KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 01:17

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 21:13 
Klubbdirektør

Vell.. kommer jeg ikke inn på grunn av at folk skal se tufte, da slår jeg meg inn..

eller så kommer jeg litt før ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Sep 2006, 21:19 
Kaptein

Grafen åpner kl 13.00 i mårra, for de som måtte lure.. rekker ett par brune før tufte-kampen da! 8)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2006, 21:16 
Forumlegende

Sysn underholdningsverdien i Tufte kampeen var begrenset, litt morsomt er det å se på håpeløse fotball spillere, og at de klarer å bomme fra 1 meter på åpent mål er jo festlig, men syns showkampen i vinter var mer morsomt for jeg syns at det å se gammle KIL helter vise ballkunster som fortsatt sitter.

Men Tufte kampen fikk jo folk til Gjemselund og man nådde publikumstaket som NFF har lagt på klubben. Var en del som gikk før hovedkampen og dem om det, overhørte faktisk en som sa at han ikke gadd å bli til neste kamp for de han ikke ville se KIL tape. Da kan han ha det så godt, klubben fikk ihvertfall pengene hans i kassa og slapp å ha et hengehue på tribuna.

Håper det blir fler showkamper med gammlekara, men helst mot motstand som gjør at det blir skikkelig fotballkamp, f.eks oldstar lagene til LSK eller RBK.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2006, 21:32 
Trener

God ide mikeb. Ellers så var kampen mot Tufte god underholdning synes jeg. KIL pensjonistene var fortsatt velig teknisk gode.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Oct 2006, 21:44 
Forumlegende

KIL-SMURF wrote:
God ide mikeb. Ellers så var kampen mot Tufte god underholdning synes jeg. KIL pensjonistene var fortsatt velig teknisk gode.

Ingen tvil om at det er mnage gode fotballspillere blant de som entret bana for xKIL idag, men savner spenningen det blir når alle på bana gir alt, det skjedde ikke mot Tufte (hadde ikke forventa det heller) og dermed blir det kun en sirkusforestilling hvor man kan le av fotballspillere som er dårligere enn det vi på tribuna er

neste showkamp kan jo bli gammle kara mot supporter laget for å se om det blir litt mer fart i en sånn kamp?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2006, 00:46 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
neste showkamp kan jo bli gammle kara mot supporter laget for å se om det blir litt mer fart i en sånn kamp?[/quote]

Hehe! Ja du kan jo håpe mikeb :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2006, 08:06 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Sysn underholdningsverdien i Tufte kampeen var begrenset, litt morsomt er det å se på håpeløse fotball spillere, og at de klarer å bomme fra 1 meter på åpent mål er jo festlig, men syns showkampen i vinter var mer morsomt for jeg syns at det å se gammle KIL helter vise ballkunster som fortsatt sitter.

Men Tufte kampen fikk jo folk til Gjemselund og man nådde publikumstaket som NFF har lagt på klubben. Var en del som gikk før hovedkampen og dem om det, overhørte faktisk en som sa at han ikke gadd å bli til neste kamp for de han ikke ville se KIL tape. Da kan han ha det så godt, klubben fikk ihvertfall pengene hans i kassa og slapp å ha et hengehue på tribuna.

Håper det blir fler showkamper med gammlekara, men helst mot motstand som gjør at det blir skikkelig fotballkamp, f.eks oldstar lagene til LSK eller RBK.
Hørte en del voksne som sa det samme til sine barn. Vi gidder da ikke sitte her å se på Kil, de taper jo. Når ikke foreldrene vil se Kil, kan vel unga bli igjen. Blir ikke mange fans av dette her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Oct 2006, 08:42 
Forumlegende

Er så sinnsykt deilig at KIL leverer en sånn kamp og lager joikakaker av Glimt. For det var åpenbart mange som ble igjen også, som ikke har for vane å se KIL Kamp. Håper dette ga mersmak til de.

Og alle grinebiterne som gikk hjem: Håper dem angrer seg grønne! :twisted:

PS: Grinebiterne får bare fortsette å være grinebiterne, denne gangen fikk ihvertfall KIL litt av penga demmes!!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]