Raggen wrote:
Jada-jada wrote:
Mange fra Nes som holder med KIL og har gjort det i mange år, og noen syntes vel dette er merkelig da Lillestrøm burde være våres klubb hvis vi snakker geografisk.
LSK har vært flinke til å suge til seg supportere fra Akershus og Romerike, vet om masse folk fra Nes og Eidsvoll som er hard-core LSK fans. SLik burde det også vært mer av for vår del når det gjelder O-dal, Solør og Eidskogen. Men heldigvis er det da slik at også vi klarer å "stjele" noen sjeler i Nes og på Eidsvoll...det er jo en del av dere som også er ganske aktive her inne....og godt er det!
Ja vi er ganske mange faktisk og vi har blitt flere og flere heldigvis.
Jeg har Geir Frigård som en barndoms venn og var overlykkelig da han gikk til KIL fra Lillestrøm som også forsterket min lidenskap til laget i mitt hjertet.
Det som sårer er at gode spillere går til andre klubber og det gjorde også min kjære venn etter spill mot Juventus bla annet men man må skille vennskap og fotball av og til...
Thomas Frigård "bror" møtte jeg i videosjappa etter kampen mot Lillestrøm i NM og jeg husker hans komentar veldig godt... "nå har du det vondt kamerat" etter Kaasa smalt et skudd i under tverliggeren i kampen samt KIL var det beste laget i denne kampen.
Vel sånn er det for noen av oss som brenner for laget i Hedmark selv om vi kunne holde med et gult lag som er like langt unna i km men føleser er bare rare