ivo wrote:
mikeb wrote:
Deilig med 3 poeng, synd Hønefoss og Haugesund også vant for det er så sykt tett i toppen nå. Nesten så man må heie på Skamma på Tirsdag.
Fikk ikke sett kampen annet enn delvis på nett tv i dag, var det bra kamp / fint mål?
Fint mål? Ja.
Bra kamp?
Mye fint spill av KIL i perioder og en god del sjanser.
Veldig god Mossekeeper i dag.
Men også periode i 2.omgang hvor man knapt fikk låne ballen.
Dessuten perioder hvor begge lag var elendige med fæle pasninger.
Frejd var stor, men holder nesten på å rote det til igjen mot slutten med litt overmodisk måte å spille seg selv ut på...
Jonas J er god på midten.
Moen kjempet bra og Syllingen var meget bra da han kom inn.
Dalen solid inntrykk igjen...
Vi kan jo håpe at Moss kan stjele poeng fra de andre topplagene, slik som Hønefoss i neste runde.
Det tror jeg de faktisk kan.
Stiller meg 100% bak dette innlegget, men vil også legge til at
Sylling og Tuelo gjorde en god jobb når de kom inn. I tillegg hadde vel Ryen årets hittil beste kamp. Likte å se at han var såpass kontant i duellene som han var.
Lurer ellers litt på hva klagingen i et par av de siste innleggene kommer av. Vi
RUNDSPILLER et lag som Moss i de første 25 minuttene. At Moss så kommer inn i kampen igjen og at kampen er relativt jevn i ca 50 minutter før vi igjen er et hakk bedre er i alle fall jeg fornøyd med.
Husk at Moss er et veldig bra lag, og jeg tror de kan kjempe om kvalik, trass enorme skadeproblemer (som er i ferd med å løse seg) og en elendig økonomi som har medført at de har måttet kvitte seg med et par spillere. Men at de fortsatt har et lag som er godt nok (og vel så det) til å kjempe om kvalik er jeg ikke i tvil om. At vi har tatt seks poeng mot dem er i alle fall for meg over all forventning.