KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 02:14

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject: Re: Kongsvinger-Songdal
PostPosted: 27 May 2009, 22:16 

har ingen stor formening om dommaren men spele man i adeccoligaen får man addecco dommare...sogndal var vel det mest aggresive laget men kil ble kankje snytt for eit maol i tillegg at dei brente straffe-itillegg va jonas uheldig pao 2 maoletså resultatet kunne fort blitt annet..lykke ti viare...MI SKA KNUSA ADLE :)

Profile  

PostPosted: 27 May 2009, 23:26 
Saftblander

dommeren var den dårligste dommeren jeg har sett hittil, men kan ikke skylde på dommeren for at kil taper kampen, kil spilte alt for dårlig

Profile  

PostPosted: 28 May 2009, 11:25 
Saftblander

Er vel liten tvil om offsiden i situasjonen før Sogndals første mål. Kan heller ikke skjønne hvorfor Risholts mål ble annulert. Virket som en grei duell med midtstopperen.

Men det var laget som ikke hadde dagen på tirsdag. Hadde de spilt som i 2. omgangen mot Hamkam, hadde Sogndal blitt kriget og løpt av banen. I første omgang var særlig Torp uheldig, og slo mange feilpassninger rett til Sogndal-spillere. Venter også på at Brenes skal finne formen. Fem mål til tross, har ikke han imponert voldsomt spillemessig i år. Men etter det han viste på sitt beste i fjor, er vel kanskje mine forventninger til ham vel høye. De andre på midten og i angrep var ikke stort bedre mot Sogndal, bortsett fra Roger Risholt, som hadde mange ballvinninger som vanlig.

Det bekymrer meg litt at jeg ikke ser noe godt offensivt mønster i KILs spill. Slik har det vært i alle kampene, selv om resultatene har vært fantastisk bra.
Synes det blir vel mye lange oppspill, og virker litt tilfeldig når kantspillerne brukes, og når ballen forsøkes tres gjennom midten. Og litt tilfeldig om det settes fart framover, eller roes ned på midten.

Men resultatene og effektiviteten foran mål er virkelig noe å glede seg over, tross tapet mot Sogndal. Og KIL kan bli utrolig bra når de blir mer samspilte offensivt og mer kompakte bakover. Mangler fortsatt endel på markeringsspillet i boksen, og press/støting ut på motstander rundt 16-meteren.

Men for all del. Laget har hevet seg noe helt utrolig siden fjoråret, nykommerne har slått til og de "gamle" heltene Torp og Sylling har begynt å finne formen.
Slår høstformen til i år også, blir det opprykk.

Profile  

PostPosted: 28 May 2009, 20:21 
Forumlegende

ivo wrote:
TaigerVudds wrote:

Hva skyldes avviket?

Ja, si det gitt...

Jeg har sendt en forespørsel til klubben om hva speakertallet egentlig inneholder...

Og svar fikk man fort som svint.

Tilskuertallet som oppgis er for å si det enkelt og greit:
- de som har kjøpt billett til den aktuelle kampen
- sesongkortinnehavere som jo avkrysses når de går gjennom lukene.
Det man før kalte "betalende tilskuere".

Akkrediderte journalister og andre "liknende" som ikke faller under de 2 strekpunktene telles altså ikke med i dette tilskuertallet.

Profile  

PostPosted: 28 May 2009, 23:19 
Trener

ivo wrote:
ivo wrote:
TaigerVudds wrote:

Hva skyldes avviket?

Ja, si det gitt...

Jeg har sendt en forespørsel til klubben om hva speakertallet egentlig inneholder...

Og svar fikk man fort som svint.

Tilskuertallet som oppgis er for å si det enkelt og greit:
- de som har kjøpt billett til den aktuelle kampen
- sesongkortinnehavere som jo avkrysses når de går gjennom lukene.
Det man før kalte "betalende tilskuere".

Akkrediderte journalister og andre "liknende" som ikke faller under de 2 strekpunktene telles altså ikke med i dette tilskuertallet.

Interessant.

Jeg har sesongkort. Av og til går jeg inn gjennom porten til venstre for billettsalget. Der er det ingen som krysser av så vidt jeg har sett. Og av og til (når det ikke er så lang kø) så går jeg inn gjennom porten der en kar setter en strek på et ark. Telles jeg med hver gang?

Vet at i eliteserien så opererer de fleste klubber med antall solgte billetter (dvs at jeg ville ha telt med uansett om jeg dukket opp eller ikke), men Lyn og VOFF teller kun antall oppmøtte tilskuere pga gebyr til NØFF for leie av stadion.

Profile  

PostPosted: 29 May 2009, 15:18 
Forumlegende

klubbens offisielle står her

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=1714

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]