KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 18:07

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 101 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 21:37 
Grævling

Jeje! wrote:
Se på Ham Kam for eks. De startet med 2 gutter under 20 år mot oss, sist. Venstreback John Anders Riise og høyreback Truls Hagen. I tillegg satt en gutt født i 90 på benken. Når det skjer i KIL har det skjedd et under..

De startet ettersom de blir regnet for å være gode nok vil jeg tro?

Ellers har vel allan vært inne på fjorårets kamp mot Sogndal, der hadde vi 4 relativt unge gutter på bana, Linstad, Bekken, Gundersen og Odden!

Vet ikke hvor jævlig mye lenger vi kan komme i denne diskusjonen. KIL driver toppidrett, og skal til enhver tid ha det beste mannskapet som er mulig på bana. Greit nok at vi på tampen av en sesong kan gi unggutter erfaring hvis det ikke står noe på spill, men nå er det en gang slik at det til om med er mye å spille for selv om du ligger litt ned på tabellen.....tabellplasseringen avgjør hva KIL får i kroner og øre fra fotballforbundet....og KIL er ikke en klubb som har råd til å "leke" med penger!

Jeg får bare oppfordre alle unggutter som i dag spiller på NTG til å trå til så godt det er mulig. Det meste av ansvaret ligger i deres egne hender. Bare å jobbe hardt så dere blir gode nok, så vil sjansene komme....det er bevist tidligere av Gundersen, "hockeyspilleren" Fremming, Nystuen osv.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2007, 22:39 
Trener

Ser ut til at vi har glemt at Koffeld starta en haug med kamper før han ble skada.. Synd er det, for han hadde noe på gang..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2007, 00:48 
Raggen wrote:
Jeje! wrote:
Se på Ham Kam for eks. De startet med 2 gutter under 20 år mot oss, sist. Venstreback John Anders Riise og høyreback Truls Hagen. I tillegg satt en gutt født i 90 på benken. Når det skjer i KIL har det skjedd et under..

De startet ettersom de blir regnet for å være gode nok vil jeg tro?

Ellers har vel allan vært inne på fjorårets kamp mot Sogndal, der hadde vi 4 relativt unge gutter på bana, Linstad, Bekken, Gundersen og Odden!

Vet ikke hvor jævlig mye lenger vi kan komme i denne diskusjonen. KIL driver toppidrett, og skal til enhver tid ha det beste mannskapet som er mulig på bana. Greit nok at vi på tampen av en sesong kan gi unggutter erfaring hvis det ikke står noe på spill, men nå er det en gang slik at det til om med er mye å spille for selv om du ligger litt ned på tabellen.....tabellplasseringen avgjør hva KIL får i kroner og øre fra fotballforbundet....og KIL er ikke en klubb som har råd til å "leke" med penger!

Jeg får bare oppfordre alle unggutter som i dag spiller på NTG til å trå til så godt det er mulig. Det meste av ansvaret ligger i deres egne hender. Bare å jobbe hardt så dere blir gode nok, så vil sjansene komme....det er bevist tidligere av Gundersen, "hockeyspilleren" Fremming, Nystuen osv.

Gundersen og Bekken er desverre forlatt klubben. Sku gjerne sett begge i KIL drakt

Post subject:
PostPosted: 09 May 2007, 00:53 
Janko wrote:
Tor Christian Bekken spiler for Lyn-ntg Er ikke en gang med i diskosjon om noe a lag i det hele tatt. Spiller forsatt junior spill. Er han ikke god nok i Lyn så skjønner jeg hvorfor han ikke var god nok for Kil. Hvis du Ruben eller jeje er så talentfulle hvorfor satser dere ikke mer en dere gjør. Hvis dere hadde satset så hadde dere ikke hatt tid til å chatte her inne nesten hele døgnet. :)

Når du spiller på junior laget til Lyn så spiller du på lyn. NTG Lyn er junior laget til Lyn og dermed samme klubb. Når han fikk tilbud fra Lyn er det fordi dem mener at han har potensiale til å bli A-lags spiller. Petter Lindstad , Fredrik Nilsen og Tor Christian Bekken var de 3 beste på NTG i fjor. Di mistet desverre Tor fordi NTG Lyn hadde bedre tilbud.

Jeg satser veldi mye skal jeg si det. Jeg trener 10-12 ganger i uka. Det vil si rundt 25 timer trening i uka. Sitter på benken i 2.div og spiller for b-laget i 3.div. Så jobber hardt for å ta 1.keeper plassen. Chatte gjør jeg fordi det er morro :P hehe

Post subject:
PostPosted: 09 May 2007, 00:59 
Raggen wrote:
ruben_nilsen wrote:
Raggen wrote:
ruben_nilsen wrote:
Skal vurdere det sterkt , du finner meg på motsatt side med TUIL supportene . Så vist dere vil samles for noen pils før kampen så er det bare å komme på ALEGRO før kampen i Tromsdalen. Alltids velkommen :P Så får vi se om vi treffes på vettu

Nå var det vel jeg som først inviterte deg over til oss, men det var vel ikke annet å vente!

