KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 17:25

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: kil.no
PostPosted: 14 Feb 2007, 17:26 
Trener

Hatt mye problemer med å komme inn på kil.no i det siste. Både hjemme og på jobb. Hjemme gikk det greiere (en periode) ved å droppe www først, men nå fungerer ingenting lenger. I tillegg til at siden ikke går an å åpne, har jeg opplevd noen ganger at man får åpnet siden, men at all tekst og alle bilder blir "en eneste stor smørje". Er det problemer med serverkapasiteten eller hva er det som skjer? (ikke problemer med noen andre sider, og alle nettavisene kommer opp på et par sekunder inkl alle bildene....)

Hvis det er så mange som vil inn på siden at serveren ikke har kapasitet, er jo det hyggelig og gir forhåpninger om stort oppmøte på lunden kommende sesong, men har noen tvil til at det er dette som er årsaken. Noen som vet?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2007, 18:18 
www.kilsk.com

Dette har ikke jeg hatt noen problemer med :?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2007, 18:20 
Klubbdirektør

Det hender ai jeg ikke for opp bilder også. Noen ganger er det rot her også. Det kommer av at serveren kil bruker er for dårlig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2007, 18:31 
Trener

Janko wrote:
Det hender ai jeg ikke for opp bilder også. Noen ganger er det rot her også. Det kommer av at serveren kil bruker er for dårlig.

Kanskje på tide med et spleiselag?

Kommet inn 1 gang i dag (prøvd en haug med ganger), og bare så vidt fått med meg at Torp er kommet. Men det var da gode nyheter.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2007, 19:57 
Klubbdirektør

Det spørs hvem dem leier server av. Når jeg skal logge meg inn tar det nesten halve siden med bruker navn og passord pluss en hel del kryss. :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2007, 20:20 
Reserve

Aldri hatt problemer med siden, og den laster seg inn meget raskt alltid. Tror heller dette går på internet-leverandøren deres.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2007, 20:38 
Forumlegende

DV,
kom ikke inn på jobben????

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2007, 20:45 
Klubbdirektør

McAroni wrote:
Aldri hatt problemer med siden, og den laster seg inn meget raskt alltid. Tror heller dette går på internet-leverandøren deres.
Tror ikke det nei. Har bare problemer på kil og glåm dalen. Dem har like dårlig server dem også. Men jeg kommer da inn etter noen min da. Heldighvis

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2007, 01:37 
Trener

ivo wrote:
DV,
kom ikke inn på jobben????

Nei, har ikke noe bedre å gjøre. :wink: Jobber jo i staten, så mens en klient eller ti babler i vei så prøver jeg å lese kil.no. Og da er det irriterende når kil.no ikke virker....

Og nå er jeg hjemme (sikkert en bombe siden klokka er 00:34) og alle sider på nettet fungerer, men jeg kommer fortsatt ikke inn på kil.no.

Hvor mye koster det å sponse KIL med en ny server? 10-20 tusen? Fristet til å legge inn noen kroner her, for det er tragisk at jeg må lese på briskebybanden, bastionen, kanaritingen, ha, glomdalen e.l. om kil-spillere. :evil: Vil ha KIL.NO til å fungere NÅ.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2007, 01:53 
Trener

Janko wrote:
McAroni wrote:
Tror ikke det nei. Har bare problemer på kil og glåm dalen. Dem har like dårlig server dem også. Men jeg kommer da inn etter noen min da. Heldighvis

Har forresten aldri problemer med glomdalen.no. Bare kil.no...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2007, 02:00 
Trener

og nå har det gått 45 minutter med kontinuerlige forsøk på å åpne kil.no, både i opera og i tillegg re-installerte jeg windows explorer. Og alt jeg får opp er den "kule" feilmeldingen om at siden kan ikke vises.... Neste gang folk linker til kil.no-artikler her ine (som at Torp er klar for oss), vær vennlige å lime hele artikkelen inn på kilsk.com og ikke bare link til kil.no siden den siden ikke virker

EDIT: muligens så kjenner T.A.G. AKA persona non grata noen gode internett-hackere som har ødelagt tilgjegeligheten på siden, men velger å tro at dete bare er en spekulasjon fra min side

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2007, 11:16 
Klubbdirektør

DV wrote:
og nå har det gått 45 minutter med kontinuerlige forsøk på å åpne kil.no, både i opera og i tillegg re-installerte jeg windows explorer. Og alt jeg får opp er den "kule" feilmeldingen om at siden kan ikke vises.... Neste gang folk linker til kil.no-artikler her ine (som at Torp er klar for oss), vær vennlige å lime hele artikkelen inn på kilsk.com og ikke bare link til kil.no siden den siden ikke virker

EDIT: muligens så kjenner T.A.G. AKA persona non grata noen gode internett-hackere som har ødelagt tilgjegeligheten på siden, men velger å tro at dete bare er en spekulasjon fra min side

Nei men vær grei å slutt med dine personlige IT problemer da :roll: Siden til kil.no fungerer strålende både i dag og det samme gjorde den i går.....

Sjekk din maskinvare og internettforbindelse!!!!!!!!!!!!!!!

Syntes denne tråden bør flyttes eller slettes da den har svært lite int samt om KIL og gjøre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2007, 12:16 
Grævling

Nå har jeg blitt kontaktet av Østlandsnett!

De ønsker å finne ut av problemene enkelte har med http://www.kil.no, så da foreslår jeg at dere tar direkte kontakt med dem og finner ut av faenskapet.

BEDRE SERVICE ER DET VEL IKKE MULIG Å FÅ? :D

Jeg og de fleste andre her inne har tydelig få problemer med å komme seg inn på siden, men vi får håpe dere sammen klarer å finne ut av problemene.

DV og Janko, jeg har sender dere en PM med info om hvem dere skal kontakte.

....og så stenger jeg denne tråden.... Hvis flere har problemer med http://www.kil.no, send meg en PM!

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]