KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 02:40

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 07:10 
Forumlegende

Raggen,
hvorfor så oppgitt? skjønner du ikke hva jeg mener, så er fordi du tenker for svart-hvitt, for å bruke de samme ordene som KIL's trener bruker om folk her.....ser du ikke denne sammenhengen?

det er tydelig at man fra KIL's side har et kompleks. dette blir sandkassementalitet........som små barn som skriker og river for å få oppmerksomhet eller tiltvinge seg det.....

"se våre små ressurser; se hva vi får til; se hvor flink trener jeg er;når skal dere våkne?; vi er verdens navle, har dere ikke oppdaget dette?;folk her i distriktet må snart begynne å forstå;"

Njøsen skjønner, han har uttalt at publikum "alltid har rett", også når de blir borte fra stadion.....Trener Skogheim stiller sine krav til spillerne og vi ser ham ofte kjefte/skrike av en annen verden.....ok det, men når folk i distriktet stiller krav til laget på en annen måte enn han liker/mener de skal, så kommer den samme visa igjen, nemlig det om publikums/folks manglende evner.......det blir for sært og navlebeskuende.

jeg tror at KIL SK på veldig mange områder gjør en finfin jobb, både på og utenfor dette forumet, og har stor respekt for deres kjærlighet til laget.

jeg har ikke noen problemer med å applaudere mye av den jobben Skogheim har gjort for og med laget i sine år her, og kanskje er han mannen videre også..... selvsagt kan det diskuteres om han får brukbart nok ut av mannskapet eller ikke. det er en lang diskusjon det også.

det er bare det at han burde ha mer "respekt for folk" i den byen/distriktet han er fotballtrener i. det er nok mulig det at det bare skjærer seg litt når han uttaler seg i media om disse sakene............

flott dere er engasjerte selv om dere skulle være uenige med meg!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 09:05 
Forumlegende

Skogheim er jo fra Hamar så sannsyneligvis så er han bare del i en slu plan om å få Kongsvinger langt ned i divisjonene ;)
Opprykk og kvallik var bare en dekkoperasjon så vi ikke skulle fatte mistanke :roll:

Last edited by mikeb on 15 Sep 2006, 10:27, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 15 Sep 2006, 09:53 
Grævling

ivo wrote:

flott dere er engasjerte selv om dere skulle være uenige med meg!

Ja, i denne saken så er jeg uenig med deg. Mulig at 10-20 stk blir sittene hjemme på søndag og surve pga Skoheims uttalelser, samtidig så kanskje 100 ekstra tar turen etter å ha fått seg et "tupp i ræva"......da er det greit for meg!

.....men, da er vi enige i at vi er uenige, og noe mer skulle det vel ikke være nødvendig å si om saken!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]