KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 17:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 12:48 
Forumlegende

Image

Syns det er visse likheter med Henke Larsson på dette bildet ;)
Synd han skal spille i forsvar, for han kanskje hadde putta like mye som Henke om han hadde fått spille på topp. :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 13:18 
Grævling

Bare å vente......Henke er på vei, kommer rett til KIL fra ManScum i midten av mars ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 14:10 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Rød Jævel wrote:
Synes også dette var en spennende signering!

Men stiller spørsmålstegn ved at vi nå har tre høyrebacker og en halv venstreback.

Enig i at vi trenger en ny mann på midten. Om Berg Hansen går eller ikke blir jo viktig å se an her først. Men en tidligere svensk u-landslagsspiller også her går greit for min del! :)

3? Kommer bare på Kamark og den nye svensken jeg? Men så er det jo litt sent på kvelden også da ;)

Tenkte på fredrik nilsen ja. Forstått det slik at det er høyreback som er mest aktuelt for han

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 14:25 
Klubbdirektør

Rød Jævel wrote:
mikeb wrote:
Rød Jævel wrote:
Synes også dette var en spennende signering!

Men stiller spørsmålstegn ved at vi nå har tre høyrebacker og en halv venstreback.

Enig i at vi trenger en ny mann på midten. Om Berg Hansen går eller ikke blir jo viktig å se an her først. Men en tidligere svensk u-landslagsspiller også her går greit for min del! :)

3? Kommer bare på Kamark og den nye svensken jeg? Men så er det jo litt sent på kvelden også da ;)

Tenkte på fredrik nilsen ja. Forstått det slik at det er høyreback som er mest aktuelt for han

Jeg mener å ha lest på kil.no (eller et annet sted) at han i utgangspunktet er ment for framtiden.. Derfor vil jeg tro at Guiomar og Kamark i første rekke kjemper om høyrebacken. Vi skal heller ikke glemme at Guiomar kan spille i midtforsvaret heller, så en skade på Ryen eller Rønning kan "tvinge" han inn dit. Da sitter vi plutselig igjen med bare Kamark. Greit å ha 18-åringen fra Ull/Kisa i bakhånd da :)

Ellers vil han vel få noen innhopp der og da!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 14:38 
Klubbdirektør

Følgende uttalelse fra Berntsen var det jeg fant i farta på kil.no:

"- Fredrik Nilsen er en ung og spennende spiller, og alderen vil definitivt ikke bli brukt mot ham. Vi ønsker å hente ham hit nå fordi vi tror han allerede kan være god nok for Adeccoligaen, forteller trener Thomas Berntsen."

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 15:12 
Reserve

ManUtd wrote:
Vi skal heller ikke glemme at Guiomar kan spille i midtforsvaret heller, så en skade på Ryen eller Rønning kan "tvinge" han inn dit. Da sitter vi plutselig igjen med bare Kamark. Greit å ha 18-åringen fra Ull/Kisa i bakhånd da :)

Altså, Kjetil Kamark er ingen dårlig spiller, er jo ikke krise om vi sitter igjen med "bare Kamark". Enig at det er litt greit med litt å velge mellom, men tviler på at Berntsen ser denne 18-åringen som bedre enn Kjetil, så han er nok på bana om dere vil det eller ikke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 16:09 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
ManUtd wrote:
Vi skal heller ikke glemme at Guiomar kan spille i midtforsvaret heller, så en skade på Ryen eller Rønning kan "tvinge" han inn dit. Da sitter vi plutselig igjen med bare Kamark. Greit å ha 18-åringen fra Ull/Kisa i bakhånd da :)

Altså, Kjetil Kamark er ingen dårlig spiller, er jo ikke krise om vi sitter igjen med "bare Kamark". Enig at det er litt greit med litt å velge mellom, men tviler på at Berntsen ser denne 18-åringen som bedre enn Kjetil, så han er nok på bana om dere vil det eller ikke.

Noen krise blir det vel ikke, men utfordringer kan det bli hvis Kamark i det tilfelle skulle bli skadet. Jeg har ikke sagt at Kamark er en dårlig spiller eller at jeg ikke vil se han på banen. Tvert imot mener jeg at han i mine øyne er den beste høyrebacken i KIL (og da forholder jeg meg til at jeg selvsagt ikke har sett den nye svensken). Poenget mitt er at hvis Guiomar blir flyttet inn i midtforsvaret og Kamark skulle bli skadet.. Da sitter vi igjen med den unge backen ifra Ull/Kisa. Vi har vært utrolig heldige når vi har unngått svært lite skader i forsvaret i år.. Er ikke sikkert at vi er like heldige i den kommende sesongen!

Da jeg sier "kun Kamark" så er det selvsagt ikke fordi han er en dårlig spiller, men det jeg mener (i dette tilfelle) er at han er det eneste som da er igjen hvis tilfelle ovenfor skulle skje.

I samme slengen vil jeg ønske Guiomar Velkommen til Kongsvinger! :lol:

Konklusjonen får bli at det ikke er noen krise at KIL foreløpig har 3 høyrebacker :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 16:28 
Klubbdirektør

Han ligner faktisk på Kong Henke. Kanskje har vi fått en spiller som er like god og.

Velkommen skal han være uansett.

Begynner å bli mange svensker nå. Kanskje på tide at supporterklubben investerer i et STORT svensk flagg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 16:40 
Forumlegende

ManUtd wrote:
solstråla wrote:
ManUtd wrote:

Noen krise blir det vel ikke, men utfordringer kan det bli hvis Kamark i det tilfelle skulle bli skadet. Jeg har ikke sagt at Kamark er en dårlig spiller eller at jeg ikke vil se han på banen. Tvert imot mener jeg at han i mine øyne er den beste høyrebacken i KIL (og da forholder jeg meg til at jeg selvsagt ikke har sett den nye svensken). Poenget mitt er at hvis Guiomar blir flyttet inn i midtforsvaret og Kamark skulle bli skadet.. Da sitter vi igjen med den unge backen ifra Ull/Kisa. Vi har vært utrolig heldige når vi har unngått svært lite skader i forsvaret i år.. Er ikke sikkert at vi er like heldige i den kommende sesongen!

Da jeg sier "kun Kamark" så er det selvsagt ikke fordi han er en dårlig spiller, men det jeg mener (i dette tilfelle) er at han er det eneste som da er igjen hvis tilfelle ovenfor skulle skje.

I samme slengen vil jeg ønske Guiomar Velkommen til Kongsvinger! :lol:

Konklusjonen får bli at det ikke er noen krise at KIL foreløpig har 3 høyrebacker :wink:

Vi vil uansett hvordan man vrir og vrenger på dette være bedre stilt med forsvarere enn vi har vært i år. En venstreback inn nå så ser dette veldig bra ut. Da har vi mer enn 4 gode og anvendlige forsvarspillere

Profile  

Post subject:
PostPosted: 07 Dec 2006, 23:59 
Kaptein

quote]

Tror nok Odden er 3. valg som stopper.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]