Berntsen wrote:
Takker for de mange tilbakemeldingene på radiosendinga. Det er av slike tilbakemeldinger man kan bli bedre. Vi har selv insett at vi gjorde mye som vi ikke burde gjøre og vil nok bli mye bedre etter hvert. Som sagt er dette et veldig nytt prosjekt for oss i RK og det vil nok ta litt tid før vi er "veldig gode" på dette. Den ene av kommentatorne var helt fersk, den andre har kommentert to kamper før og det var forrige gang KIL var i adeccoligaen.
Kom gjerne med innspill til andre ting vi kan ta med i sendinga vår også, vi starter jo klokken 17. Burde vel kanske hatt en egen tråd der vi fikk tilbakemeldinger?
Jeg hørte kampen på radioen. Var herlig å høre en kil kamp på radio med riktig dialekt, og engasjement for riktig lag for en gangs skyld!
Uten å høres misfornøyd ut kan jeg gjerne komme med litt konstruktiv kritikk ettersom jeg har tenkt til å følge med på de fleste matchene frem mot slutten av mai på radioen!
Er helt sikkert ting du har hørt før. Lyden var ikke helt topp, men det som var mer vanskelig var at reporterne ofte snakket samtidig. Litt problematisk å få med seg hva som ble sagt. I tillegg ble kampen avbrutt i alle fall en veldig lang periode med resultatoppdateringer. Dette kan kanskje gjøres av reporterne etter hvert som de blir lest opp på høytaleranlegget? Engelske matcher er ikke interessant nok når kil spiller. Da er det de som teller! Oppdateringer i pause og kampslutt på disse sier nå jeg!
Før kampen er det vel viktig å ha folk i studio med inngående kunnskap om klubben. Vet dette sikkert er vanskelig å fikse, dersom det er noe som skal gjøres gratis, men å kunne navnet på kil spillerne bør være et minstekrav!

Moro med resultattips og konkurranser, men dette tok kanskje vel mye fokus før kampen.
Ellers moro å høre masse kil sanger mellom all praten. Gjestene i studio var også interessante å høre på.
Håper dette tilbudet blir noe som vi får også videre i sesongen. Kommer til å høre på hver uke, dersom jeg ikke har mulighet til å reise på stadion.
Lykke til videre med programmet.