KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2006, 23:44 
Forumlegende

solstråla wrote:
Jeg mener at KIL trenger litt mer "hype" rundt seg... Og jeg støtter Berntsen allerede. Det er jo ikke for ingenting at folk svikter til kampene. Det er jo fordi de tror at det går drit dårlig, fordi KIL er et møkkalag uansett. Tror det er lurt å skape litt mer morro og forventninger rundt KIL, det skjer jo mye i klubben om dagen. Absolutt er det feil å skape seg høye forventninger alt nå, men assa... det er jo en 4-5 stykk her inne som har høye forventninger og mange tusen i en hel by som gir f***.. Hva er verst? Det er jo en sjanse man må ta mener nå jeg. Enten vinner man masse på det, ellers taper man et par halv-seriøse supportere... :roll:

nettopp dette jeg tok opp i starten av tråden og det blir spennende å se om det at de nå går offensivt ut vil ha utslag på tilskuertallet og oppsluttningen rundt laget
jeg tror det kan ha en kortsiktig effekt at en del blir nyskjerrige på hva kil kan levere, men så er det viktig at forventningene følges opp av resultater for hvis man ikke innfrir så forsvinner fort de man klarte å lokke til seg med denne strategien
men ikke sikkert at det er så farlig, for oppsluttningen rundt laget har vært på en absolutt lavmål denne sessongen til tross for tidvis god fotball og ok resultater

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2006, 03:20 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Så......skal jeg nå ta utgangspunkt i hvordan situasjonen faktisk ser ut, så må jeg dessverre tippe nedrykk....hvem faen skal stå i mål? Arnfinn Engerbakk?

stått i mål før, tilgmed i tippeligaen :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2006, 12:00 
Forumlegende

Interessant debatt dette.

Veldig enig i at "alt" er bedre enn 2. divisjon, helvetes bakgård. Adeccoliga er ganske morsomt, det er ihvertfall Toppfotball.

Forventninger kommer etterhvert som stallen fylles opp og treningskampene er i gang så det er vanskelig å si noe om nå.

Men på generelt grunnlag, det være seg et fotballag, en bedrift, en arbeidstaker eller hva som helst: Man skal og må strebe etter å bli bedre hele tiden! Det som var godt nok i går er ikke nødvendigvis det i morgen.

Jeg ser på det som skjer i KIL nå, etter hva som blir sagt av Berntsen og Steen m. fl. at man tenker på den måten at man vil bli litt bedre. Man vil hente litt bedre spillere, jeg tar det som en selvfølge at trenerbyttet kom med en tanke om å gjøre ting enda litt bedre. Samtlige spillere må ha som mål å bli litt bedre, treningene må bli litt bedre, stabiliteten kan bli litt bedre... Rett og slett, men må søke utvikling hele vegen i alle ledd! De som ikke gjør det vil heller ikke lykkes. Jeg er 100% sikker på at KIL Toppfotball hele tida tenker utvikling.

Min konklusjon er derfor: Jeg er fornøyd med denne seongen. Og regner med at man blit litt bedre neste sesong. Opprykk er fjernt unna og vi trenger nok et år eller to til før det kan bli realistisk.

Gleder meg allerede til treningskampene. Selv om det har vært nedturer denne sesongen var det mest positivt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2006, 20:35 
Forumlegende

betsafe.com har ikke tro på KIL neste år
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasine ... 406090.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2006, 20:59 
Klubbdirektør

Er jo håpløst å sette odds på hvordan adeccoligaen 2007 skal ende i november 2006. Kommer tilbake med tips i slutten av mars!

Har allikevel forventninger om at KIL skal bevege seg et skritt videre i forhold til i fjor. Skal vi ha noen sjanse til å kjempe i toppen må vi være bunnsolide på gjemselund, og vi må være mentalt sterke nok til å ikke gi bort unødvendige poeng slik vi har gjort i år. Tar for sparta og hødd er ikke noe å slå hæla i taket for, og slike flauser regner jeg med at vi slipper å se i 2007. Samtidig må vi unngå å stortap som vi har sett denne sesongen. 5-0 mot aalesund og bodø-glimt er bare flaut. Håper rett og slett vi blir mer stabile neste sesong, og at de yngre spillerne utvikler seg videre....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2006, 21:39 
Reserve

I all verden er det for en greie å gjøre da... assa, jeg kan sikkert sette opp en lignende tabell som er akkurat like sannsynlig :P har trua på KIL jeg.. kan nok gjøre det bedre enn Moss vaffal.. 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2006, 22:47 
Klubbdirektør

Er det ikke helt supert da hvis folk ikke tror på oss?

Det er vel da vi kan gjøre det helt store.. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2006, 11:04 
Reserve

Morten som svømmer i Glomma langs gjemselund har fått inside-informasjon om at veldig bra spillere er på gang...Men de holder fakta tett til brystet slik at avtalene kan lukkes....så da det kommer fra innsiden...får vi bare glede oss til gode nyheter.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]