Som jeg allerede har skrevet litt om i en annen tråd så har vi i supporterklubben diverse planer om å prøve å få till litt mer "greier" i 2007. Ting er under planlegging, men vi håper å kunne være mer konkrete etterhvert som ting faller på plass.
Uansett, hovedproblemet vårt er egentlig å få med folk som kan bidra litt i arbeidet med det vi ønsker å iverksette. Det er ikke så utrolig mye jobb hvis vi bare kunne blitt litt flere personer. Eneste krav er at du føler KIL er laget for deg, og at du har litt tid du kan avsette til diverse oppgaver for supporterklubben.
Det drar seg så smått mot årsmøte, og vi har en del poster i styret som står på valg dette året. Vi må helt klart ha noen nye i enkelte av disse "vervene", men det er også ønskelig med mange personer som kan bli med, uten å nødvendigvis vær en del av styret.
Føler du for å bidra på et eller annet plan? Gi beskjed her inne, eller send meg en mail på:
thomas.ramstad@chello.no
I tillegg til mennesklige ressurser har vi også brukt for økonomisk bistand (som resten av verden)........ skulle noen av leserene her inne sitte på en sekk full av penger, som de ikke helt vet hvor de skal gjøre av.....ring meg
NÅ på 92 42 80 60, jeg skal nok klare å finne på noe