KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 00:58

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: NORDLIE
PostPosted: 06 Jul 2009, 10:15 
Saftblander

Berntsen wrote:
Jeg gidder ikke å bruke mye tid på dette. Vil bare si at det var kun Radio Kongsvinger han boikottet i dag, mens Glåmdalen fikk sitt. Til tross for at det er avisen og ikke vi som har skrevet disse negative overskriftene jeg har fått skylden for. Det er ikke annet å gjøre en å ønske god bedring, og håpe at det går over.

Jeg var ferdig med forrige helg da vi gikk av lufta 20.15, det er det tydeligvis andre som ikke er.

Kommeneter ikke dette noe mer nå.

Denne gangen hadde ingen kunne kritisert deg om du åpnet med frasen "nok et tap". Hadde vært svært spennende å høre hvordan du hadde vinklet spørsmålet etter denne kampen. Antar dere ikke bøyer av for denne type forsøk på pressesensur ?

Når det er sagt så føler jeg med gutta etter denne kampen. Hadde helt klart fortjent poeng i denne kampen, men flyten er ikke med oss for tiden. Blir derfor viktig med seier i neste før gutta tar en velfortjent ukes ferie.

Last edited by Tompengpung on 06 Jul 2009, 10:23, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 06 Jul 2009, 11:23 
Forumlegende

I anstendighetens navn burde vel også Glåmdalen orientert Nordlie om at det var DE som skrev om dette. Grunn: De sto ved siden av/hørte denne omtalte saken direkte. Skal vel litt til om de ikke skriver da? Og alt som står på ei nettavis med ordet "Nordlie" blir jo snappa opp av VG etc..

Men det er noe med å legge en ball død...

Profile  

PostPosted: 06 Jul 2009, 18:19 
Reserve

Ja la oss håpe at Nordlie legger ballen dø.

Profile  

PostPosted: 07 Jul 2009, 10:10 
Klubbdirektør

Må si jeg forstår Tom 100 prosent. Når du taper en kamp og frasen "nok et tap" kommer. Jeg skjønner at han blir forbanna. At han ikke gidder å snakke med radioen etterpå er vel hans frie valg. Spørsmålet som kom har minimalt med journalistisk verdi. Er ikke snakk om pressesensur dette. Så forøvrig at VG kommenterte "nok et tap"-situasjonen i avisa på lørdag, og ga Nordlie full støtte.

Profile  

PostPosted: 07 Jul 2009, 13:03 
Forumlegende

Neil Lennon wrote:
Må si jeg forstår Tom 100 prosent. Når du taper en kamp og frasen "nok et tap" kommer. Jeg skjønner at han blir forbanna. At han ikke gidder å snakke med radioen etterpå er vel hans frie valg. Spørsmålet som kom har minimalt med journalistisk verdi. Er ikke snakk om pressesensur dette. Så forøvrig at VG kommenterte "nok et tap"-situasjonen i avisa på lørdag, og ga Nordlie full støtte.

Det var det 4.tapet på 6 seriekamper.
Da var ikke spørsmålet unaturlig.
Det kunne da ikke være noe å kritisere radioreporteren for.
En uke etterpå er det svakt og dumt å ikke snakke med den lokale radioen som jo bare har gode hensikter.

Men man formoder i så fall at man selv godtar å måles med samme mål man setter for andre...
Altså antatt perfekthet i en hver situasjon --- oops - målt fra en annen og ikke seg selv i tillegg...

Den eneste "forfulgte uskydligheten" blir faktisk radiolytterne som går glipp av kommentarer.
Ett ville være om det var riksdekkende radio.
Noe annet er det faktisk når det er lokalradioen.

I en tid hvor alle smukt snakker om engasjement og det å stå sammen!!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]