KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 06:33

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
PostPosted: 26 Apr 2010, 19:49 
Forumlegende

DV wrote:
Men ærlig talt....

Hva er det som er så ille med at Eide evt. har tatt seg noen øl på lørdagskvelden? Så vidt jeg kunne bedømme fra tv-bildene så var det ingenting i veien med ham på søndag. Ikke skal han løpe heller. Og jeg husker godt landslagslegen i skiskyting som beordret Liv Grete Skjelbreid Poiree m.fl til å ta et par glass vin før de la seg (dagen før konkurranse)...

Ingenting galt i det, i seg selv isolert sett.
Alt galt i det. Nå.
Gitt at det er sant.

Som leder bør man ikke gjøre noe som spillerne ikke kan gjøre, når det gjelder det fluidiske.
Spillere kan oppfatte det som man treneren gir blaffen.
Særlig når treneren de facto sitter på oppsigelse [som hovedtrener altså].
Særlig i en slik situasjon vi atter en gang har i KIL, med rot og tull rundt trenerspørsmålet.
Da burde man også forstå at slikt kan det bli støy av, situasjonen tatt i betraktning.

Og siden vi nett har fått "fyllepisoden" i *Gjemselund skjelver* - blir det bare rot og vas.
Da hjelper vår egen logikk og justis intet og betyr intet.
Menneskesinnet er komplekst.

Profile  

PostPosted: 26 Apr 2010, 21:15 
Forumlegende

ManUtd wrote:
Jeg har alltid vært av den oppfatning av at hvis spillerne gjør sitt beste, så er det (på en måte) greit at vi taper. Derfor var ikke gårdagens tap greit.

Men det er så mye rart.
* Cruz' rare tap av ballen forut for 1-0.
* En Haugesundspiller som må løpe ut fra 16m mot sidelinjen (retningen) med balledn dyttes i ryggen og det bli farlig frispark
* Joseph kan dunke ballen vekk, men skal gjøre det flott og lager kårner som gir dobbeltsjanse
* Torp skal dribe seg ut og lager livsfarlig frispark like uten 16m.
* Lang KILpasning i 2.omgang hvor en FKH-spiller rolig kan heade vekk mens 4 (!) KIL-spillere står med hoftefeste og ser på
* Minuttet senere har FKH frispark og ballen havner inne hos Myhre med 3 !!! FKH-spillere på hugget for å ta returen, mens KIL-spillere jogger parallelt på siden og ser på.

Hver for seg situasjoner som kan oppstå, men det var så mye av dette i stort sett hele kampen...
Og når man kan kontre stopper man opp og slår bakover.

Men dersom alt går på tverke, at man ikke får til pasning eller mottak, altså The Black Day, blir alt klønete, selv innats og kjemping.
Da kan det vi kaller "å blø for drakta" bli krampaktig...
Kan det ramme et helt lag i én og samme kamp?
Ja, forutsatt at det rammer nøkkelspillere...

Profile  

PostPosted: 26 Apr 2010, 22:11 
Forumlegende

Å være på byen betyr jo ikke det samme som å rave full rundt, har vært på bortetur før og sett hvem som drikker Fanta og går å legger seg tidlig så dette ryktet bekymrer meg lite.

Profile  

PostPosted: 26 Apr 2010, 22:44 
Grævling

Får vel kanskje komme med en "avklaring" på hva som skjedde og ikke ute på byen denne helgen. Vidar Riseth var ikke ute. Lone var ikke ute, kom vel heller ikke ned før på søndag etter hva jeg har forstått. Eide var en tur ute og tok et par pils, men det er altså ikke snakk om at noen har ravet rundt på flatfylla. Det var det vel heller andre representanter fra Vinger som tok seg av, og da mener jeg av de som befinner seg på tribunen under KIL-kamper. Enkelte kom seg faktisk ikke ut i det hele tatt ;-)

Profile  

PostPosted: 26 Apr 2010, 22:57 
Klubbdirektør

Flott med en oppklaring :) Kan du svare Gurine i Glåmdalen om dette også?

Profile  

PostPosted: 26 Apr 2010, 23:03 
Grævling

Forumet til Glåmdalen holder jeg meg langt unna, mer kvalitet på det som serveres av folk som diskuterer her inne ;-)

Profile  

PostPosted: 26 Apr 2010, 23:04 
Klubbdirektør

Helt enig i det :) Jeg synes bare det er synd at feil påstander får lov til å stå ubesvart.

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 07:53 
Forumlegende

Selv en trener som har tapt en fotballkamp er et menneske. Ergo må vedkommende få lov til å ta seg en pils og slappe av.

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 09:28 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Selv en trener som har tapt en fotballkamp er et menneske. Ergo må vedkommende få lov til å ta seg en pils og slappe av.

Dette var vel natta før kampen, og ikke etter tapet? Jeg synes ikke en trener skal gå på byen og drikke øl kvelden før kamp. Noe mer enn en spiller skal gjøre det. Alle skal på jobb dagen etter, og det virker useriøst. Ref. "fylleepisoden" som foregikk 2 dager før kamp :wink:

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 09:36 
Forumlegende

Libra wrote:
Karlsen wrote:

Dette var vel natta før kampen, og ikke etter tapet? Jeg synes ikke en trener skal gå på byen og drikke øl kvelden før kamp. Noe mer enn en spiller skal gjøre det. Alle skal på jobb dagen etter, og det virker useriøst. Ref. "fylleepisoden" som foregikk 2 dager før kamp :wink:

Ja stemmer vel det. Er ikke Danmark detta der man streiker for å få øl i lunsjen:P

Profile  

PostPosted: 27 Apr 2010, 09:51 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Libra wrote:
Karlsen wrote:

Ja stemmer vel det. Er ikke Danmark detta der man streiker for å få øl i lunsjen:P

Nei :mrgreen:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

All times are UTC + 1 hour [ DST ]