KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:50

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 14 May 2008, 22:01 
Trener

Janko wrote:
Det er mange andre på laget som er verre en Moen til å ta cornere. Skal ikke nevne navn her. Og vi har et par på Kil laget som ikke har teknikk i det hele tatt, men spille for de. Gudene vet hvorfor. Så Moen ligger sånn midt på treet for tiden. Men bare han for tilitt så blir han nok bedre skal du se.

De som er verre til å ta cornere får ikke ta cornere ;)

Dessverre får han ta de selv om det er spillere som slår de bedre på banen. Og når det gjelder teknikk, tenker du på Fremming? Han ser jo ut som en ball-virtuosa i forhold til Moen. Moen er stallens dårligste i mine øyne, men får håpe han leser denne tråden og bestemmer seg for å la meg få spise i meg ordene mine. Det hadde vært en gledens dag dersom han kan motbevise dette , særlig i siste serierunde om han kunne sikre opprykk. Men jeg tror ikke dette skjer. Han holder ikke adecco-nivå, og bør ikke spille mer der heller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 May 2008, 22:58 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Korslund wrote:
Hallo! Gjøvik Lyn! 3 divisjon!
Finne seg selv mot Gjøvik?
Det blir som å si at Ronaldo fant seg selv etter en straffescoring mot Scunthorpe!

Hm.....fant ikke du "deg selv" etter 2 mål mot Eidskog for noen uker siden? ;-)

Nei jeg fant "meg selv" etter en kamp på Elverum, men ellers takk du :wink:

Enig i at selvtilitt ikke kan undervurderes, men jeg synes ikke vi kan friskmelde stallen etter en kamp mot Gjøvik-Lyn.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 May 2008, 11:57 
Spiller

DV: Poenget var at spillere ofte trenger litt tid før de får det til. Da er det rimelig uinteressant hva slags spillertype de er. Tror neppe det resonnementet har noe med min fotballforståelse å gjøre.

Du har hengt deg opp i en enkeltspiller som du er skuffet over og bruker tydeligvis veldig mye energi på det. Be my guest, men vi andre her begynner kanskje å bli litt lei av at nesten det samme går igjen i hvert innlegg om Moen.

Og ja, jeg hadde også foventet mye mer av Moen enn det han har vist så langt.

Tålamod!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2008, 00:27 
Trener

Haraball wrote:
DV: Poenget var at spillere ofte trenger litt tid før de får det til. Da er det rimelig uinteressant hva slags spillertype de er. Tror neppe det resonnementet har noe med min fotballforståelse å gjøre.

Du har hengt deg opp i en enkeltspiller som du er skuffet over og bruker tydeligvis veldig mye energi på det. Be my guest, men vi andre her begynner kanskje å bli litt lei av at nesten det samme går igjen i hvert innlegg om Moen.

Og ja, jeg hadde også foventet mye mer av Moen enn det han har vist så langt.

Tålamod!

Egentlig dritt lei av å gjenta meg selv jeg også :wink:

Var et par andre spillere jeg var skuffet over i Gjøvik-kampen foruten Moen, og som jeg har skrevet at jeg var skufffet over. Disse har riktignok vist noe innimellom, men Moen er den eneste folket svarer noe på, og da svarer jeg på det igjen osv. Så det blir nok en slags selvforsterkende syklus dette.

Men tålamod? ikke nå lenger. Det hadde jeg i vinter og under treningskampene. Nå er vi i sumpa, og spillere som ikke har noe på laget å gjøre skal heller ikke komme innpå. De får evt prestere 1-2 måneder på b-laget og på trening først....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2008, 08:11 
Klubbdirektør

Pelu og Olufsson brukte nesten en halv sesong de også. Tok lang tid før de slo til. Samuelsson har enda ikke slått til slik alle håpet han skulle gjøre heller.Kan nevne mange i denne kategorien, men gidder ikke. Det er vel ingen som har slått riktig til hittil i år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2008, 09:04 
Materialforvalter

Janko wrote:
Pelu og Olufsson brukte nesten en halv sesong de også. Tok lang tid før de slo til. Samuelsson har enda ikke slått til slik alle håpet han skulle gjøre heller.Kan nevne mange i denne kategorien, men gidder ikke. Det er vel ingen som har slått riktig til hittil i år.

Jeg mener nå at Digerud har slått til...
Ihvertfall i forhold til mange andre...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

All times are UTC + 1 hour [ DST ]