stk heller.

Profile  

PostPosted: 01 Sep 2010, 22:06 
Klubbdirektør

Takk for innsatsen Roger! Lykke til videre.

Synd å miste en kriger, men i dagens situasjon kan det være akseptabelt ift økonomien.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 370 posts ]  Go to page Previous  1 ... 21, 22, 23, 24, 25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]