EB wrote:
Hæ? Sykepenger?(Da hadde vel KIL vært i TL) Hvor har det da blitt av de penga vi "tjente" på Nystuen? Hvis du/dere ikke skjønte poenget, Har vi utviklet oss til en toppklubb?(Nei) Og hva må gjøre for å utvikle oss videre???? Det er jo det som det er det store spørsmålet i mitt innlegg.... KIL TF eier ikke Gjemselund, men hvis de vil kan de kjøpe den for 1-, men det vil de forståelig nok ikke gjøre!!
Vi fikk vel 1 mil for Nystuen og skal vel få 500,000,- til etter div spilte kamper på A laget.
Da gutten spiller 2 div fotball så lar vel de siste 500,000,- la vente på seg....
Uansett så er ikke en mil mye penger, og bruker du hodet så har du kanskje fått med deg at vi har nesten et halvt "nytt lag for kommende sesong" og da regner jeg Pelu og Ørjan som nå er Kil eiendom... "koster penger å få gode spillere til klubben" så denne mil har nok fått føtter og bein til å røre på seg....
Du skriver at det ikke satses på toppnivå men det er jo stikk i strid med sannheten og det satses vel mer en noen gang...
Siden 90% av det du skriver er feil eller tull så syntes jeg du skal spare oss for dette