KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 01 May 2025, 20:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Oct 2005, 03:07 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Jeg blir småforbanna når jeg leser slike ting!!!!!

Er det rart?
Publisert : 09.10.2005 - 22:44 Oppdatert: 09.10.2005 - 22:44

Det er ike rart folk ikke møter opp på Gjemselund lenger...Klubben virker jo mer og mer som et sirkus. Det som skjer i KIL nå er helt normalt til å være Kongsvinger IL. Den klubben tåler ikke mer en to års medgang før de roter det til for seg selv. Selvfølgelig er det kjedelig. Personlig mener jeg det er tragisk. Det verste er at folk har begynnt å rope etter Vergard Skogheim sin avgang. Folk må våkne. I fotballen er det oppturer og nedturer. VIl man regne med at publikum kommer på Gjemselund også under nedturene må man oppføre seg voksent. Det at supporterklubben i mine, og mange andres, øyne er kokt sammen av 2-3 genuine KIL fans og fyllt opp med 14'tisser gjør det ikke bedre. Jeg er oppriktig glad i Kongsvinger IL. JEg håper av hele mitt hjerte at Vegard Skogheim gidder å fortsette.Men folk rundt KIL + noen av spillerne bør tenke seg litt om. Klart man skal være stolt av å spille på KIL. Men man er ingen halvgud av den grunn. Folk møter opp når de har sympati for spillerne. Det har kongsvingerfolket hatt i to år. Men når ting begynner å se ut som en episode av Dallas har jeg full forståelse for at folk heller blir hjemme og ser på Egil Svartdal i Søndagsåpent.

Eidskogen

Jeg må si jeg blir veldig forvirra å irritert på måten KIL Supporterklubb blir snakket om å kritisert på. Folk skal jo fordundre meg rakke ned på Supporterklubben etter alle kunstens regler om å om igjen, gang på gang. Ikke gir vi lyd fra oss, eller så er vi for få, har feil type medlemmer i forhold til aldersgrupper å vi møter ikke opp mannsterke gang på gang. HALLO dere som uansett skal klage å syte på oss. Da synes jeg "Eidskogingen å alle de mange andres øyne" skal komme å hjelpe oss på tribuna så vi får gitt laget å alle andre en fantastisk opplevelse på Gjemselund. Vi i Supporterklubben er å nemlig GLADE i KIL. Å en fjortiss er en like viktig brikke for oss i Supporterklubben, som for eks. en kar på 40. uff altså. Alle aldre er like viktig for en Supporterklubb. Det vil jeg jammen tro det er for klubben generellt også. ALLE SOM STØTTER KIL ER VIKTIGE! UANSETT ALDER! Så hvis ikke folk kan komme å trå til, "bidra sammen med oss i Supporterklubben. Få opp stemningen! Så syns jeg jammen de burde være voksne nok til å ikke bare kritisere oss eller. Så til alle Dere som vil sverte Supporterklubben å den`s medlemmer. Kom å hjelp til. MAKE US BETTER! Eller TI stille. Neste hjemmekamp. Alle kritikkere. Merk dere: RØDT Å HVITT FELT! STÅTRIBUNA! VÆR DER!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 08:20 
Kaptein

Jeg er ikke enig med deg, Roller! Vi må ta selvkritikk! Vi har vært for dårlige, ikke noe å si på det. Problemet er at vi er altfor få. De som møter opp gjør selvsagt så godt vi kan, men vi må bare innse at det er pinlig flaut om dagen! :oops:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 09:28 
Forumlegende

Nettopp, vi er for få!

Men har blitt hardhudet etter x-antall år i supporterstyret. Helt siden vi rykket ned i 1. divisjon i 1999 har det gått nedover, fordi 75% av de som har vært med opp gjennom årene er medgangssupprotere. Får vi ikke møte RBK eller spille kvartfinale i cupen gir folk f... Kritikk av supporterklubben er hverdagskost. Men vi holder ut vi få som er der.

Derfor en appell til kritikerne:
Hold kjeft og gjør noe i stedet!!!! Kom og vis engasjement. Vi er snakkendes til vi som er i supporterklubben. Kom med ideer og innspill! Det er også beste måten å løfte oss som allerede er der på. Engasjement og glød utenfra er motiverende! Nei vi er ikke feilfrie. Men vi er da der.
Det bør DU være også!

Som nevnt over er alle supportere like viktige for oss, fjortiser, 40 åringer, gutter, jenter, gubber, kjærringer.

Sånn, egentlig pleier jeg å ignorere sytepaver, men måtte bare denne gangen. Har sagt mitt i denne debatten.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 10:49 
Kaptein

Karlsen wrote:
Nettopp, vi er for få!

Men har blitt hardhudet etter x-antall år i supporterstyret. Helt siden vi rykket ned i 1. divisjon i 1999 har det gått nedover, fordi 75% av de som har vært med opp gjennom årene er medgangssupprotere. Får vi ikke møte RBK eller spille kvartfinale i cupen gir folk f... Kritikk av supporterklubben er hverdagskost. Men vi holder ut vi få som er der.

