mikeb wrote:
http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=434
Åge Steen begynner å bli fornøyd, men litt for tidlig å hvile på laubærene enda. Vi har 20 mann i stallen. Eriksen og ørjan er enda ikke 100% klare. Hva med Pat har han fortsatt kontrakt eller er den utgått og en av de som må fornyes, mener å huske at han var nevnt som en av de som kun hadde kontrakt ut sessongen.
Håper for alt i verden at Rønning blir.
Venstreback er det viktigste å få inn nå. Keeper situasjonen er uavklart og jeg skulle gjerne sett en kreativ midtbane type, begynner å bli bra dekka på kanten nå som Pelu har signert. Gundersen kan spille kant og vi har Pat og Brevold. Da har vi 4 kantspillere, men siden Gundersen også er spiss burde vi kanskje ha en til som kan spille spiss og kant?
Han skriver at han er fornøyd med Pelu "sånn tolket jeg det"
Pat har ikke kontrakt for neste sesong men tror ikke det er Pat men Kil som aventer dette...
Brevold var ny for meg.... men du mener vel en annen kar fra Nybergsund som vi har hentet inn...
Hadde vært fint å få Ørjan og evt Nystuen med på laget samt en keeper men Eriksen er vel redd han må sitte på benken i år "tror det blir en ny mann der også"
Vi ser at et godt lag begynner og ta form, og satsingen er som skrevet før i år hardere en på lenge samt Steen utalte i går at han skal ha inn en mann i vært ledd før Kil er fornøyde...
Det må da være morro for Gundersen og Nystuen å spille for laget "i sitt hjerte" når det satses på denne måten... "håper det"
Nå skal jeg feire med et par pils og se på Jentene våre banke Østerrike i håndball. skål