Karlsen wrote:
Nettopp, vi er for få!
Men har blitt hardhudet etter x-antall år i supporterstyret. Helt siden vi rykket ned i 1. divisjon i 1999 har det gått nedover, fordi 75% av de som har vært med opp gjennom årene er medgangssupprotere. Får vi ikke møte RBK eller spille kvartfinale i cupen gir folk f... Kritikk av supporterklubben er hverdagskost. Men vi holder ut vi få som er der.
Derfor en appell til kritikerne:
Hold kjeft og gjør noe i stedet!!!! Kom og vis engasjement. Vi er snakkendes til vi som er i supporterklubben. Kom med ideer og innspill! Det er også beste måten å løfte oss som allerede er der på. Engasjement og glød utenfra er motiverende! Nei vi er ikke feilfrie. Men vi er da der.
Det bør DU være også!
Som nevnt over er alle supportere like viktige for oss, fjortiser, 40 åringer, gutter, jenter, gubber, kjærringer.
Sånn, egentlig pleier jeg å ignorere sytepaver, men måtte bare denne gangen. Har sagt mitt i denne debatten.
Dette blir for dumt Karlsen! I likhet med spillerne må også vi (meg selv inkludert) tåle å høre at vi ikke alltid er bra nok. Men jeg er nå tross alt glad for at det er noen som syter. Det vitner om et visst engasjement. Det hadde vært verre om alle ga faan i om supporterklubben er så få. Jeg tror ikke vi får noen flere medlemmer av å be folk holde kjeft i stedet for å komme med kritikk. Vi må ta kritikken, si at vi ønsker å bli bedre og invitere med oss kritikerne. Ja, jeg vet det er blitt gjort før. Men vi må bare krumme nakken og fortsette.