Derfor en appell til kritikerne:
Hold kjeft og gjør noe i stedet!!!! Kom og vis engasjement. Vi er snakkendes til vi som er i supporterklubben. Kom med ideer og innspill! Det er også beste måten å løfte oss som allerede er der på. Engasjement og glød utenfra er motiverende! Nei vi er ikke feilfrie. Men vi er da der.
Det bør DU være også!

Som nevnt over er alle supportere like viktige for oss, fjortiser, 40 åringer, gutter, jenter, gubber, kjærringer.

Sånn, egentlig pleier jeg å ignorere sytepaver, men måtte bare denne gangen. Har sagt mitt i denne debatten.

Dette blir for dumt Karlsen! I likhet med spillerne må også vi (meg selv inkludert) tåle å høre at vi ikke alltid er bra nok. Men jeg er nå tross alt glad for at det er noen som syter. Det vitner om et visst engasjement. Det hadde vært verre om alle ga faan i om supporterklubben er så få. Jeg tror ikke vi får noen flere medlemmer av å be folk holde kjeft i stedet for å komme med kritikk. Vi må ta kritikken, si at vi ønsker å bli bedre og invitere med oss kritikerne. Ja, jeg vet det er blitt gjort før. Men vi må bare krumme nakken og fortsette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 11:37 
Klubbdirektør

Vi må jo ganske så tørt svelge det i oss at i går var ytterst tamt og bare flaut.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 11:42 
Forumlegende

Joda, men poenget er at det skjer ingenting ved å kritisere andre. Det skjer ting når man selv tar initiativ. Ta for eksempel kilsk.com, den eksisterer kun fordi det kom initiativ fra folk utenfor styret. Et initiativ som også tente motivasjonene hos meg og ble med på dette. Det er prisverdig. Uten initiativ hadde det ikke vært noe kilsk.com. Da hadde man heller debattert på kil.no og klaga på at supporterklubben ikke ha egen side. Skjønner hvor jeg vil hen?

kilsk.com har nå en webmaster, en journalist og en fotograf fra utenfor supporterstyret. Og kjempefint er det :) Disse VIL noe, webmaster ville ha ei supporterside og gjorde noe med det. Journalisten og fotografen ville at kilsk.com skulle inneholde noe mer enn det allerede var. Og de gjør noe med det!

Alle som vil ha mer liv på ståtribuna, bli med å gjøre noe med det da!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 11:43 
Forumlegende

Jeg gleder meg til den dagen jeg kommer på et årsmøte i supporterklubben og blir kasta på hue og ræva ut av styret! For da vet jeg at det er folk som har engasjement og vil noe mer enn en trøtt gammal traver i supporterstyret :P

Profile  

PostPosted: 10 Oct 2005, 19:10 
Grævling

Roller wrote:
Jeg blir småforbanna når jeg leser slike ting!!!!!

Er det rart?

Nei....på ingen måte!!!

Konstruktiv kritikk må folk tåle....men her er det stort sett snakk om svartmaling og fjas......har også slengt meg på i diskusjonen på Glåmdalens diskusjonsforum...får vel legge ut linken her:

http://www.glomdalen.no/debatt/article1760256.ece

Er vel uansett ingen fare for at de tar over og blir en hovedkonkurrent til det vi bedriver av "krangling og rangling" her inne ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 19:54 
www.kilsk.com

je syns ærlig talt at folk børta en initiativ her.. jeg og Jonas har prøvd å hjelpe til litt. det er flere enn bare oss som blør for klubben... det er så lattli med så mange medangssupportere.. det er nå kil trenger støtte.... kom igjen a!!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 00:50 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Klart vi i Supporterklubben tar konstruktiv kritikk. Helt klart. Bare positivt det. Men når vi skal få kritikk for at vi har medlemmer som ikke er over 18 f.eks, så blir det litt menigsløst spør du meg. Hos oss er alle velkommen. Gamle som unge. Sånn vil det forhåpentligvis alltid komme til å være, hos oss å i alle andre Supporterklubber.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 20:26 
Kaptein

Er ikke helt enig i at størsteparten av problemet er "medgangs supp".
Jeg er vel en av de dere kaller medgangs supporter da jeg ikke har vært på noe særlig med kamper de siste 2 år.Noe som skyldes andre prioriteringer i livet.

Men jeg har fått med meg jævlig mange kamper før om åra,og det var likedant da som nå.Spilte ikke noen rolle om det var 3000 eller 1000. Var omtrent like dødt. Problemet ligger mye dypere plantet i genrasjoner med trauste Glåmdals folk (nabo kompleks etc)
Tror desverre løsningen ligger på alt for dypt vann ,til at de ildskjelene som prøver år etter år på å forandre dette har noen mulighet til det.
Tror det eneste organet som kan omgjøre dette på lang sikt er Avisene i regionen.
De skriver stort sett bare om negative ting og episoder.De burde i stedet legge om jornalistikken 180 grader. De bør prøve å pirre intressen for KIL til folk flest som de gjorde i opprykksåret..

Er det noen som er medgangs supp,så er det fa*n i meg jornalistene i Glåmdalen(og alle andre region aviser)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]