KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 17:43

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Spillere på prøvespill
PostPosted: 05 Mar 2007, 21:02 
Kaptein

Så på dagens trening at det var med 2 nye spillere. Sannsynligvis prøvespill da.

Det var en keeper og en offensiv spiller tror jeg, han spile hvertfall spiss/kant på spilløvelsen. Keeperen var veldig reaksjonsterk og god en mot en, og virket veldig talentfull. Han andre så jeg ikke så mye av men han virket god med ballen og god til å bevege seg. De så ganske unge ut og hadde sannsynligvis afrikansk opprinnelse. Så forøvrig at Glåmdalen tok bilder, så det er sikkert en sak om de imorgen.

Profile  

PostPosted: 05 Mar 2007, 21:56 
Klubbdirektør

Bergkamp wrote:
Så på dagens trening at det var med 2 nye spillere. Sannsynligvis prøvespill da.

Det var en keeper og en offensiv spiller tror jeg, han spile hvertfall spiss/kant på spilløvelsen. Keeperen var veldig reaksjonsterk og god en mot en, og virket veldig talentfull. Han andre så jeg ikke så mye av men han virket god med ballen og god til å bevege seg. De så ganske unge ut og hadde sannsynligvis afrikansk opprinnelse. Så forøvrig at Glåmdalen tok bilder, så det er sikkert en sak om de imorgen.

Er vi ute etter en spiss/kant da? Berntsen sa vel ganske klart at det var forsvaret som skulle forsterkes med tanke på sårbarhet ved evt skader.

Nå er jo forsvaret vårt veldig godt men får vi et par skader så blir det ille med tanke på ressuser.

Vel spennede med spillere på prøve uansett :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Mar 2007, 01:41 
Klubbdirektør

Er en link til glomdalen på kil.no hvor det står "Fra korrupsjon og kaos til KIL-økter", men linken funker ikke... Hmmm.. Blir spennende lesning i morgen da regner jeg med!

Profile  

Post subject: Arnold Otieno Origi
PostPosted: 06 Mar 2007, 04:27 
Sjef

Arnold Otieno Origi lyder det fantastiske navnet på denne 23 år gamle Kenyanske landslagskeeperen som nå prøvespiller for KIL.

Heldigvis kan vi slippe med å kalle ham Amarwala...:)

Har spilt for Mathare United (som jeg minnes godt i fra Norway Cup)
Ble kåret til beste keeper i 2002:

http://www.mathareunited.com/junior_perfom.asp

Litt info:

Nickname: Amarwala
Birth date: November 15, 1983
Birthplace: Nairobi
Citizenship: Kenyan
Education: K.C.S.E. (2002)

http://www.worldcup2006net.com/nl/qplayer/2006/af/1194

Han anbefales i hvertfall å kjøpe i Football Manager 2007 - og da er det ikke noe lure på?? :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Mar 2007, 12:28 
Spiller

Noen som vet noe om hvordan Arnold Otieno gjør det på La Manga? Og hvor aktuellt det eventuellt er å signe han?
Jeg synes han virker som en spennende spiller, men Conny Månsson har vel også imponert...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Mar 2007, 12:51 
Klubbdirektør

Roger Freestone wrote:
Noen som vet noe om hvordan Arnold Otieno gjør det på La Manga? Og hvor aktuellt det eventuellt er å signe han?
Jeg synes han virker som en spennende spiller, men Conny Månsson har vel også imponert...

Han har gort det bra, og vi må ha to/tre keepere....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2007, 10:56 
Forumlegende

Overgangsvinduet stenger vel 31. Mars, noen som vet om det kommer fler spillere inn i årets KIL stall. Den kenyanske keeperen har vel vist seg bra frem, men det er vel ikke sikkert at man signerere en spiller som går på utenlandskvota som reservekeeper.

Ellers så begynner vi vel å få god dekning på alle plasser på laget om vi får inn en keeper til.
Forsvaret er det mest usikkre leddet sammenlignet med i fjor, mens midtbanen er omtrent det samme/noe styrket og angrepet er klart styrket, ihvertfall fått fler alternativer på topp.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2007, 11:39 
Trener

Men om vi vil signere han, så bør det skje ganske fort, slik at han får arbeids- og oppholdstillatelse før 31. mars.. Og i vårt kjære byråkratiske land kan dette ofte ta lenger tid enn man aner.. Han blir vel i så fall den eneste utenfor EU i troppen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Mar 2007, 21:43 
Materialforvalter

Jeg sier ja til et etnisk Vinger!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]