KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 16:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2007, 16:45 
Saftblander

Ruben Nilsen du har faktisk klart å bli godkjent, velkommen,beskyttet og jeg heiser flagget for deg som er "Tromsdalen patriot" og får KIL patrioter til å knele.....

Vel Ruben har ikke blitt kastet ut, og da venter jeg i spenning om det skjer meg :roll:

Huff så tragisk

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2007, 16:48 
Forumlegende

Tina wrote:
Ruben Nilsen du har faktisk klart å bli godkjent, velkommen,beskyttet og jeg heiser flagget for deg som er "Tromsdalen patriot" og får KIL patrioter til å knele.....

Vel Ruben har ikke blitt kastet ut, og da venter jeg i spenning om det skjer meg :roll:

Huff så tragisk

Ruben fikk advarsel og skjerpa seg. Du har nettopp fått advarsel og da forventer jeg at du gjør det samme. Vikitig å gi folk en sjanse til å bedre seg.

Case closed.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2007, 17:23 
Forumlegende

Ørjan wrote:
Karlsen wrote:
Tina wrote:

Huff så tragisk

Ruben fikk advarsel og skjerpa seg. Du har nettopp fått advarsel og da forventer jeg at du gjør det samme. Vikitig å gi folk en sjanse til å bedre seg.

Case closed.

Dette blir jo fryktelig urettferdig da Ruben fra Tromsø har 29 innlegg før han får sin første advarsel mens Tina har 3 stk. Tror egentlig dere trenger litt klokskap på dette forumet ærlig talt og lære tålmodighet mot Deres egne suportere som bør ha sin fulle rett til å reagere på en slik tråd.

Helt greit. Ruben fikk advarsel veldig tidlig. Reaksjoner tas gjerne imot, helst på mail til supporterklubben eventuelt pm til rette vedkommende.

Men dersom denne debatten om lover og regler her inne skal fortsette forslår jeg at det åpnes egen tråd om dette på "supporterklubben" forumet. Det ville slett ikke vært meg imot om det kom egen tråd om dette.

Dersom talentutvikling og trådstarters hovedinnlegg ikke diskuteres noe særlig mer her inn nå tror ejg denne tråden har gjort sitt. Men holder den åpen litt til. Talentutvikling kan ikke diskuteres nok!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2007, 17:40 
Klubbdirektør

Jada-jada :wink: det er ikke vår egen Ørjan som er på tråden vel? uansett så vant Man U 4-2 idag Karlsen :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Apr 2007, 19:32 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
Jada-jada :wink: det er ikke vår egen Ørjan som er på tråden vel? uansett så vant Man U 4-2 idag Karlsen :D

Nok en gang fullstendig utenfor trådens tema. Jeg stenger. United kan vi gjerne snakke om i "fotball generelt" forumet

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

All times are UTC + 1 hour [ DST ]