Ellers var det jo pussig at du skal ut å drikke pils dagen før laget ditt skal ut i kamp.....kanskje noe av årsaken til at du ikke fikk sjansen i KIL?

Iallefall du som tar turen til Tromsdalen så er ikke trygt uansett om hvem som inviterer hvem. Tromsdalen er ikke laget mitt. Skarp er laget mitt. Kanskje 10ende gangen jeg sier det. Vi har kamp mot RBK2 mandag. Kanskje derfor du er supporter fordi du duger ikke til noe annet ! ;)

Hva får deg egentlig til å tro at jeg ikke er klar over at du har kamp...det vil si....skal sitte på benken, mot RBK2 på MANDAG? Det er da for faen nettopp det jeg skriver!!! Er kanskje greit å supe pils dagen før kamp i Skarp, men det vitner ikke om mye seriøsitet!

Hva jeg duger til har du faktisk fint lite innsikt i, etter dine tirader her inne har derimot snart hele Vinger fått se hva du "duger til"....må si jeg er mektig imponert!

....med fare for at også dette skal missforstås er det vel best å gi klar beskjed, det siste jeg skrev i siste avsnitt er IRONI!!

Da får jeg vell si til deg ;) se va jeg skriver. Jeg sier at du kan komme på Alegro å ta noen pils. Ikke at jeg skal drikke eller har tenkt til det. Jeg er avholds mann ;) så der tok du feil desverre. Har aldri prøvd meg på KIL så blir litt tynt. Har aldri vært mine ambisjoner heller. Setter realistiske mål og jobber meg stabilt oppover. På den datoen før var jeg ustabil , men har kommet meg nå . Alt kommer av hardt arbeid. Er derfor jeg er i en 2.div klubb. Fordi jeg skal bygge meg opp med erfaring, rutine og bli enda bedre.. Gjennom matching på b-laget vil jeg være rustet til debut i 2.div når sjansen kommer iår

Post subject:
PostPosted: 09 May 2007, 02:46 
Klubbdirektør

gjeeeesp..

Profile  

Post subject: Jeje
PostPosted: 09 May 2007, 04:19 
Saftblander

Jeje

Vi alle vet hvem du er..Du er en rødhåra fregneape som dessverre suger vilt i fotball :) Ditt navn begynner på J. Kjempe sjalu på Kamark sånn generelt :o

Du er lei deg for at du ikke er god nok for A-laget, du er frustrert unge mann :)

Jeg liker personer som deg, de krydrer hverdagen til oss andre..Vi flirer av deg ikke med deg.

Stakkar lille gutten ..

Profile  

Post subject: Re: Jeje
PostPosted: 09 May 2007, 07:59 
Forumlegende

el fussbal wrote:
Jeje

Vi alle vet hvem du er..Du er en rødhåra fregneape som dessverre suger vilt i fotball :) Ditt navn begynner på J. Kjempe sjalu på Kamark sånn generelt :o

Du er lei deg for at du ikke er god nok for A-laget, du er frustrert unge mann :)

Jeg liker personer som deg, de krydrer hverdagen til oss andre..Vi flirer av deg ikke med deg.

Stakkar lille gutten ..

USAKLIG! Personkarakterestikker finner vi oss for gode til her inne.

Snart så vi er ferdig debattert her..er snart hakk i plata. Hvis ingen har veldig konstruktive innlegg med det første i denne tråden låser jeg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2007, 08:09 
Klubbdirektør

gonzo99 wrote:
ruben_nilsen wrote:

... Må jeg no si da at dere er kun noen fotball idioter som sitter hjemme i sofaen eller foran TVen som ikke er istand for å spille fotball. Fordi dere er inkompetent for den sporten. Det gir dere et dårli grunnlag for å diskutere fotball og anripe andre

ruben_nilsen wrote:
Skulle ønske noen av dere hadde peiling på fotball !!

ruben_nilsen: Ref. til sitatene dine. Tror du det er fornuftige påstander å komme med hvis du ønsker en seriøs diskusjon ? Mulig du har noe poenger, men slik du ordlegger deg fremstår du kun som bitter.
Hvis vi supportere er så imkompetente, hvorfor gidder du (som i egne øyne er skikkelig kompetent) å bruke tid på å diskutere med oss ?

Venter fortsatt på svar på denne ruben_nilsen

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject: Re: Jeje
PostPosted: 09 May 2007, 09:53 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
el fussbal wrote:
Jeje

Stakkar lille gutten ..

USAKLIG! Personkarakterestikker finner vi oss for gode til her inne.

Snart så vi er ferdig debattert her..er snart hakk i plata. Hvis ingen har veldig konstruktive innlegg med det første i denne tråden låser jeg.

Det er det som skjer når man ikke stopper i tide...
Suportere blir mer og mer forbannet og frustrert over å lese side på side med dritt om laget sitt og går da til personalangrep...

NB-Foresten "hakket i plata" begynte for tre fire sider tilbake.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 May 2007, 10:04 
Klubbdirektør

Og nå tror jeg vi stenger denne tråden da det ser ut til at den ikke kommer lenger..

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 101 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

All times are UTC + 1 hour [ DST ]