solstråla wrote:
Jeg mener at KIL trenger litt mer "hype" rundt seg... Og jeg støtter Berntsen allerede. Det er jo ikke for ingenting at folk svikter til kampene. Det er jo fordi de tror at det går drit dårlig, fordi KIL er et møkkalag uansett. Tror det er lurt å skape litt mer morro og forventninger rundt KIL, det skjer jo mye i klubben om dagen. Absolutt er det feil å skape seg høye forventninger alt nå, men assa... det er jo en 4-5 stykk her inne som har høye forventninger og mange tusen i en hel by som gir f***.. Hva er verst? Det er jo en sjanse man må ta mener nå jeg. Enten vinner man masse på det, ellers taper man et par halv-seriøse supportere...

nettopp dette jeg tok opp i starten av tråden og det blir spennende å se om det at de nå går offensivt ut vil ha utslag på tilskuertallet og oppsluttningen rundt laget
jeg tror det kan ha en kortsiktig effekt at en del blir nyskjerrige på hva kil kan levere, men så er det viktig at forventningene følges opp av resultater for hvis man ikke innfrir så forsvinner fort de man klarte å lokke til seg med denne strategien
men ikke sikkert at det er så farlig, for oppsluttningen rundt laget har vært på en absolutt lavmål denne sessongen til tross for tidvis god fotball og ok resultater